Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    wat 'n leuk kaartje! ik vind 't niet gek hoor.

Zo hier zitten op 2 slaapkamers (waar onder de babykamer) nieuwe en nu inbouwstopcontacten. Binnenkort maar 's een stucadoor bellen.

Pff... heb niet echt mijn dag. Ben niet verder gekomen dan alle was (lees van 1,5 wk ofzo) opvouwen. O ja zijn nog ff naar de winkel geweest voor paar boodschappen en stroomdraad.

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: lekker rustig aan doen joh...

@ukkie: nee vind het niet gek hoor vlinders op het kaartje

@oma; ja voelt heerlijk dat het bijna af is....dan mag hij komen want heb geen klusjes meer haha

@ga ff de boodschappen opruimen en slaatje maken voor vanavond...

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Oké, gelukkig.. dan gaat dat hem w.s. worden. net terug van VK. alles was weer helemaal in orde :-D

@red.. rustig aan doen.. is het allerbelangrijkste tijdens je zw!

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ukkie leuk kaartje hoor!

wij hebben ook de kaartjes al uitgezocht moet alleen nog het gedichtje uitzoeken.

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    als je een banner hebt gekopieerd van een site waar moet je hem dan hier plaatsen om hem in je berichten te krijgen??

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: ik vind het ook een mooi kaartje

@agneta: je banner zet je bij gebruikersinstellingen en dan bij handtekening..

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ok kijken of ie het doet

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    en nu?

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ff kijken of ie het doet....

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ja dus ;) ben eten aan't koken...

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ red... same here..

@ gedichtjes.. wij zaten te denken om het een beetje in de trend te houden van vlinder..

"Vlindertjes dartelen vrij en blij,
    Maar het grootste wonder
    Dat ben jij!"

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

heloowtjes allemaal:D

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja hij doet het....

hier de restjes vlees in de grillpan liggen. stokbroodje, soeppie en salade....

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hoi dames..
    ik ben klaar met werken

ik denk agneta: 15 sep
    en sterretje: 17 sep

@ukkie leuk kaartje hoor :)

@dreamer: jij moet flink wat geduld hebben..

@red: wat eet je? :p

@gaby: haaai

@weer: bij ons ging het ook regenen op een gegeven moment.. :( zwembad maar opgeruimt en binnen gespeeld :p

15. gaby1986

zo heb bijgelezen..

agneta: hey welkom terug..

iemand die vroeg of we meekonden helpen schuren.. uhm.. sorry heb de hele dag gewerkt..

bos jij was helemaal klaar toch met alles nu.. nou fijn toch.. laat maar komen dan..

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hee meiden, hoe gaat het? Ik was vanmiddag begonnen aan een bericht maar drukte op de verkeerde knop dus was de pagina kwijt. Aangezien het niet zo snel gaat op mijn telefoon had ik toen even geen zin meer om opnieuw op te starten @ bos, lief dat je aan me dacht met het slechte weer. Wij hebben er niet veel van meegekregen. Nu wel wat regen en behoorlijk wat wind. We staan op een duincamping dus de tent staat flink te schudden haha. @ emma, ik moet nog even wachten voordat ik een testje mag wagen. Ik heb vorige week donderdagnacht volgens mij mn ei gehad want daarna was de eipijn weg. Heb deze hele maand niet getempt, vergat het elke keer. Maar we hadden ook afgesproken dat we er deze maand niet teveel mee bezig zouden zijn. Laatste klus voor mijn ei was dinsdag geloof ik dus we zullen wel zien. Ik zou het erg bijzonder vinden als het deze maand raak is! @ dreamer, als ik voor nov niet zwanger ben ga ik met jou mee volgend jaar in, want in nov gaat mn vriend voor 5mnd naar afghanistan en die komt pas maart/april weer terug. Misschien gaan wij volgend jaar wel gelijk op :) @ agneta en ukkie, leuk dat jullie er weer zijn meiden! Schiet voor jullie allebei al op zeg! @ de rest, hoooii! Ik ga er gelijk weer vandoor. Dit vreet batterij van mijn telefoon. Zijn gisteren op stap geweest hier dus zullen vanavond wel wat vroeger slapen. Als het lekker weer is brand je 's morgens ook al je tent uit. Tot gauw! Xx

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik heb trouwens besloten dat ik in het ziekenhuis wil bevallen.. krijg alles vergoed dus het lijkt me wel een veilig idee..

18. gaby1986

nen: jeetje je vriend we voor 5 maanden.. moet er niet aan denken zeg!

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Suus, wij hebben witte bonen in tomatensaus, aardappels en manlief en broertje schnitzel gegeten. Krijg alweer honger dus ga zo maar aan m'n toetje.

Uit onderzoek is bewezen dat thuisbevallen net zo veilig is als in het ziekenhuis maar denk dat 't belangrijk is dat je je gevoel volgt.

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Nen, veel plezier he!! wow 5 maanden is echt lang! Ik zou 't niet kunnen...

Deel Deze Pagina