hoi meiden @emma gewoon niet aan denken die bevalling :d is denk ik het beste. met mijn opa gaat het goed, hij is sinds maandag weer thuis. dus dat is positief. hij heeft nu zijn laatste bestralingen gehad deze week. hoe is het met jouw? @sammie ik hoop voor je dat tie niet vals positief was, zal voor je duimen, maar snap best dat je er weinig vertrouwen in hebt. @de rest hoi hoi de maxi cosi is binnen we hebben de cabriofix black reflection, die was in de aanbieding bij de prenatal voor 109 euro. en we hebben ook een hele mooie rieten ooievaar op een nest wat in de tuin komt te staan met een babaytje in zijn bek, naamkaartje is ook gemaakt dus alles is nu in huis nu mag hij echt komen mijn broertje is vanmiddag om 3 uur in kreta aangekomen echt super blijd at tie weg is uit afghanistan. ga weer ff verder kijken naar extreme bruiden haha is echt lachen die vrouwen...
@Emma: daar ben ik ook wel bang voor hoor! En je bm doet er maanden over om weer normaal te worden. Geloof wel 6 maanden. @Kristel: hoe staat het met vocht vasthouden? En de kilo's? Zijn alle zw kwalen nu meteen over? @suus: have fun met je proef! Ik vond het echt vreselijk. Ik haat het als mensen aan mn haar zitten. En ik draag nooit make-up, vind dat niet mooi bij mezelf. Dus wat voor velen een leuk dagje is vond ik echt een ramp Maar mn kapsel en make-up waren wel prachtig, dus had het ervoor over. Hoop dat het bij jou ook mooi wordt wat je wil! @Gaby: je kan toch even boven gaan zitten voor het spuiten? Of ga je dat prontificaal in de huiskamer doen? Hoop dat je er weer geen last van hebt meis! @Matta: geef jij nog even je NOD door?
zo ik ben er ook weer. M'n moeder en broertje zijn net pas weg. M'n moeder heeft alle ramen hier van binnen en buiten gewassen (beneden), m'n broertje is naar de groenteboer geweest en heeft de plantjes water gegeven, manlief de auto gewassen, ik eten gekookt en de afwas gedaan Gezellig met z'n allen gegeten. Ben nu wel moe. Straks maar ff douchen, manlief heeft een grotere douchekop gekocht. Mogen graag samen douchen en dan kunnen we er wat beter samen onderstaan. @Kristel, als je niet wilt kolven, dan houdt 't op. Maarre met de fles komt ze ook wel groot hoor! @Desiree, heftig meid! Ik zou idd alles goed bespreken. Denk dat t wel verschil maakt of er een baby aankomt. Hou even rekening met de kraamverzorgster. Geef dit desnoods tijdens de intake aan, maar wij helpen wel eens met aanleggen en meestal vraag ik het goed is dat ik even de borst beet pak (klinkt ook weer zo...) maar het wordt wel eens vergeten. Als je met je medicatie zit wat niet goed is voor de kleine, zou ik ook 1 voeding voor flesvoeding vervangen. Vind je 't niet prettig aan je borst, kun je gewoon kolven hoor. Alles wat je doet is meegenomen voor de kleine. @Kim, fijn dat je opa weer thuis is en super zeg dat je broertje er bijna weer is!
@kristel: 'mooi' verhaal.....gelukkig is het achter de rug en zul je je vanaf nu alleen maar beter gaan voelen. hoe is het met het vocht is het al minder/over nu je bevallen bent? @sorry ben de rest weer vergeten. iemand die vroeg of het gezellig was met mijn vriendin. ja was gezellig alleen had ze die rot hond weer bij en die was schijnbaar aan de schijt en moest ff wat druppels lozen op mijn mat bij de voordeur in op mijn laminaat....dus heb vanavond nog flink staan boenen buiten op die mat om die lucht er uit te krijgen bah....ik haat honden (vanaf nu) @agneta: is het nog gelukt met de urine opvangen?? had je zin in de bevalling dan?
Bij jullie ook raar weer geweest vannacht? 't Ging hier echt flink tekeer en om kwart voor 6 weer. Probeer zo nog ff een uurtje te slapen. Daarna beneden aan de schoonmaak, wil 't toch beetje netjes hebben (in zoverre dat hier kan) als de oppas komt. ben benieuwd!
goedemorgen allemaal.. dreamer: nee heb t even in de keuken gedaan niemand had t door. de rest: heb niet zo goed geslapen.. vanacht klapte er beneden ook ergens een deur dicht.. en onze slaapkamer deur.. waaide juist helemaal open.. kei irri...heb altijd wel ergens ramen open staan dus ja..
**** berichten van eva**** aangezien eva hier ook veel meegepraat heb, wil ik jullie even namens haar op de hoogte houden! Ze is gisteren opgenomen in het ziekenhuis met 6 cm ontsluiting. En ze is nog maar 30 weken zwanger! Ze heeft weeenremmers gehad en vanmorgen zijn de weeen gelukkig afgenomen. Haar kleintje heeft longrijpers gehad nu, en zelf heeft ze een katheter en ligt letterlijk helemaal plat en mag niks meer doen!! Nu duimen dat de kleine nog min 7 weken blijf zitten!!!
Eva, Meis, ik wens je heel veel sterkte, en hopelijk blijven de weeën remmers goed aanslaan, en beval je pas over minimaal 7 weken!
@Eva, wowsie! Heel veel sterkte meis! Hopelijk slaan ze aan en blijft de kleine voorlopig nog even zitten!! Ik ga hier nu eindelijk maar 's van bed af. Zou om 8 uur maar was nog zo moe dus verder geslapen. Hond wel even beneden gebracht die om 6 uur boven kwam toen manlief de deur uitging. Wasmachine staat al aan, dus ga ik ff lekker douchen en hopelijk voel ik me goed zodat ik straks ff flink aan de slag kan.
hai meiden, mn man en ik hebben gister genoten van de twintig weken echo. De vk vond het een prachtig kindje, en het was lekker met zn armpje aan het spelen. Ons kindje zit bovengemiddeld met alle scores dus prima. Ze heeft de baby nog even in 4d laten zien, omdat het met zn wijsvinger in het mondje zat te sabbelen.. Erg lief!! Ze vroeg of we wolden weten wat het word, nee was ons antwoord, maar goed ook beebje hield de beentjes er weer voor.... Het ligt heerlijk metopgetrokken beentjes. Er was wel een zorgelijk puntje, de baby is veel te zwaar.... 465 gram en zou nu 320 mogen zijn... Volgende keer prikken ze even op suikerziekte en meten ze het buikje nog een keer op. Gek, ik kom nauwelijks aan, maar de baby teveel!!! Dus ik ga weer even een tijdje gist en suikervrij eten en drinken.. Heavy, maar alles voor de gezondheid van ons kindje toch? Sorry voor mn ego berichtje.. Ohja de echo's kan ik waarschijnlijk pas volgende week op internet zetten, dan hebben we weer internet, of ik moet de buurtjes even lief aankij,en
@eva: wow meid je bent nog niet aan de buurt hoor om te bevallen hopenlijk blijft die kleine nog lekker zitten bij je..sterkte @juffie: fijn dat het goed was met de 20 weken echo. hopenlijk helpt je dieet... hoe gaat het met vloeien... @weer: hier was het ook raar weer. veel wind en regen en heb ook niet zo goed geslapen. was ook nog eens een mug die steeds om mijn hoofd heen zoemde....moet eigenlijk ff naar de markt maar moet nog ff energie verzamelen...
@juffie: leuk dat de echo zo leuk was @eva: sterkte meid.. hoop dat hij nog even blijft zitten.. wat vervelend zeg @red: lekker toch.. uitslapen.. mijn hond slaapt juist altijd bij mij op bed.. maar dat vind ik juist fijn.. komt hij lekker tegen me aanliggen.. @gaby: al aan het werk? of vrij vandaag..?? @all: NOG MAAR 1 WEEKJE begin nu wel zenuwachtig te worden.. maar alles is geregeld make up heb ge gehad op proef.. maar proefkapsel nog even uitgesteld naar dinsdag.. ze heeft wel vast me haar geknipt.. ze wil me haar gaan watergolven en dan opsteken maar anders werd het te laat gisteravond Nouja.. dan dinsdag maar.. ben ik toch vrij Vanmorgen ook in het ziekenhuis geweest bij de uroloog.. Ze gaat weer een kweek van mijn urine opsturen.. en dan moet ik van 2 dagen bijhouden hoeveel ik drink en plas.. en dan moet ik volgende week woensdag (dag voor de bruiloft) weer terug komen.. voor de uitslag van de kweek en kijken of er een eventuele oplossing is :S (is er waarschijnlijk toch niet)
@bos: muggen zijn altijd vervelend he.. er vloog er gisteravond wel 1 rond.. maar gelukkig heeft die ons wel met rust gelaten Ik heb trouwens sinds ik zwanger ben heel veel jeuk aan mijn voeten :S vooral savonds in bed?? heeft iemand anders dit ook? En had gister avond kramp in mijn buik.. toen ik ver voorover boog? echt in mijn buikspieren :S
@suus: zal voor je duimen dat het weer mee zit volgende week. spannend hoor....l geen idee nog nooit gehad die jeuk..
eva jeetje ik hoop dat ie weeenremmers aanslaan. wat vreselijk! ik hoop dat de kleine nog ff blijft zitten. jeuk aan je benen en voeten als je slaapt kan misschien restless legs zijn dat hoor je wel meer tijdens de zwangerschap. juffie wow fijn dat de echo zo mooi en goed was. maar is het erg dat de kleine zo boven de curves zit? bos nou zin in de bevalling is een groot woord maar ik was best wel nieuwsgierig geworden maar als ik dan een horror verhaal hoor of lees dan denk ik mwa laat maar. en ik heb nog geen urine opgevangen. ik denk dat ie heeft gehoord dat ie anders naar de dierenarts moet dus hij bedenkt zich misschien ff voor die weer gaat piesen.
@eva meis ik hoop dat de weeen remmers zijn werk doen, en de kleine voorlopig nog een hele tijd blijft zitten! Knuffel hoor! @kim fijn dat je broertje veilig op kreta is nu, dat scheelt een hele hoop! En je opa weer uit het ziekenhuis wat een mooi nieuws ook zeg! @suus spannend he, nog maar 1 weekje, aah! @juffie super dat jullie echo zo leuk was zeg! Nu ff kijken of je kleintje wat minder wil gaan groeien, klinkt wel weer raar zo he haha @kristel is een mooi verhaal geworden zo toch Wel hefitg voor je hoor, maar uiteindelijk is je wondertje er door op de wereld gekomen, en dat is wat telt he! Gelukkig dat ej toch nog geen ks meer heofde zeg! @bos hup achter die mug aan jij! Vervelend zijn die dingen he, hier zitten er ook steeds veel helaas Gelukkig helpt het prima om de waaier aan te zetten, dan steken ze niet! Hier lekker weer uitgeslapen, toch geen plannen voor vandaag haha Vanavond nog een les yoga met mannetje erbij, verder lekker een luierdag haha
@agneta: die kat van jouw is niet gek haha @sterretje: ja waaier aanzetten helpt altijd goed inderdaad...maar heb hem ondertussen gevangen hoor (pas vanochtend toen ik uit bed kwam) dus vanavond zal die ons niet lastig vallen. hopenlijk ook geen andere mug. ben net ff naar de markt geweest en ga nu ff liggen. ben beetje misselijk en moet vanmiddag naar de chirurg in het ziekenhuis dus hopenlijk trekt het weg...
Oeh das niet fijn bos, misselijkheid is een van de rotste dingen helaas Ga maar lekker ff liggen en uitrusten! Succes bij de chirurg strakjes! @agneta, nou dan maar hopen dat de kat het helemaal niet meer van plan is he haha!