Ow bah! Zit je niet mee Kristel! Hopelijk helpt het infuus en heel veel kracht en sterkte om de pijn te dragen!! @Knarboor, thnx he voor je berichtjes! Zijn net uit de kerk en rende gewoon naar de koelkast, moest gewoon eten. Haha...
Ik hoop dat het nu beter gaat met de ontsluiting, nog ff meid @ suus ik was dat met die foto's maar heb mijn laptop niet aan staan, stuur me ff een pb met je email dan stuur ik hem je zodra ik weer op de pc zit @ de rest zwaai zwaai ben er weer vandoor gaan ff naar mijn op in het zh
he gatverdamme ik ben alleen maar ff snel online om te kijken of kris al is bevallen zie ik dat staan.. het zit haar ook niet mee deze zwangerschap sterkte meid ik ga weer aan het werk
***********BUDDYNIEUWS************ Het schiet niet op. Ze had al ontzettende persdrang, maar pas 1 cm ontsluiting erbij (5 in totaal dus) Het was niet meer te houden, dus ze heeft nu een ruggenprik. Yentle is een sterrenkijker en daardoor vordert het dus niet. Als het over een uur ofso nog niks is gevorderd krijgt ze een keizersnede **********BUDDYNIEUWS*************
pfff tzit niet mee geloof ik.. Hopelijk word het toch geen keizersnede We denken aan je kristel! Ik ga even beneden filmpje kijken met mark, kom straks even kijken of er al nieuws is..Hier is alles goed, hele dag geen weeen meer gehad verder dus ik ben blij
mijn vriend zegt dat als je op de uitgerekende datum bevalt je de geboorte kaartjes gratis krijgt.. is da zo..
@kristel: nou zeg .. wat naar voor kristel.. hoop voor haar dat de keizersnede niet nodig is Dit is ook niet leuk zo.. @gaby: waar heeft joey die info vandaan dan?? ben ik wel benieuwd naar? @emma: gelukkig geen weeen meer gehad.. @all: wij hebben de hele middag zitten kaarten (rikken) zijn aan het sparen voor een weekje weg met mijn schoonouders.. deze keer hebben mijn schoonouders dik verloren.. haha.. maar ja.. er zit nu wel al bijna 100 euro in de pot Wie heeft er nog een leuke tip om volgend jaar een weekje weg te gaan in een huisje?
owwh jeetje mja liever een keizersnede dan nog uren uren uren zo blijven liggen denk ik .. maar het herstel van die snede pfff sterkte meid heel veel sterkte toegewenst het hele forum leeft met je mee toy toy toy