Weet iemand dit: 'k Heb even uitgerekend en als wij de kosten van de gastouder via een gastouderbureau laten gaan, kost dat ons 90 euro per maand. De oppas vraagt zelf 2,50 per uur en dat zou mij 240 euro kosten per maand. Dus wil ik het liever via een gastouderbureau laten lopen. 240 euro is ook teveel voor ons, dan zou ik meer moeten werken. Maar nu geeft de oppas aan dat ze liever geen scholing meer volgt e.d. Ze is ook al 54 en heeft daar niet zoveel zin meer in. Kan ik me goed voorstellen. Ze heeft een kinderopvang diploma maar die is al verouderd en niet meer geldig. Nu maakt mij dat niet zoveel uit, als ze maar goed is Alleen gaat het gastouderbureau dit wel van haar eisen? Dan maakt zij misschien bezwaar en ik kan geen 240 euro per maand betalen, dus dan zou ik misschien naar een ander op zoek moeten.
Vervelend meid!! Probeer goed met elkaar te praten en boven de tafel te krijgen wat er aan de hand is. Eerlijk gezegd hoop ik dat je niet zwanger bent. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun het je van harte! Maar je basis, dus je relatie moet wel goed zitten. Als 't nu niet lekker gaat, zou 't wel eens funest kunnen zijn voor je relatie.
heej, dat is niet leuk zeg.. wat red al zegt.. probeer goed met elkaar te praten misschien kun je t oplossen.
jeetje meid wat een gedoe is je vriend ook zo jong of is het gewoon het man zijn en geen moeite willen doen ??
hallo dames, hoe gaat het hier?? hier is alles goed, lekker dagje wezen markten met mijn vriendinnetje. @prinsesje ik snapp hoe je je voelt. Maar ga alsjeblieft eerst aan je relatie werken. je wilt toch niet dat je kindje op gaat groeien in een omgeving waar zijn/haar papa en mama alleen maar ruzie hebben. alles voor je kindje. @kristel wat eeen prachtige meid, maar dat had ik al gezegd... hihi.. @sammie ik hoop voor je dat hij goed positief is. @Mik alles is goed, net lekker vakantie gehad.... foto's staan op hyves..hihi.. hoe gaat het met jou?? @red kan je al een beetej aan het idee wennen?? @lynn wat stoer zeg.. lekker voor je ventje zorgen.. hoe gaat het verder met julian??
dat is lekker praat zeg, van een vent.. dan maak ik er wel een einde aan.. hoezo voor je problemen weglopen... grrrr.. kan me daar soms zo kwaad om maken. ik bedoel.. begrijp me niet verkeerd dames.. wij zijn niet makkelijk, maar mannen maken het ons ook niet altijd makkelijk en soms moet het daarom ook wel via de moeilijke weg gaan.. ohhh mannnen.... des te blijer ben ik met mijn man, hij praat niet altijd.. moet soms ook eerst op ruzie uitlopen, maar het is er dan wel uit..
@prinsesje: succes ermee. hopenlijk zegt hij gewoon wat hem dwars zit zodat jullie verder kunnen en alles weer goed is. ik ga ff bankhangen want krijg het in mijn rug.
Hoiii Mecha, hoe gaat het? @mariss. ik blijf je zo noemen hoor, kan niet zo goed aan chamaro wennen.haha..
Ik vind dat overigens ook wel jong voor een jongen/man om vader te worden. Mijn man is 25 maar hij was er op z'n 21ste echt niet aan toe. Hij was toen niet eens volwassen. En als je zulke reacties krijgt, dan zou ik eerst maar goed aan je relatie werken, in zo'n situatie zou ik geen kindje willen. Hier ook wel eens ruzie hoor, naja meer ff woorden. Nemen beiden geen blad voor onze mond en zijn wel 's te snel geirriteerd, maar alles wordt wel uitgepraat en er wordt niet kwaad weggegaan.
@matta, ja hoor zijn al aardig aan 't idee gewend. Nu me nog even helemaal fit voelen maar dat komt vast wel.
@Lynn: geloof dat ze maar 2 dagen eerder is geboren dan Julian, 35+3. Verder geen achterstanden gelukkig. Moet zeggen dat de ouders ook klein zijn beiden, dus groot zal ze nooit worden. Ze draagt soms zelfs nog maatje 74, dus kan je nagaan Julian is echt goed 'bijgetrokken'! Maar hij heeft verder ook een goede start gehad toch? Mn nichtje heeft de 1e maand in de couveuse gelegen. Denk dat zoiets ook wel meespeelt. Ben niet ziek trouwens, mn thermometer is denk ik aan vervanging toe @Prinsesje: heel hard, maar hoop eigenlijk net als Red dat je niet zwanger bent. Dit is echt geen basis voor een kindje. Werk eerst aan je relatie en kijk dan eens verder. @Gaby: nog een uurtje meis! Hoop dat het je lukt. Hou me op de hoogte! @Bos: en wat ga je nou morgen doen nu de klusjes op zijn? @Juffie: jeej morgen de 20 weken echo! Hoop dat het bloeden dan is gestopt. @Red en Mariss: wat zijn de 3 R's? Ik gok rust, regelmaat en..? En wat is precies een regeldag? Dat zijn termen die ik niet ken, dus ben wel benieuwd! @Kristel: ben echt benieuwd naar je verhaal meis. En hoe doet jullie fotomodel het thuis?
@dreamer De 3 R's betekent Rust, Regelmaat en Reinheid.. Regeldagen zijn dagen dat de baby meer behoefte krijgt aan voeding..en dus vaker gaat huilen..
@ matta ja .. levende hwhaha en met jou meid?? @ bos hoi! @ dreamer hoi! @ maris hoi! @ red hoi! @ de rest niet gezien dat je online was dus bij deze hoi! @ pris... tja meid misschien speelt er wel iets anders en wilt hij je op die manier van hem af proberen te duwen .. mannen werken in misterieuse wijze als je het mij vraagt zijn er maar weinig mannen die gewoon staan voor wat ze zegggen en zeggen voor wat ze staan succes meid maar ik hoop dat jij niet de moeder word van zijn volgende kindje en dan misschien in de verhalen ook maar een neukertje word :S ik hoop dat hij in eht vervolg toch wat meer moeite wilt doen.. misschein is hij gewoon nog niet toe aan het vaderschap en probeerd hij het op deze manier duidelijk te maken .. ik gok maar wat hoor
Bevallingspoll Bos - Uitgerekende datum: 16 augustus Denkt zelf: 30 augustus Dreamer83 denkt: 15 augustus Marisss denkt: 19 augustus Mumtobe21 denkt: 20 augustus Kim1988 denkt: 22 augustus Debby86 denkt: 20 augustus Emma21 denkt: 10 augustus Sterretje08 denkt: 23 augustus Desiree1986 denkt: 22 augustus Sammie88 denkt: 24 augustus Juffie2008 denkt: 16 augustus Hilli denkt: 17 augustus Red88 denkt: 25 augustus Suus1987 denkt: 14 augustus Matta1986 denkt: 14 augustus Agneta denkt: 20 augustus Ukkie2009 denkt: 18 augustus Kim1988 - Uitgerekende datum: 18 augustus Denkt zelf: 4 augustus Dreamer83 denkt: 5 augustus Marisss denkt: 16 augustus Mumtobe21 denkt: 21 augustus Debby86 denkt: 20 augustus Emma21 denkt: 29 juli Sterretje08 denkt: 16 augustus Desiree1986 denkt: 10 augustus Sammie88 denkt: 7 augustus Juffie2008 denkt: 1 augustus Hilli denkt: 12 augustus Red88 denkt: 21 augustus Suus1987 denkt: 23 augustus Matta1986 denkt: 11 augustus Agneta denkt: 17 augustus Ukkie2009 denkt: 13 augustus Emma21 - Uitgerekende datum: 27 augustus Denkt zelf: 5 augustus Dreamer83 denkt: 17 augustus Marisss denkt: 29 augustus Mumtobe21 denkt: 30 augustus Kim1988 denkt: 25 augustus Debby86 denkt: 23 augustus Sterretje08 denkt: 14 augustus Desiree1986 denkt: 24 augustus Sammie88 denkt: 20 augustus Juffie2008 denkt: 21 augustus Hilli denkt: 20 augustus Red88 denkt: 20 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus Matta1986 denkt: 23 augustus Agneta denkt: 20 augustus Ukkie2009 denkt: 22 augustus Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus Denkt zelf: 15 augustus Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje Marisss denkt: 26 augustus, jongetje Kim1988 denkt: 30 augustus Debby86 denkt: 3 september Emma21 denkt: 1 september, jongetje Sterretje08 denkt: 5 september Desiree1986 denkt: 3 september Sammie88 denkt: 8 september Juffie2008 denkt: 20 augustus Hilli denkt: 2 september Red88 denkt: 27 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus Matta1986 denkt: 30 augustus Agneta denkt: 25 augustus Ukkie2009 denkt: 21 augustus Agneta - Uitgerekende datum: 20 september Denkt zelf: 10 september Dreamer83 denkt: 18 september Matta1986 denkt: 22 september Sterretje denkt: 14 september Ukkie2009 denkt: 12 september Juffie2008 denkt: 23 september Chamaro denkt: 15 september Suus1987 denkt: 15 september Sterretje08 - Uitgerekende datum: 22 september Denkt zelf: 23 augustus Dreamer83 denkt: 15 september Matta1986 denkt: 17 september Agneta denkt: 20 september Ukkie2009 denkt: 19 september Juffie2008 denkt: 19 september Chamaro denkt: 23 september Suus1987 denkt: 17 september
nou wij gaan even vuurwerk opzoeken.. er zou vuurwerk afgestoken vanavond.. maar we weten niet waar, dus we gaan even een bord scoren langs de weg, waar dat op staat!! hahaha.. fijne avond dames.. ik hoop dat ej er uit komt pris!!!!