@matta; welkom terug meid... @prinsesje: hopenlijk is het raak dit keer. duim voor je @emma: oh spannend meid....straks beval je nog eerder als ik...krijg je geen weeenremmers of ben je daar al te ver voor? was de vakantie wel leuk?? @zwangerschapskleding: volgens mij is het moeilijk zeggen bij een ander...lees dat er al een aantal namelijk er uit groeien terwijl ik alles wat ik gekocht heb nog pas (is pas 1 broek die wat strak begint te zitten maar kan hem nog wel aan) ben bang dat je dus niet echt op adviezen van andere af moet gaan en het zelf moet testen... @desiree: welke film ga je, have fun op je familliedag @gaby: balen dat het tegen viel en wat is koningschieten?? @kristel: JEEEEEE zet hem op meid je kan het ....*oh en ik krijg vanmiddag visite dus moet ff smoesjes verzinnen om af en toe ff te spieken hier* *bos geeft oma een doos tissues* kun je ff vooruit @myzelf: we hebben hier gister het bed op klossen gezet. het is maar goed dat we beide lang zijn want het is net een hoogslaper nu haha. we kunnen er net in zonder krukje.. ga ff douchen en kom daarna direct weer terug
Jeeh kristel gaat eindelijk bevallen. Succes meid ik denk aan je. Ik ga me opfrissen we hebben nog visite en willen vanmiddag nog ff lekker ergens heen. Xx
bos: koningschieten is met een maga groot geweer.. hoog op een paal in de lucht schieten op een lijn rond een plaatje van een vogel.. je moet dan de omlijning helemaal eraf schieten en degene die dan t schot lost dat die plaat naar beneden valt is de koning.. of zo iets..
@Kristel, wow super zeg!!! Gaat al netjes!!! Hou er rekening mee dat de kans aanwezig is dat je een nachtje moet blijven ivm meconiumhoudend vruchtwater. Hoeft niet altijd maar ze doen het meestal uit voorzorg. Heel veel succes meis! Geweldig dat je vandaag mama gaat worden! Zet m op en we denken met z'n allen aan je!!! @Emma, hopelijk blijft de kleine nog wel even zitten!! Heb hier heerlijk uitgeslapen tot half 11. had ik echt even nodig. Net samen buiten ontbijt gehad, naja beter gezegd brunch. Ga nu even afwassen en beetje opruimen, m'n broertje gaat morgen boven met de elektriciteit bezig. Nieuwe bedrading en inbouwstopcontacten en dan moeten de kamertjes wel een beetje leeg zijn. Vanmiddag kerk en verder zien we 't wel. 't Is lekker weer!
@Bos, nee ze zeiden dat ze er nu niets meer tegen zouden doen. Het is niet veel te vroeg meer. Maar ik denk niet dat ie al komt hoor. haha je slaapt in een hoogslaper Hoe is het verder met jou? Schouder helemaal over? @Kim, Hoe is het met jou? @Zwangerschapkleding, ik pas ook alles nog wat ik in het begin heb gekocht. Het is maar net hoe je groeit denk ik. Bovenkleding heb ik het meeste nog normale shirtjes aan, geen positie, gewoon wat een langer model of met een hoge taille.
Yeaaah Kristel eindelijk krijg je je meisje je armen!! Wat geweldig..Ik heb de tranen gewoon in me ogen staan.. Succes meid je kan het!!!! Liefs Marisss
@desiree.. Ja dat denk ik ook dat Chanell mij heeft gemist gister.. Maar heb haar uiteindelijk om 12uur in slaap gekregen.. En werd vanochtend om half 7 wakker.. Dus toch nog goed doorgeslapen.. Pff om 4uur een verjaardag tot 8 uur gelukkig. Chanell gaat dan weer naar mijn ouders toe Ben allang blij dat we niet zo lang weg zijn
spannend kristel!!!!!eindelijk is het zover.... Ik houd vanmiddag de site extra goed in de gaten..... ohh schaam me best wel, moest tijdens de preekin de kerk overgeven, snel naar achteren gerend. De baby is vandaag precies 20 weken
@gaby: oke. nog nooit van gehoord.. @emma; nee schouder is nog niet over. @juffie: oh dat is vervelend zeg maar ja kun je ook niks aan doen toch als je moet overgeven. @red: lekker he uitslapen. hier ook pas tegen 11 uur uit bed... ik ga nu echt douchen ben nog niet geweest *schaam*
ik ben er alleen maar even om kristel heel veel sucses te wensen.. en ik zal proberen om straks nog een keer te komen kijken of alles goed gegaan is het is wel erg spannend Eindelijk krijg je waar je zo lang op hebt moeten wachten Vind het ook wel heel gaaf dat ik gewoon goed gegokt heb
heeft iemand nog dat bestandje met al die foto's van iedereen van het forum.. die had iemand een hele tijd geleden gemaakt? wie weet waar ik het over heb en wie kan die mij pben?
@suus: had jij het bij ryanne ook niet goed gegokt? ik weet welk bestand je bedoelt maar heb hem niet meer sorry..
**********BUDDYNIEUWS************** Het gaat niet zoals het moet (wanneer wel) Ontsluiting vordert niet. Ze zit nog steeds op de 4 cm. Ze heeft ontzettend veel pijn. Ze krijgt nu een infuus om de weeën nog heftiger te maken en iets tegen de pijn. Ze denkt niet dat ze ons verder nog op de hoogte kan houden. ***********BUDDYNIEUWS*************
tuurlijk het zal eens meezitten...hopenlijk gaat het met die weeenopwekkers sneller en mag ze de kleine snel vast houden.
ik ben trouwens begonnen met de commode te schuren....wat een werk!! 1 uurtje bezig en nog niet eens een laadje af.... :s