Ik zit op pagina 2500 @Kristel: meis, hoop dat de sterker wordende weeën toch iets doen. *doet nog een wilder dansje, misschien helpt dat* *en doet meteen even mee met de stiekeme bevruchtingsdans* Ik ga is kijken wat we vandaag gaan doen. Fijne dag dames!
@ sammie hoe is t met je zus en zwager meid? @ all goedemorgen @ oma zal ik nog ff dansen of is t te laat? @ mum ik ben te laat dus zal je nog ff smsen maar wens jullie een hele fijne (laatste) vakantie samen!!
haha en ik zit op pagina 1667.. @oma: fijn dat je ei geweest is...nou nog een innestelingsdansje.. @nen: oh meid ik heb nog aan je gedacht vannacht met het noodweer. hopenlijk heeft jullie tent het overleefd. @emma; hopenlijk ook niet te veel last gehad van het weer op de boot? @red: have fun today @juffie: succes met je commode... wij gaan zo ff naar de praxis op zoek naar een rolgordijn voor in de woonkamer. daarna ff bbq vlees halen voor morgen dan krijgen we eters.... tot zo..
@ red heb je je vriendjesfunctie op de site uitstaan? Ik kan geen vrienden worden want dan staat er dat er geen profielen zijn???
Ryanne, Lief dat je het vraagt, ze zitten nu hier overdag, en kunnen niet veel, dus help ik ze Verder is de auto total los, en krijgen ze niks van de verzekering was WA Casco...
hoi hoi, @mum hele fijne vakantie meid @kristel balen da thet nog niet heeft doorgezet. @dreamer whoehoe eitje is geweest @red hopelijk helpen die pillen @juffie gaat idd heel hard @gaby hopelijk houden jullie het een beetje droog met de bbq zou wel zo fijn zijn he @bos jij ook al bbqen gezellig hoor, morgen word het weer beter geloof ik @ryanne hoe is het? al minder last van schoonfamilie ghihi hier net het huis onder handen genomen, komen vanmiddag vrienden uit papendrecht (oud collega van frank met vriendin) heb de badkamer en de wc gedaan, de keuken de binnenkant van de oven en gestofzuigd. dus ga me zo lekker onder de douche gooien want voel me altijd zo vies na het schoonmaken.
@ Juffie heb gelijk om 08.30 de echo dat was het eerste wat kon.. en jij? Spannend weer he @ Dreamer ik heb een zaad dansje erbij gedaan, al was ie wel een beetje waggelend.. mooi je ei weer geweest.. was trouwens bij de bijenkorf geweest, heb een blauwe jas en een blauw pakje gekocht.. gelijk blut weet jij nog een leuk zaakje waar ze tommy verkopen? Op internet kan ik weinig vinden voor baby's.. Trouwens als jij straks zwanger bent zullen je wondertieten nog wel meer groeien ik groeide anderhalve cup tot D70 ongeveer in een paar weken tijd! Ach ja hier van tijd tot tijd ff een depri periode, dat heb ik altijd.. over het algemeen is het een stuk minder in de zwangerschap, alleen voel ik me er schuldig over tegenover ons kleintje @ Bos hoe is het met je oor? Nog jeuk? Hopelijk blijft het droog voor die bbq, al zou het weer beter worden inderdaad. @ anticonceptie wat moet je gebruiken na de geboorte? Ik ga de eerste tijd niet eraan denk ik.. ik gok dat ik dan niet aan sex moet denken (zoals de laatste 16 weken ongeveer) @ Yentle ERUIT KOMEN JIJ! EN SNEL! Niet je mama zoveel pijn geven stoute meid @ pagina hier ook 1667.. is 5000 dan met weinig berichtjes per pagina? @ Red miconazolnitraat is tegen schimmel, dat hebben wij standaard in huis want mijn man heeft dat altijd.. Maar hydrocortison is weer ergens anders tegen (ik gok tegen jeuk) Trouwens broeken met een lage buikband zijn er maar weinig. Ik vouw de hoge buikband vaak een keertje om, anders zie je die rand idd onder je kleding. In het begin knelt het al zeker niet, maar met omvouwen gaat het altijd goed. Noppies en Esprit zijn fijn! @ Gaby ben benieuwd wat voor jurk je gaat uitzoeken! Ga je naar een bruidswinkel in Cuijk? @ Hilli balen van je laptop. Ben benieuwd naar je buik! Kan je niet voor een goedkopere laptop kijken? @ Debby ik ben benieuwd hoe het gaat met jou en Levi! @ Mariss hoe gaat het met jou en Chanell? @ Kim veel sterkte met je opa gaat het een beetje met je blaas? @ Mum prop jij er maar een grote duitse curryworst in of een dikke braadworst, als ie blijft hangen komt ie er met de bevalling wel mee uit @ Mecha vervelend dat je zoveel moet werken achter elkaar. Wel allemaal dagdiensten? Ik ga nu ff snel douchen.. straks naar de praxis.. heb wat ideeën voor in huis, plantje hier en daar en een extra plank voor in de keuken en nog wat rommeltjes. Daarna door naar Alkmaar naar een babyzaak voor Feetje kleding want daar ben ik helemaal gek op Fijne middag allemaal!
ik ben er vandoor... worden zo opgehaald joey moest nog ff gauw onder de douche.. (is beneden) kleed die zich uit.. staat t rolgordijn een stukje open hahaha...
@Red: Nee ik pas mijn eigen broeken niet meer kHeb sinds een week of twee alleen nog maar zwangerschapsbroeken aan. Ik heb er nu 3 dus ik kan gemakkelijk afwisselen. Als ik ze op tijd in de machine stop natuurlijk Waarom moet je zoveel pillen innemen? Heb ik iets gemist? Idd wat Desiree zegt. Broeken van Noppies zitten echt zalig. Ik heb er ook eentje van Prenatal, maar die is heel wat minder. De band van die van Noppies is ook niet zo hoog. @Mum: Je leest dit wel niet meer. Maar kwens jullie toch een hele fijne vakantie toe! Geniet er maar van! @Mecha: Nee kheb nog geen nieuwe foto, ik vergeet steeds de batterijen van de camera op te laden . En mijn andere foto's stonden op mijn laptop. Die ben ik dus kwijt. Of staan ze hier op het forum ook opgeslagen mss? Dan kan ik ze nog redden @Desiree: De laptop was zo duur omdat er games op moesten kHad em wel al drie jaar. Dus valt eigenlijk nog wel mee. kHeb er al een nieuwe gevonden die beter is dan mijn oude en 899 euro kost. Maar kga er nog heel even mee wachten tot de vaste kosten van de rekening zijn. Kijken hoeveel we dan over hebben. Want kzit niet zo graag aan de spaarrekening kGing vanmorgen op de weegschaal staan. Ik weeg nu gewoon een halve kilo minder dan voor ik zwanger was. kVind het wel heel raar. Want bij de gyn drie weken geleden woog ik 2 kilo meer. kHeb nogthans best veel gesnoept Tja, zal wel geen kwaad kunnen zeker?
@desiree ja eigenlijk best goed, dus dat is wel positief heb jij ook al zo de drang om allerlei nieuwe dingen aan te schaffen wij gaan maandag naar de ikea wil fotolijstjes enzow op gaan hangen en nog wat andere dingen @hilli baby pakt wat die pakken moet en je hebt nog wel ff te gaan dus nu is dat neit zo vreemd dat je nog niks bent aangekomen. ik was ook heel lang op mijn eigen gewicht gebleven en toen heel lang 3 kilo maar en nu zit ik op 11 hihi ik heb me lekker opgefrist en ga nu ff boodschapjes doen. ga ook mijn eerste pak luiers kopen hihi
@desiree: ja jeuk is wel wat minder maar komt vaak weer terug zodra ik stop met die druppels. anticonceptie: tja wat gebruiktje je ervoor? je kan weer aan de pil gaan. er is er ook 1 die je mag gebruiken als je borstvoeding geeft. maar condooms of andere mogelijkheden genoeg... ik denk dat wij voorlopig de condoom gebruiken. heb niet zo'n zin om weer aan de pil te gaan maar misschien denk ik daar over een tijdje anders over (pil is wel makkelijker namelijk) @hilli: weet niet denk dat het geen kwaad kan hoor...heb je niet veel overgegeven ofzo...kleine eet vaak wel van jou hoor dus die groeit wel. @kim: ja ze zouden eigenlijk vanavond komen bbq-en maar nu komen ze morgen want dan geven ze beter weer op...jij bent goed bezig met je schoonmaken. hier gaat vriendlief zo stofzuigen (zegt hij haha) rolgordijn is niet gelukt. we moeten er 1 hebben van 217 maar gaat niet verder als 210 bij de praxis....word dus waarschijnlijk naar een speciaalzaak en dat zal wel duur grapje worden.. boodschappen zijn binnen in ieder geval...