zo heb mijn oude (maar nog altijd nieuw 2x aangehad) dansschoenen aan.. joey en ik gaan toch niet onder dansen.. en ik kan geen schoenen vinden voor de bruiloft van suus.. en deze zijn echt perfect ervoor.. maar dan kan ik er niet meer op dansen. zit wel een hak onder.. ging er net al bijna onderuit.. haha dus moet ze ff inlopen.. haha
@ nen.. pff.. 5 maanden, lang hoor! @ gaby.. veel plezier! @ All.. heb ff weer foto's geplaats van haar kamertje (rolgordijnen worden fuchia of lime en er komen nog gordijnen voor). Verder ga ik lekker slapen. Ik hoop dat er morgen foto's van Yentle zijn. Ben erg benieuwd!
@Gaby: je kan er toch een nieuwe zool onder laten zetten na de bruiloft? Morgen mag je startennnnnnn, spannendddddd! @Nen: hoop toch dat je voor november (nog 4 maanden!) wel zwanger bent. Maar anders gaan we lekker samen aftellen. Geniet nog maar van je vakantie! @Bos: denk je zelf dat het snel gaat gebeuren dan? Misschien leuke schilderijtjes gaan maken? @Suus: ik heb inmiddels engelengeduld ja
meiden kort berichtje, het gaat even niet goed met me. IK ontdekte op de wc dat ik bloedde.meteen de vk gebeld. Echo gehad, baby doet het goed en zit gewoon netjes. Ik heb best wel buikpijn en lig nu op de bank. Waarom ik bloed weet de vk ook niet. Zolang het een beetje blijft geen probleem maar anders moet ik weer meteen bellen.. Kortom ik ben erg geschrokken en snap niet wat er aan de hand is. Houd jullie op de hoogte!!
@Juffie: lijkt me heel eng! Maar tijdens een zwangerschap is alles heel goed doorbloed waardoor er wel eens een bloedvaatje kan springen. Kan op zich geen kwaad, maar is wel heel eng. Hoop voor je dat het zoiets is en niet iets ernstigs. Is het bloeden al gestopt? Heb je de 20 weken echo nog gehad dan? @Dees: hoe was jouw echo?
@nen: gelukkig dat de regen mee valt. 5 maanden is lang zeg... @oma; ik heb helemaal geen voorgevoel wanner die komt.. @suus: als jij het fijner vind lekker in het ziekenhuis bevallen dan toch....geef je geen ongelijk. je moet doen waar je je het beste bij voelt.. ga ff bankhangen oh de echo's dames hoe waren de echo's vandaag?
Ik ben er ook fftjes.. was ff bezig met de echofotootjes.. maar alles was dus goed! Hij had alleen niet zo'n zin om er op zijn mooist bij te liggen.. dwars ventje dat ie is haha. Maar gelukkig alles is goed en het is zeker weten een jongen nog Juffie fijn dat bij jou de echo ook goed was, wel even schrikken dat bloeden. Goed in de gaten houden! Nen waar camperen jullie? Ik heb net wat foto's van de echo op de babysite gezet.. moet ze hier op de site nog zetten.. maar ben best wel moe dus misschien doe ik dat morgen! weltrusten allemaal
@juffie jemig schrikken meid, nou goed in de gaten houden hoor! @nen wat gaat er gebeuren Nen?? moet nog even terug lezen, en anders zijn Sammie, Jij, Dreamer en ik volgend jaar aan de beurt.. @ukkie ik vind je kaartje echt waar, prachtig!!! i (L) vlinders.. @dees hahah wat heb je een gekventje....hihi.. hoe gaat het met je bekken??? las het in je dagboek.. lijkt me niet prettig.. je buik wordt ook al groot zeg.. super!! hebben we alweer wat van kristel gehoord????
slaap lekker allemaal @suus ja bedankt voor het vragen het gaat wel leef dag voor dag dan kom ik er wel doorheen goed is anders maar slecht gaat het zeker niet ... hoe is het met jou verder??
Goedemorgen allemaal! @ Juffie.. sterkte meid! Hoop dat het niks ergs is! @ Matta.. bedankt voor je compliment! Vrijdag gaan we 'm bestellen @desiree.. fijn dat de echo goed was. Het is net of kindjes het merken. Meestal zijn ze dwars tijdens een echo @ All.. vandaag weer 6 uurtjes werken van half 10 tot 4. Heerlijk.. Een fijne dag allemaal en tot vanmiddag!
goedemorgen allemaal juffie: jeetje wat eng... rustig aan doen he dreamer: aaaaaaaah vandaag beginnen.. ben best wel zenuwachtig.. vind t echt eng worden.. all: heb gelukkig vandaag veel afleiding gaan vandaag naar de ikea.. en suus en ik gaan vanavond ook nog zwemmen..
hoi meiden, pff dat was me het avondje wel. Bloedde stopte niet, nu heb kk nog niet gecontroleerd., ik heb geen 20 weken echo gehad, misverstand tussen mij en de vk. Ik dacht dat het bij de vkzou zijn, maar het moest bij saltro. Dus vandaag even bellen... Ohja we hebben een baby met een goed gevuld buikje haha. De buik kwam op 21 weke uit..lol! Vandaag ga ik rustig aandoen, even bijkomen van de schrik.
het bloed nog steeds... Zowel vanuit de vagina, oud bloed, als vanuit de buitenkant waar ineens een snee zit, helder bloed. Verder heb ik ook echt buikkrampjes :s kan wel janken zoveel
ik kan pas 20 augustus terecht voor de 20 weken echo.... Gaat het ook niet worden.. Nu maar weer de vk belle kijken wat die kan... Echt dom dat het zo gelopen is.. :s