Ben ook benieuwd!! Maar ga de laptop afsluiten en op bed, dusse lees morgen verder. Kristel, heel veel sterkte meid!!!
*inbraak* Kristel veel succes!! en fijne bevalling gewenst! of keizersnee dan lees ik net.. in ieder geval hopelijk hebbie snel jullie meisje in jullie armen!!! *uitbraak*
balen kris maar hopelijk heb je haar nu heel snel in je armen! en is het allemaal meer dan waard geweest!!! kom op!!
nog niks bekend van kristel? was benieuwd.. maar ben er nu toch vandoor en ga me bedje opzoeken.. morgen weer een lange dag werken.. Lees morgen wel of er nog nieuws is.. weltrusten allemaal!!
***********BUDDYNIEUWS************* Ze is errrrrrrrrrrrrrrrrrr Yentle Elize is om 21.31 uur geboren en ze is echt supermooi! Ze weegt 3520 gram, lengte wist ze nog niet. Ze is gebo0ren met de vacuümpomp, dus Kristel moet nog tot morgen of overmorgen in het ziekenhuis blijven. Zij en Kimo zijn echt supergelukkig! **********BUDDYNIEUWS***************
@Kristel: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Prinsesje Yentle Elize. Geniet maar van haar en van elkaar als gezinnetje. Ik ben heel benieuwd naar je verdere bevallingsverhaal en natuurlijk naar de foto's van jullie fotomodel! Na zolang wachten en zoveel kwaaltjes eindelijk jullie meissie. Geweldig! *oma gebruikt de hele doos tissues van Bos*
@Gaby: sommige drukkers hebben die aktie idd. Maar velen niet en vaak zijn er wel voorwaardes aan verbonden. Spannend trouwens, nog maar 2 nachtjes slapen en dan begin je met de hormonen! Al zenuwachtig? @Emma: hoe gaat het met jou? Nog weeën? Hou me op de hoogte he meis!
Kristel en kimo: gefeliciteerd met jullie mooie meid.. wat fijn dat ze er eindelijk is.. ben ook heel benieuwd naar het hele verhaal.. moet vandaag de hele dag werken.. van 7.30 tot 17.30.. Geen zin.. maar dag zal toch wel snel gaan.. (is altijd als je er eenmaal bent) Ik ben echt toe aan vakantie.. maar moet nog heel even geduld hebben.. Fijne dag allemaal
gefeliciteerd Kristel en man!!!!!!!! Hopelijk ben je snel thuis met je prinses!!! zo ik ga werken!!!! grrrr
Kristel en Kimo , gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Geniet ervan!! Ben erg benieuwd naar de fotos *leent ook even de tisseudoos van bos* @Dreamer, ik hou je op de hoogte als er wat is hoor, maar alles is weer rustig dus ik denk dat het nog wel even gaat duren gelukkig . met jou ook alles goed? @Suus werkse! @Sammie, hoe is het met jou? Wij gaan vandaag even saus uitzoeken voor de woonkamer, willen een nieuw kleurtje Verder nog wat laatste dingetjes voor de baby halen.. fijne dag allemaal vandaag!!
Kristel en Kimo, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Yentle!! Ben echt Reuze beniewd naar de foto's! Rust maar lekker uit meid! En niet te vergeten genieten!!!! Liefs