Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Juffie: jemig meid hopenlijk kun je bij de vk terecht. is niet normaal lijkt me dat het niet stopt met bloeden. vooral als je er buikpijn bij hebt. gewoon goed aangeven en anders aandringen hoor als ze niet willen meewerken.

@gaby: oh spannend vanaf vandaag beginnen. lees dat je veel afleiding hebt...ben zo benieuwd hopenlijk loop je ook met een dikke buik in je jurk strakkies...

@nen: geniet nog ff van je vakantie. ze geven volgens mij steeds beter weer op en blij dat jullie niet zo'n last hadden van de regen

@desiree: lekker dwars manneke dan haha. dat beloof wat voor later haha....fijn dat alles goed was op de echo en dat het nog steeds een manneke is...anders sta je toch raar te kijken...

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Weet iemand dit, ( en ja ik weet het, het is nog vroeg ;) )
    Etos test, een zichtbaar streepje, maar krijg hem niet op de foto, wel makkelijk te zien, kruidvat test negatief ?!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Juffie, sterkte!

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    goedemorgen dames,

sorry sammie kan je niet helpen!! misss de oma's ..hihi.. ik hoop het voor je!!!

@gaby
    waar ga je mee beginnen??? want je was afgevallen en daaarna ben ik het kwijt geraakt..
    moet ik je ook mailen voor het WW??? hihi.. best coool.. zou toch wel heel tof wezen dat als je gaat trouwen een baabb in de buik hebt..hihi..

@jufie
    bah meid, niet leuk.. schrikken zeg!!! ik zou gwoon de vk bellen of anders je moeder vragen wat je moet doen, waarschijnlijk zegt die de VK bellen,. dus gewoon de Vk bellen!! haha..

@bos
    hoi bos, hoe voel je je??? geen indalings weeen enzo???

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bekijk bijlage 6437

Zo zit mijn test er ook uit... ( is wel een test van iemand anders.)
    Maar lijkt er sprekend op!

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    je ziet wel wat!!!!!!!!!!

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    wat gek dat hij dan niet op de foto wil!!!:S..

zou het dan toch sammie???!!!!!! spannendd zeg...
    onze auto is trouwens gefixed.. heel wat centjes verder en hij ziet er weer als nieuw uit :p..haha..

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Maar dan snap ik niet waarom kruidvat negatief is..

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    nee,idd ik ook niet. kan de kwaliteit anders zijn? nou ik ga even de vissen verschonen, bakje is aardig vies.. arme beestjes!

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: is het etos eigen merk of van clear blue? hoop het voor je maar over het algemeen is kruidvat redelijk duidelijk volgens mij....duim voor je zou over twee dagen nog een keer testen

@matta; ja sinds een week wel wat indalingsweeen maar valt nog mee...
    verder voel ik me goed. heerlijk geslapen weer (zo blij als ik er niet uit hoef om te plassen en te eten). alleen beetje te lang op mijn schouder gelegen denk. dus moet snel wat gaan doen dan word hij vast minder stijf..

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Etos eigen merk.

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: oke daar heb ik geen ervaring mee....hoop het voor je meid...had je niet vaker een streep gehad zonder resultaat?

13. goedemorgen

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goedemorgen ryanne

hoe is het met je schoonouders. komen ze nog elke dag of had je er nog wat van gezegd?

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen dames

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@sammie, nou op die test is duidelijk dat er een streepje is hoor!
    Maar wat er al gezegd word een kruidvat test is altijd snel positief ivm minder hcg nodig
    Echt heel spannend meis, over 2 dagen nog eens testen, of als je het echt niet uit kunt houden gewoon morgenochtend haha, en dan maar weer eens kijken!
    Ziet er naar mijn idee wel hoopvol uit hoor, je krijgt nog altijd niet zomaar een streep he!
    Ik ga duimen!

@juffie, oeh das schrikken zeg, gewoon de vk bellen hoor, want zoveel bloeden is niet goed!
    Enne wat betreft je echo, het lijkt mij dat als je pas over zoveel weken terecht kan, dat dit te laat is voor je 20 weken echo
    Zal dit ook ff met je vk overleggen als ik jou was of er geen vroegere mogelijkheid is toch ergens!

@ukkei werkse meis!

@gaby goed dat je vandaag lekker veel te doen hebt meis, veel plezier!

@ryanne, ook goedemorgen meis, hoe is het met de kleine?
    Al een beetje een ritme in alles?

@bos hoe is het met jou vandaag?

Hier alles goed, heerlijk geslapen vannacht, dus dat was super na een rot nacht van gister
    Voel me nu alleen nog steeds wel moe, maar heb me zelf beloofd niet te gaan slapen tussendoor, anders kan ik straks vanaaf weer niet slapen
    Dus strakjes lekker rustig verder met de kleertjes

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ben ik ff snel maar ga ook gelijk weer. Pas laat van bed, lekker uitgeslapen en de hond moet er nog uit, afwas van gisteravond, boodschappen doen en vanmiddag bij kennis op bezoek.
    Moet ik toch maar 's beginnen anders red ik het nooit.

@Juffie, wat schrikken zeg!!! Hopelijk is het bloeden gestopt! Bah, wat eng!!! Dikke knuff! Hopelijk kan de vk wat voor je doen. 20 augustus is veel te laat toch voor de 20 weken echo?

@Sammie, geen idee. Geeft etos soms geen vals positief? Staat me iets van bij. Ik heb zelf alleen maar kruidvat gebruikt.

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @goede morgen mecha

@goede morgen sterretje
    lekker aan de slag met de kleertjes vandaag. leuk is dat he.
    met mij gaat het wel goed vandaag. beetje stijve schouder maar heb mijn koffie op dus ga ff strijken en verven.

@red: je hebt het maar druk vandaag. doe je wel rustig aan anders ben je niks waard vanmiddag als je bezoek komt...

ben er weer ff vandoor.

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik moet op bezoek ;) Maarre 'k zit al even op de bank. De afwas kan me gestolen worden. Spoel 't wel voor en als ik me goed voel doe ik boodschappen en anders neem ik op de terugweg wel wat mee.

Heb kraamzorg aangevraagd dus heb toch nog wat gedaan ;)

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Juffie, dat is schrikken! Is het al over??
    lees het net, ik zou even bellen hoor!
    @Gaby, spannend vandaag beginnen!
    @Nen, veel plezier nog op vakantie! Hopelijk mooi weer
    @Desiree, fijn dat alles goed was!
    @Sammie, spannend! Bij mij werden de etos testen juist heel laat positief en de kruidvat heel snel.
    clear blue werd ook snel posi
    @Ryanne,ook goeiemorgen, middag inmiddels :) Alles goed daar?
    @Sterretje, fijn dat je goed hebt geslapen. Leuk he die kleertjes :)
    @red, doe rustig aan hoor

ben benieuwd hoe het met Debby en Kristel gaat! al best lang niets van debby gehoord he..
    Ik hoor nu af en toe een knak/tik in mn buik, mark heeft het ook gehoord.. Weet iemand wat het is ? Net of er iets knakt ofzo, volgens mn moeder spelen ze dan met de navelstreng haha.
    Wij (lees mark :p) gaan vandaag een muur in woonkamer sausen. Mn ouders zijn langsgeweest, verder doe ik niet zoveel.
    Fijne dag allemaal vandaag!

Deel Deze Pagina