Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dreamer: ik wil t wel zelf proberen.. dus ben benieuwd..
    vind t wel zo eng.. kan wel huilen.. maar heeft geen nut..

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: logisch toch dat je het eng vindt?
    Lekker huilen als je dat wil hoor!
    Over een paar dagen weet je niet beter en gaat het veel makkelijker.

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: je mag het er toch best ff uitgooien als dat oplucht...
    het is niet niet wat je gaat doen.
    succes...

@oma: nee maatje 80 is niet heel normaal voor een 2.5 jarige haha

4. gaby1986

ja weet ik wel... maar ik heb geen zin om te huilen :)
    ga straks na het eten eerst lekker zwemmen, en ik zie wel hoe t gaat.. als t me echt niet lukt.. kan joey t nog altijd doen.. maar dat vind ik enger... :)

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Emma: Ja heb een "goede"bevalling gehad.....in het kort:

Mijn waterbrak s morgens om half 8....toen meteen naar het zkh want julian lag in stuit! Om 10 uur dacht ik dat ik krampen had....om 11 uur aan het ctg en had ik blijkbaar weeen!!! Had al 8 cm ontsluiting en had afgesproken om een ks te doen! Ze hadden dus heel veel haast...om 12 uur kon ik naar boven! had 9cm en ik kreeg al een beetje persdrang! En om 12:24 is Julian geboren!!!! De volgende dag was ik al uit bed om te douche....
    Ik moet er wel bij zeggen Julian was te vroeg en lag op een andere afdeling in de coeveuse en misschien dat ik daarom al zo snel op de been was

kim...julian is geboren op 4 maart om 12:24

Bos...oe jij de eerste!!! En over mijn werk ik had het er erg naar mijn zin...maar voor 3,5 uur per dag Julian weg brengen naar een gastouder. en ik begon pas om 3 uur dus moest elke keer w8ten tot dat ik mocht gaan werken!!! Maar ik ga mijn collega's erg missen!!!!

Dreamer...volgens mij hebben ze dan al maatje 92 gehad? Julian heeft nu maatje 68 en gaat denk ik net na de zomer over naar 74.....heeft ze ook andere achterstanden? En ze was wel erg vroeg geboren he?

Ben je trouwens ziek met zo'n hoge temp?

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    succes gaby!!!!

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kim en all
    Jullie mogen mij nog gewoon mariss noemen hoor..;)
    Anders voel ik me zo vreemd :p
    Ik heb mijn naam gewoon veranderd om die combinatie met de namen van Chanell Mariska Roy..

@Ryanne
    Oh wat raar ja dat ze haar dan vaker meld als jullie weg zijn geweest :p
    Maar ja als ze over laat dan is 100cc gewoon goed genoeg voor haar..

@emma
    Ja leuk he..! Het wordt van af nu echt leuker vind ik :p
    Ik vond het al leuk hoor maar nu nog leuker, omdat ze haar nu echt gaat ontwikkelen..:)

Nou ga nog even weer terug naar de winkel..Ben gebakken aardappeltjes vergeten..Hoe dom..:p

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hier nog steeds bloedverlies al lijkt het minder te worden.. Net belde de vk, morgenavond 20 weken echo. Als het bloedverlies morgen nog steeds iets sturen ze me naar het ziekenhuis, om even goed te laten checken... Nu ga ik weer een beetje rusten, en bij de buurtjes eten. Ciao

9. gaby1986

juffie: nou hopelijk is er niks..

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @sterretje
    Jaa vind ik wel lekker ja dat ze dicht bij me is..Ik kijk af en toe even wel of alles wel goed gaat..
    Anders moet ik telkens de trap op en af haha..tis wel goed voor me conditie maar ja ik ben lui! :p

Ja doe ik ook hoor als ze wat ouder is haar vaker in bed leggen..:)

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Juffie: ben benieuwd hopenlijk word het snel minder of kan de vk je gerust stellen....heeft ze niet door de telefoon gezegd wat het zou kunnen zijn

@gaby: ja kan me voorstellen dat je het liever zelf doet...zou het ook eng vinden als vriendlief het zou doen..

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben er ook weer. net even gegeten en nu lekker uitrusten.
    Was gezellig vanmiddag, rompertjes, spuugdoekjes, 2 washandjes en omslagdoek gekregen, erg lief!

@Gaby, kan me voorstellen hoor dat je er tegenop ziet!
    @Bos, spannend zeg wie er nu als eerste gaat bevallen!

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Lynn, lekker zeg dat je straks thuis blijft!

'k Heb vanmorgen kraamzorg aangevraagd en zal straks ff achter een oppas aanbellen. Die woont hier in 't dorp en ze past ook op bij de buurvrouw. Dichterbij kan ik 't niet krijgen dus 's ff kijken of het wat is.

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: voor hoeveel dagen zoek je oppas. want blijf je nou zoveel uren werken of hangt dat er vanaf hoe het met het werk van je man gaat?

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ga 92 of 104 uur per 4 wk werken dus 23 of 26 per week.
    Bij 't eerste betekend het dat ik 8 dagen werk en 7 dagen vrij ben. Bij 't tweede werk ik 8 dagen en ben ik 6 dagen vrij.
    'k Moet dus voor 2x 8 dagen per 4 wk oppas hebben, uitgezonderd 't weekend.
    'k Ga proberen om steeds van woensdag t/m woensdag te werken, zodat de kleine steeds maar 3 dagen achter elkaar naar de oppas moet. Oppas dus voor 12 dagen in de maand en 7 a 8 uur per dag.

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k Ga er dan vanuit dat m'n man werk heeft en 't inkomen wat hij nu heeft. Als hij in de toekomst meer gaat verdienen, wil ik wel wat minder werken. Vindt 't toch wel een belasting om 8 dagen achter elkaar te werken, maar beetje geld overhouden vind ik ook een must.

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

mooi kind heb je kriss super ;)

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k Heb even gebeld en ze komt donderdagmiddag langs. Ben benieuwd!
    Ga wel even vragen, als 't wat is, maar klonk wel positief aan de telefoon, of de betaling via een gastouderbureau kan lopen. Bij haar betaal ik anders 2,50 per uur. Zal even uitrekenen wat ik anders kwijt ben, maar volgens mij kunnen wij een hoop belasting terug krijgen. Zal 't is ff uitrekenen.

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

nieuwe foto in me album :D

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

jeetje wat goedkoop hoe kom je daaraan??

Deel Deze Pagina