Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ja klinkt idd als een harde buik, maar volgens mij doen die over het algemeen geen pijn...

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    denk eerder dat het dan een indalingswee is (heb ff zitten googlen en heb je ook pijnlijk, trekkering gevoel in je onderbuik) kleine moet namelijk nog verder indalen

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ja dat zou idd ook kunnen...
    in ieder geval een teken dat het aan het werk is daarbinnen :D

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    is jaloers op bos
    wou dat ik nu pas mijn eerste voorweeen had, maar ik heb ze al ruim 6 weken en zelfs nu als ik op de bank hang/lig komen ze
    zou eht echt helpen die oefenweeen haha.. zou wel handig zijn dan moet het toch wel heel makkelijk worden na al dat oefenen :D ghihi

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha als dat zo is heb jij vast een makkie kim (en kristel ook)

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Ja idd... nou ik mag ook afkloppen als ik jullie af en toe hoor... ik heb ook alleen wat harde buiken met opstaan en als ik te lang loop enzo... heb ook nog niet echt oefenweeen ofzo gehad (tenminste ik heb ze niet opgemerkt) maar aan de andere kant is het alleen maar goed zoveel voorwerk, want dat schijnt al het halve werk te zijn...

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    #49847 bos, 24 jul 2009
    Laatst bewerkt: 24 jul 2009
    nu ik er over nadenk heb ik ook al een week af en toe 'kramp' in mijn doos. dacht eerst bandenpijn maar dat kan ook van het indalen zijn lees ik op internet...

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    draait de kleine bij jullie ook nog zo vaak.

hij ligt hier meestal met zijn voeten (voor mij) rechts...nou lag hij van de week bij de vk met zijn voeten links (sinds de avond ervoor) en nu ligt hij weer met voeten rechts. (denk ik)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ja idd hier draait onze kleine ook vaak maar het meeste ligt hij/zij toch met het ruggetje rechts en de voetjes links...
    het zt dan ook echt met t kontje in mijn ribben te duwen...

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden ben weer terug van de apotheek en gelijk een hele zooi meegekregen.

Tegen blaasonsteking heb ik nitrofurantoinemacrokristallijn Sandoz gekregen. 4x per dag een capsule, 7 dagen lang... en met eten innemen, haha wordt een makkie, eet toch de hele dag
    Voor de zekerheid gevraagd of 't geen kwaad kon met zwangerschap. Je mag 't alleen niet op 't laatst van je zwangerschap gebruiken.

Verder van die leuke vaginale capsules en miconazonitraat/hydrocortison zalf. Die zalf... zou die ook voor de schimmelinfectie bedoeld zijn? Moet de bijsluiter nog even lezen.
    Volgens mij hang ik er al een beetje tegenaan, en komende week vast wel na de kuur, dan gebruik ik 't dan wel.

Ga eerst maar ff wat eten en m'n eerste pil naar binnen werken. Moet 6 uur tussen zitten, nu wil dat overdag prima maar ga er toch geen wekker voor zetten vannacht?

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Red: mag je hydrocortison tijdens de zwangerschap dan?
    Volgens mij niet namelijk.
    Zou het heel goed nakijken!

@Bos: zegguh, je gaat nog niet bevallen toch?
    Komt nou wel dichtbij zo he!

@Kristel: en helpen de nieuwe meds?
    Zijn het druppels?

@Mum: succes met inpakken en heel veel plezier alvast met de vakantie :D
    Enne .. snel rijden als je denkt dat het gaat gebeuren he, want zoals je zag bij Debby kan het met 3 uur al gebeurd zijn :p

@Kim: jeej de kaartjes af!
    Pak van je hart zeker?
    Nou maar hopen dat je ze snel mag versturen!

@Ryanne: leuk toch al die dozen!
    Heb er voor mn zusje toen ook een paar opgehaald.

Pff ik moet nieuwe bh's hebben, maar mn boobs doen zo zeer dat ik vandaag maar niks gehaald/gepast heb.
    Hoop dat ze volgende week weer normaal doen, want de week daarna zijn ze weer een andere maat ivm ongi.
    (ja ik heb wonderboobs, ze verschillen in 1 cyclus soms wel 2 maten :p )

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: ik denk dat er minimaal 6 uur tussen moet zitten dus denk niet dat je er snachts voor uit je bed hoeft hoor :p

@ Dreamer: hahaha wonderboobs :p jij hebt dus verschillende maten bh's in de kast liggen...
    ik hou zeker in de gaten dat het met 3 uur gebeurd kan zijn, maar ik vind alles best als ik maar in Nederland beval, al is het in het eerste de beste ziekenhuis wat we tegenkomen in Nederland
    dat zal in Limburg zijn denk ik, maar heb natuurlijk 10x liever een limburgs kindje als een duits hahaha volgens mij moet je een hoop regelen en doen als je kindje in het buitenland geboren wordt...

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: lijkt me niet dat je je wekker ervoor hoeft te zetten. gewoon in de ochtend de eerste nemen rond 8 uur (of hoe laat sta je meestal op?) dan rond de middag. dan rond het avondeten en dan 1 voordat je naar bed gaat

@oma: jemig scheelt het bij jouw gewoon een cup ?? dus je hebt twee maten bh's nodig. of heb je meegroei bh's aan... was niet van plan om al te gaan bevallen hoor (niet dat ik er wat over te zeggen heb maar goed)

bah mijn droger is klaar (piept) maar heb niet zin om naar zolder te lopen maar moet ook mijn aardappelen nog schillen (lig lui op de bank nu wie haalt me eraf)

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Dreamer, in de bijsluiter staat dat je het mag gebruiken na overleg met de arts.

zal ff googlen.... zouden ze 't meegeven als extra ofzo bij die vaginale gevallen? Heb ik nl. nog nooit gehad... anders gebruik ik gewoon alleen die dingen, gaat 't vast wel weer over ;)

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het scheelt zelfs 2 maten :p
    Ik kan van A naar C gaan in 1 cyclus.
    Omhoog is leuk, maar als je dan weer terug naar A moet is dat wat minder :p
    Heb dus idd 3 maten in de kast liggen.

*schopt Bos van de bank*

@Mum: is idd wat meer gedoe als je in het buiteland bevalt.
    Niet alleen nu, maar ook als je papieren nodig hebt of gaat trouwen.
    Dus benen stijf op elkaar en doorrijden :p

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    5. Kan ik Miconazolnitraat/Hydrocortison gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?

Zwangerschap
    In beperkte mate kunt u Miconazolnitraat/Hydrocortison veilig gebruiken. Als u per week niet meer dan een tube van dertig gram gebruikt heeft het geen nadelige gevolgen voor het kind.

Gebruik van meer dan een tube van dertig gram per week, geeft kans op groeiremming van het kind. Gebruikt u dertig gram of meer per week? Bespreek dan met uw arts of de ernst van uw aandoening opweegt tegen de risico's van het middel voor het kind.

Borstvoeding
    Als u borstvoeding geeft, kunt u Miconazolnitraat/Hydrocortison gebruiken, mits u het niet op grote huidoppervlakten en slechts voor korte duur volgens voorschrift gebruikt. Smeer het niet op de borsten in de buurt van de tepels. Overleg eerst met uw arts en apotheker voordat u met de kuur begint.

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Red: het is voor eczeem.
    Staat ook bij voor plaatselijke jeuk, mits niet veroorzaakt door micro-organismen.
    Schimmel is wel een micro organisme, dus daar kan je het niet voor gebruiken.
    Vreemd!

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k heb een tube van 15 gram meegekregen dus kan dan sowieso niet teveel smeren. heb nog een herhaalrecept voor 't geval niet over is, maar wil geen risico's nemen.

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
  20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @bos kan ik je de hand schudden haha mijn droger piept ook al 3 keer maar moet hem toch maar ff uit gaan zetten
    erg zijn wij..

@red beetje vaag dus die beschrijving..

@dreamer haha wondertieten LOL :D

frank heeft nu een bbq op zijn werk en dan lekker een weekje vakantie.. zodra ik bevallen ben neemt hij dan nog 2 weken op. dus ben benieuwd of hij over 1,5 week naar zijn werk moet of dat ik dan bevallen ben :D zou eht niet erg vinden tussen week 37 en 38

Deel Deze Pagina