Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    lief is gisteravond thuis gekomen en vanvond gaan we eten bij vrienden!! die gaan lekker voor ons koken!!

oke de vraag, van welke auto julie rijden.. is omdat we straks een andere auto willen.. en er moet natuurlijk wel een kinderwagen inpassen en een krat voor de boodschapp..hihi..

Zelf heb ik nog geen auto, ben nog bezig met mijn rijbewijs!!

@emma
    hoe gaat het met jou rijbewijs??

@juffie
    laat je wel even weten welk huis van jou is op funda??!!

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, welkom terug :D of had ik dat al gezegd haha
    Balen van je rugpijn, Het rommelt bij jou ook al wat dus?
    Doe maar lekker rustig aan hoor, gyn zei dat hoe vermoeider je bent hoe erger de pijn word.

@Kristel, wat belachelijk dat ze meteen de fles kreeg :(
    Als het zon worsteling blijft zou ik gewoon fv gaan doen hoor, hier worden jullie
    beiden niet beter van.

@Kim, wat een super leuk idee van die buikband! Veel plezier vandaag!

@Sammie, onee he :( echt balen...

@Hilli, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad :)

@red, gewoon lekker aan je honger toegeven hoor, maak je maar niet druk om de kilos nu

@Mariss, wat een schatje is ze :D idd lekker bolle wangen hihi

@Matta, ik ben een poosje geleden gestopt met lessen omdat ik steeds harde buiken kreeg ervan.
    Na de bevalling ga ik weer verder. En bij jou?
    Wij hebben trouwens een renault megane station. gezinsbak dus haha

@Suus, ik begon ook pas met aankomen na de 20 weken, geen zorgen maken hoor ;)

@Gaby, gelukkig zijn je med toch mooi optijd binnen. Prettige vakantie alvast!

@nen, hopelijk houd jullie tent het nog even vol :p

Sorry wie ik vergeten ben!!

@all, nou ik heb een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht.
    Ik kreeg gisteravond weer weeen. Eerst kwamen ze een uur ofzo om de 4 minuten en duurden een minuut, toen kwamen ze meer dan een uur om de 2 minuten en duurden 1,30 minuut, en heel pijnlijk in mn buik, rug en benen. Dus maar even gebeld.. Was duidelijk te zien op de ctg maar ik was zo zenuwachtig en het zakte weer af. Volgens de vk kon het afzakken door de adrenaline.
    Ik had een vingertopje ontsluiting, niet veel aan de hand nog dus, kan zo nog weken duren of morgen doorzetten..

Vanmorgen weer even geweest, baby was trouwens ingedaald al en hij is geschat op 5,5 pond :) groei kwam op 36,6 weken

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @emma
    aaahhh wat spannend zeg!!!!
    haha ja idd een dikke familie wagen!1 :D..haha.. wij gaan alvast rond kijken voor een andera auto!!
    mijn rijinstructeur is op vakantie.. heb eigenlik geen idee wanneer hij terug komt!! geloof dat hij 3 weken weg blijft! heb dan mijn 14de les :D..hihi!! hoeveel lessen heb ijj dan gehad?? ben je neit bang, dat je het er bij laat en niet meer verder gaat met lessen?

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @hilli
    wauw.. echt een mooie zwangere buik!!
    heb je een leuke vakantie gehad??

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    #50565 kim1988, 31 jul 2009
    Laatst bewerkt: 31 jul 2009
    hoi meiden,

@red ja idd ff condooms in huis halen, word weer is wat anders haha. spiraaltje vind ik echt niks.

@dreamer denk ook niet dat ik de eerste maand meteen zin heb hoor. maar daarna moet er toch wel veilig gesext worden haha want wil nog geen broertje of zusje maken hoor

@gaby heb je veel last van die spuitjes?

@kristel snap wat je bedoeld meid, vanochtend waar ik op kraambezoek was (ook de 27e geboren) wil ook nog niet goed drinken. had nog bijna niks binnen gekregen dus gingen vandaag de lactatiekundige bellen voor advies.
    en ga haar zo waarschijnlijk ff de digitale weegschaal brengen want ze meoten het wel goed in de gaten houden. echt rot als je zo je best doet en die kleintjes willen maar niet.

@agneta 8 kilo is netjes he.

@mum ga je zo ff pben, ja mijn broertje weet wel dat hij een neefje krijgt :D
    ik had idd het ik wil ook gevoel als ik dat kleintje zo in mijn armen heb
    die menstruatie pijn die herken ik wel alleen heb ik het ook in mijn onderbuik echt een heel pijnlijk weeeig gevoel

@sammie ik vind het echt rot voor je :( weet ook niet wat ik moet zeggen, je zal je wel zwaar klote voelen. knuffel meid

@eva sterkte ermee en hopelijk blijft ij dan zowieso nog ff 2 weekjes zitten

@hilli fijn dat je vakantie zo leuk was
    uitstellen is rot want je krijgt het altijd dubbel weer op je bord

@mariss ahh lief die wangetjes :D

@matta wij hebben sinds deze week de citroen c3 en we hadden de c1 nou daar ging echt nog geen krat pils in. nu past alles gelukkig :D

@emma zo dat is ook ff een druk nachtje geweest dan. als die nu zou komen zou toch ook geen ramp zijn he. doe maar rustig aan

ik ben vanaochtend dus op kraambezoek geweest, maar ben zeker 2 uur gebleven, frank ging na een uurtje sporten. en ik mocht ff helpen met aankleden enzow en moet zeggen dat ik het wel allemaal heel klein vind hoor. ben babytjes gewend die ouder als 10 weken zijn en dit lijkt allemaal zo breekbaar. kleine wil ook nog niet goed drinken uit de borst dus is wel vervelend en ze is echt een slaapkopje moet echt een half uur lang wakker gemaakt worden voordat ze der oogjes open doet :D wel schattig

mijn broertje belde, vliegtuig is uitgevallen in griekenland dus nu vliegen ze naar schiphol en dan pas om 12,15 aankomst.. dus we moet helemaal naar schiphol vanavond en dan ook pas weer om 3 of 4 uur thuis. pfff pokke eind rijden zeg
    maar ja het moet maar.
    verder alles goed hier.

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal,

sammie: balen zeg van je test. :(

kristel: niet fijn dat de bv niet wilt lukken, maar aan de fles is t toch ook goed :)

emma: jeej wat spannend zeg...en vind t lief dat je me vast een fijne vakantie wenst maar ik ga pas over een week :D

kim: heb er niet echt last van ofzo.. alleen deed t gister een beetje zeer.. dus vind het voor vandaag wel weer spannend..

all: ben echt de hele dag bezig geweest.. ben net pas thuis.. heb alvast wat dingetjes voor de vakantie gekocht.. '
    en ook de rest van de meds liggen nu hier in de koelkast..

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    de buikband die ik heb gemaakt

staan trouwens 2 nieuwe buikfoto´s in van deze week.
    is echt huge die buik :D

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kim
    Wwojjoowww.. jou buik is echttt gigantisch.. hihi.. super zeg!!!
    Jemig wel kut zeg, dat je om 12 uur heen moet. Maar denk er goed om, het is cvoor je broertje..hihi!!
    Die buikband is ook erggg leuk!!!

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @matta, 14e alweer, schiet ook al op. Ik heb er nu 20 gehad, kon nog niet afrijden hoor.
    Maar ik pak het straks gewoon op, moet wel want ik heb een pakket ;) dat is ook wel een beetje een stok achter de deur.

@Kim, wat leuk op kraambezoek :) Ja ze zijn echt klein en breekbaar in het begin he. Leuke buikband! En wat een grote buik, echt heel mooi! Verder ben je echt superslank he

@Gaby, o hahah ik dacht dat je nu al ging :Dhahaha

@Bos rommelt het bij jou al?

Zo ik heb lekker 2 uren bijna in bad gelegen haha. Vriendin zou langskomen om film te kijken maar doen we nu maandag maar want ik moet echt even vroeg op bed. Morgen drukke dag, bbq met de hele familie hier.

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @matta ja daarom we doen het voor hem he :D als hij trg van vakantie was gekomen had hij maar de trein gepkat haha nu is het wat anders. maar ga zo wel ff slapen anders houd ik het niet vol

@emma ja ben nog wel slank, mijn billen zijn ook wel wat aangekomen hoor maar niet dat je zegt woow. 12 kilo nu in totaal dus dat is netjes. en jij?
    2 uur in bad, echt lang joh. dat hou ik echt nooit vol

ik ga ff eten maken en daarna ff lekker plat liggen zodat ik niet instort vanavond om 12 uur op schiphol.

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, nou dat is echt niet te zien hoor, je hebt vast zo
    je figuur weer terug. 12 kilo is netjes idd! Ik nu 8 maar ik heb wel cellulitis gekregen , dat vind ik iets minder haha maar ja straks maar weer sporten. 2 uurtjes hou ik makkelijk vol, goed boek erbij, kopje thee :D heerlijk
    Eetse zo en veel plezier met je broertje ophalen!

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden ik ben er ook weer. Zo ff de afwas doen en wat eten maken. Over uurtje komen m'n schoonzusje en zwager met de kids nog even langs.
    Heb met m'n moeder m'n broertje opgehaald, nog ff bij de Mac gegeten. M'n broertje is ziek terug gekomen, erg sneu. Moest in de auto ook nog overgeven. Gelukkig hadden we een plastic zak bij de hand. Pff.. ging ook bijna over m'n nek.
    op de terugweg nog ff bij de action geweest. hoop schoonmaak spul enzo gekocht, had nog niet alles. En ook gelijk een bak met allemaal soorten speelgoed voor als de neefjes en m'n broertjes hier een keer komen. hebben ze wat te doen.

@Kim, wow wat een buik!
    @Kristel, als je 't nog ziet zitten zou ik er een lactatiekundige bijhalen maar weet niet of je dat vergoed krijgt.
    @Eva, heel veel sterkte meid!

Ik ga snel aan de slag.. manlief komt er ook aan ;)

13. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

heb vandaag nog bericht contact gehad met Eva...
    Ze voelt zich vrij goed, alleen veel last van haar rug door het plat liggen continu.

Blijf met de dag duimen dat de kleine nog in haar buik zit en het hopelijk nog lang vol houd!!

14. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

okeej hoe dom kun je zijn..

ik had een nieuwe broek voor mijn vriend meegenomen gaat die hem passen.. trekt die eerst t kaartje eraf... en dan past die hem pas.. en ja hoor te klein..
    maar goed.. heb t kaartje zo goed als eraan zitten weer... als je hem omdraait kun je wel zien dat die eraf is geweest.. dus morgen breng ik hem gewoon terug..

ik ben er vandoor . kunnen ieder moment visite krijgen dus tot morgen..!

x

15. Hoi allemaal, ben er ook weer ;)

@ Kim wat een super leuke buikband!! Ik vind het echt een leuk idee. Ik kom trouwens net van Schiphol af, komen jullie hier ff een bakkie doen hahaha. Zooo wat is je buik groot geworden! Mooi!!
    Leuk he die hele kleintjes.. als ik foto's hier zie smelt ik al helemaal.. pff kan niet wachten tot die kleine er is voor jou is het helemaal niet lang meer voor hij er is :)

@ Gaby zo zijn de medicijnen eindelijk binnen.. dat scheelt! Spuiten is in het begin ff wennen en een enkele keer prik je niet goed kan je ook een blauwe plek bijv krijgen.. is helaas niks aan te doen.

@ Matta ik ga ook na de bevalling weer lessen.. had ff de tijd nodig om het weer echt te willen. En op dit moment vind ik het niet fijn om zwanger te rijden. Ben 1x gezakt, 60 lessen gehad, heb er straks wel weer zo'n 20 nodig denk ik want ben in een paar dingen best wel slecht :)
    Wanneer ga jij ongeveer afrijden?

@ Emma spannend weer worden de weeën wel telkens weer wat krachtiger en pijnlijker? Ik gok dat het geen 2 weken meer duurt!

@ Maris eerste wat ik dacht was hihi bij die foto.. ze kijkt echt super moeilijk :D:p en een lekkere bolle toet!

@ Ukkie rustig aan doen, ff lekker op de bank liggen is ook goed.. leuk dat jullie een nieuw bed krijgen!

@ Hilli nog best wel een klein lief buikje, maar kan zeker zien dat je mooi groeit. Ooh wist niet dat je op vakantie was, fijn dat het naar jullie zin was!

@ Eva pff ik hoop echt dat jullie kindje nog even blijft zitten.. 2 weken kan precies belangrijk zijn voor de ontwikkeling. Sterkte meis.

@ Kristel misschien is het toch fijner als je dan op flesvoeding blijft nu.. Hoe bevalt de kraamweek tot nu toe?

@ Mum niet ineens in België bevallen he :p Jij hebt dus ook al voorwerk aan de gang?

@ Sammie je had toch niet al eerder een HSG gehad? Dikke knuffel, ik weet zeker dat je wel zwanger gaat worden. Helaas soms duurt het alleen lang :(

@ Gewicht ik ben in totaal nu 5 kilo aangekomen.. vind het veel! Maar het is niet te zien, behalve aan me buik dan :p

16. Pff, ik heb hier ook sinds vanmiddag buikpijn.. had vanmiddag soort van harde buiken en deed ook wel pijn. Maar heb ook weer last van mijn banden. Was in het stuk onder me navel, en absoluut niet me darmen.
    Nu voelt me buik ook weer zeer gespannen.
    En ben ook zoo moe.. bleh.. en me kies is afgebroken, kan tandarts pas maandag bellen voor afspraak helaas. Balen!!

17. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    w3aauw kim wat een mooie grote buik ;) veel plezier met je broertje ophalen, je buikband is ooke rg leuk geworden!

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mariss: Hihi wat een schattige foto. Zo bedrukt dat ze kijkt door de zon :D

@Matta: Wij hebben er in januari een nieuwe gekocht. Een Ford C-Max. Lekker groot :D Past echt veel in.
    Vakantie was heel leuk :) Lekker ontspannen teruggekomen :D

@Emma: Wat vervelend dat je steeds weeën krijgt. Maar wel goed dat hij wat voor zit met zijn groei hé. Tis te hopen dat het nog eventjes duurt voor je echt moet bevallen. Langst de andere kant is dit ook maar nix hé.

@Kim: Das waar ook, je broertje komt vandaag terug. Wat een opluchting voor iedereen zeker?
    Leuke buikband :) Dat gaat hij zeker tof vinden :D Ik had eigenlijk nooit verwacht dat jij zo'n grote buik zou krijgen. Hij is wel mooi hoor.

@Desiree: Wat vervelend van je kies enzo :( Van mijn banden begin ik ook best last te krijgen. Vooral als ik moet niezen en ik zit verkeerd. Dan ga ik effe door de grond van de pijn. En dat blijft ook altijd een tijdje duren voor het weer wegtrekt.
    We wisten zelf ook niet echt wanneer we op vakantie gingen gaan :) We hebben het eigenlijk de dag voor we vertrokken afgesproken. Nog snel een hotel gezocht dat vrij was, inkopen gedaan en 's anderdaags vertrokken :D

19. Ik heb echt pijn nog in mijn onderbuik, echt net boven het schaambot.. het doet zo'n zeer.. wat kan dat nou toch zijn?? :(

20. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

desiree als ik jou was zou ik gewoon even de verloskundige bellen.. Even voor de zekerheid navragen.

Deel Deze Pagina