Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. @ dees hadden ze nog eens gekeken of het ook echt een jongen wordt?

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden,

heb wel trg gelezen maar hb ff geen puf om op alles te reageren.
    jullie krijgen allemaal de groetjes van mum, ze gaan misschien morgen al naar huis want ze is heel onrustig. bij elk krampje of pijntje schrikt ze.
    als het goed is komt mijn broertje vandaag aan in kreta :D hopelijk belt hij ff als hij is aan gekomen.
    eindelijk weg uit dat schapenland!!

frank is nu naar de sportschool en ik ga ook zo dan gaan we nog ff samen zwemmen en daarna nog ff naar heerlen om de maxi-cosi te halen.

@ryanne hopelijk gaat het vandaag beter met frederique. maar zal zeker neit aan jouw liggen ;)

3. Ja ik heb ook zijn geslachtsdeel op een echofoto gekregen :p duidelijk 2 balletjes en een piemel.. gelukkig, anders moet je weer helemaal omschakelen en die blauwe dingen zijn dan ook weer zo vreemd.
    Zal ff fotootje plaatsen

4. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Ryanne, 't werkt niet altijd maar proberen kan altijd. Wat ook wel helpt is een warm kruikje tegen haar buikje, haar met buikje op je arm leggen en heen en weer wiegen. Haar op haar rugje leggen en fietsbewegingen maken met de beentjes zodat ze een beetje ontspant.

Grr... moet hier toch maar 's wat gaan doen.

5. Hoeveel kleertjes moet je eigenlijk in iedere maat hebben? In al die uitzetlijstjes lijkt het zo weinig..

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Heb alles bijgelezen, maar ben eigenlijk alles al weer vergeten geloof ik, oeps!

@lynn, wat stoer dat je lekker bij juliuan thusi gaat blijven zeg, echt super!

@red, hoop dat de oppas door kan gaan meis, dat is echt een leuk prijsje zo!
    Daar kun je tenminste iets mee!
    Rustig aan hoor, ze begrijpen het vast wel dat het allemaal niet helemaal spik en span is!

@ryanne, hopelijk gaat het vandaag iets beter ja!
    Zo op zijn is niet fijn, en voor het meisje is het ook niet fijn dat ze zo last van krampjes heeft
    Ga je 's middags nog wel even liggen zelf ook?

@dreamer, heb je al een nieuwe thermometer gekocht?
    Is wel nodig hoor haha

@emma, nog maar een paar dagen, dan heb je ook alweer de 37 weken bereikt zeg!
    Gaat toch snel bij andere hoor!

@desiree, nou duidelijk een jongen hoor!
    Ik vind het soms ook wel eng, we hebben alles voor een jongen, maar ben soms best eens bang dat het toch een meisje is dan haha
    Kleertjes staat op de lijstjes geloof ik 2 pakjes van 50, shirt en broek dus, en 4 pakejs van 56, ook shirt en broek
    En 6 rompers van 50/56
    En 1 mutsje

Zelf vond ik dat ook weinig hoor, dus ik heb wat meer rompers, 3 mutsjes, en een paar pakjes extra
    Oh ja een jasje stond niet op mijn lijstje, maar de kraamzorg controleerde dat ook of je dat hebt

@bos lekker volgepland je dagen dus, gezellig hoor!

Hier lekker een niets daagje weer, vanavond alleen schoonmoeder voor het eten
    Ga me maar eens met papierwerk uitzoeken bezig houden
    En deze keer onze strijk ook doen hihi, is een stuk minder leuk dan de strijk met al die kleine kleertjes!

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @desiree dat is duidelijk :D

de gyn had gister bij de echo ook nog ff gekeken :D en we zagen duidelijk 2 balletjes. was wel weer ff een geruststelling is alweer bijna 18 weken geleden dat ik dat had gezien.
    en je hoort de raarste verhalen.

ik ben er vandoor ga even lekker zwemmen, dnek dat de kleine dat ook wel heel lekker vind :D

8. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik zou zelf in elk geval voor een stuk of 6 pakjes gaan, maarre volgens mij kom ik daar straks vet overheen!
    Hihi... beter teveel dan te weinig ;) 'k Heb nu al redelijk wat en krijg wel 's wat en als we 't geslacht weten wil ik daar ook voor shoppen.

9. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

kristel wat een wolkje van een baby. ze is echt heel mooi en gaaf!

gaby moet je hormonen spuiten? kan je vriend dat dan niet doen? ik moet er niet aan denken om dat bij mezelf te doen.

ze zeggen met pakjes idd van alles 6 geloof ik maar ja dan vind ik het nog moeilijk want als je nou een grote baby krijgt past ie misschien maatje 50 niet eens. maar gewoon van alles wat.

ons kamertje is ook klaar moet alleen nog een lamp kopen maar dat doe ik van de week bij babypark. ik wil wel wat foto's in me album zetten maar ik zou niet weten hoe dat moet.
    verder moet ik het hele huis doen. het is hier een bende. sinds ik thuis ben is de kater van slag ofzo want hij piest het hele huis onder en daar wordt ik niet vrolijk van het stinkt (dus ik schaam me dood) en hij doet het echt tegen alles. straks ook in de babykamer. nou lekker dan. ik zou niet weten wat ik er aan moet doen.

10. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne: hopenlijk werken de druppels snel. vervelend om te zien hoe die kleintjes zo'n last kunnen hebben. ligt niet aan jou maar kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment niet meer weet. is ook zo sneu om aan te zien. niemand word vrolijk van een kleine die steeds huilt..

@desiree: moeilijk he om in te schatten wat je nodig hebt. ik heb geloof ik vijf broekjes en zes shirtjes in maat 50. bijkopen kan altijd.

hier kwam schoonmoeder langs dus ga ff eten en dan boodschapje doen. vriendin belde net komt hierheen ipv ik daarheen. ze moest toch nog wat boodschappen doen dus was dan toch in de buurt....altijd goed

11. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    desiree wat een mooie echo foto's!! geweledig. ook om er weer zeker van te zijn dat het echt een knul is!

12. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @agneta; is hij gecastreerd? dat kan namelijk wel helpen als je hem laat helpen haha

*ben ff snel de was ophangen*

13. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    ja hij is wel gecastreerd. maar miijn moeder zei van de week die had vroeger ook een kater laten helpen en toen hebben ze 1 bal laten zitten want die zat namelijk in de buikholte en die durfde ze er niet uit te halen toen bleef hij ook piesen en later is die bal er door een andere dierenarts uitgehaald en was het over.................dus misschien

14. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    anders even dierenarts bellen misschien weet die waardoor het komt dat hij alles onderpiest....weet niet of die beesten een neus hebben voor dat er een kleine komt ofzo...dat hij daarom van slag is. ff advies vragen zou ik zeggen want dit is ook niks...

15. @ Agneta Ik denk dat die kater het wel voelt dat de baby over niet zo'n lange tijd gaat komen.. schijnen sommige zenuwwachtig van te worden en gaan ze overal piesen. Zeker vies ja.. heb helaas ook geen tips. Ja laat hem niet in de babykamer ;) .
    Ben benieuwd naar het kamertje!

@ Ukkie jij hebt ook een mooi kamertje!

@ Gaby goed dat het spuiten is gelukt! Je kan het wel, het is ff eng in het begin zeggen ze en dan wen je er wel aan.. Vooral mijn zus zegt dat die moet iedere dag spuiten ivm suikerziekte.

@ Sterretje leuk he die kleine kleertjes strijken ik kan ook niet wachten tot ik dat kan gaan doen.. maar moet straks de kleding van mijn man strijken. Veeel minder leuk ja :p

@ Kim zwemse!!

Ah.. iemand in mijn buik wordt wakker. Betekent dat ik weer moet bewegen van hem haha. :p
    Ga zo ff tellen hoeveel ik heb.. het valt nog wel mee.. wil nog een paar rompers. Ik heb een mooie blauwe jas al voor hem van tommy.. die zag ik en moest ik hebben :D

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Ryanne: het kan wel door je vermoeidheid komen.
    Babies voelen stress heel goed aan.
    Dus nu jij heel moe bent en daardoor sneller geirriteerd bent reageert zij door extra huilen.
    Bij mn nichtje was dit ook heel duidelijk.
    Bij mams was het brullen en bij mij niks aan de hand.
    Vraag hulp als je het even niet trekt meis, niks om je voor te schamen!
    Als jij uitgerust bent is het voor jullie beiden veel beter.
    Zorg dus dat je je rust krijgt.

@Red: ohh dus een regeldag is helemaal geen huildag?
    Apart dat een baby dat zo kan regelen dan zeg.
    Ik was de term al een paar keer tegen gekomen, maar kon niet wijs worden wat het was, dus bedankt!
    Balen dat je weer moest spugen.
    Kan het geen vermoeidheid zijn?

@Dees: leuke foto's!
    Een echt mannetje :p
    En 4 pakjes in maatje 50 en maatje 56 zijn wel genoeg.
    Je krijgt vaak nog wel wat en anders is het zo bijgehaald.
    Maar als je meer hebt is dat ook goed natuurlijk!
    Pas alleen op dat je niet teveel koopt, zeker niet in maatje 50.
    Zo zonde als hij het niet aankan.

@Gaby: fijn dat het geen blauwe plek is geworden!
    Hopen dat het de komende dagen zo blijft!

@Bos: wat is bonen haren?
    Is dat net zoiets als bonen doppen?
    Druk genoeg dus deze week :p

@Agneta: misschien even de dierenarts bellen?
    Hij kan aanvoelen dat er iets gaat veranderen en daarom zo reageren.
    Maar hij kan ook een blaasontsteking hebben.
    Mijn kat ging altijd op de vreemdste plekken plassen als ze een bo had.

@Mum: kan me voorstellen dat ze onrustig is!
    Toch eng om zover weg te zijn van waar je wilt gaan bevallen.
    Hoop dat de beeb nog even blijft zitten tot ze thuis is.

@Kim: jeeej bijna je broertje weer thuis!

@Juffie: mn zusje had met 34 weken veel bloedverlies.
    Maar dat was zo erg dat ze meteen plat moest blijven liggen in het ziekenhuis.
    Ze mocht zelfs niet naar de wc.
    Het komt wel vaker voor en het ligt eraan waar het bloed vandaan komt hoe ernstig het is.
    Hoop dat het snel stopt voor je.

@Sterretje: nog geen nieuwe thermometer gekocht, van het weekend als ze ze hebben!
    Nu tempen is zo nutteloos he :p
    Hoe staat het met je harde buiken?
    Je denkt trouwens wel dat je vroeg gaat bevallen.
    Hoop toch dat je iets later bevalt!

17. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: bonen haren is gewoon de puntjes er af snijden (aan beide kanten) en daarna breken...dan kan mijn ma ze vast ff koken en dan kunnen ze de vriezer in. hoeven ze alleen nog maar afgekookt te worden...

18. agneta

agneta Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    2,066
    0
    0
    zoetermeer
    ik heb de dierenarts gebeld en die zegt dat het aan hormonen kan liggen en aan stress dus hij raadde me aan om wat urine op te vangen (ja ga dat maar is proberen bij een kat) en dan langs te komen want als het zijn hormonen zijn dan hebben ze daar wel pilletejs voor. nou hopen dat het lukt.

en ging ik net de belastingdienst bellen om te vragen over het geld van 2008 of dat al in aantocht is want het duurt zo lang, zeggen ze dat er helemaal geen aangifte is gedaan:(. ja hoor hoe kan dat nou. dus leon de accountant gebeld en die zegt dat ie het wel heeft gedaan. nou lekker zeg.

bos wat is dat idd bonen haren?

en kan iemand me helpen hoe je foto's hier in je album kan krijgen? ik ben zo lang niet op deze site geweest dat ik het dus echt niet weet. stom he.

19. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Dreamer, vaak huilen ze wel veel maar meer omdat ze honger hebben. Zijn ook veel vrouwen die achteraf pas doorhebben dat het een regeldag was. Dus met BV, gewoon aanleggen ;)
    'k Denk dat ik gisteren teveel en te rare dingen heb gegeten. Mc Donalds, bruine bonen met stroop, vanilleyoghurt, ijs, nectarine, en dat was net teveel. Kramp dat ik had in m'n maag... Naja 't luchte wel op. Vannacht was ik ook niet zo lekker maar nu gaat t wel weer.

@Agneta, naar je gebruikersinstellingen gaan, fotoalbums en foto toevoegen.

20. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @agneta: geef dat beest een luier om haha....hebben ze geen speciale zakjes of broekjes bij de dierenarts om het op te vangen?

bonen haren is gewoon de puntje eraf halen. niks bijzonders maar wel veel werk als er HEEL veel bonen zijn...

foto's doe je weer verkleinen net als bij de vorige forum en dan bij gebruikersinstellingen, fotoalbum en dan foto toevoegen.

Share This Page