@Ryanne, wat is dat een minimonkey? Gelukkig slaapt ze snachts wel goed, nu overdag nog! @Mum, maak me ook zorgen om debby.. ik zeg smsje @Dreamer, had idd al wat ontsluiting ja maar goed op zich mag het nog wel eventjes duren van mij. Zie er toch nog wel tegenop, de vk dacht ook dat de weeen stopten door de adrenaline Ja ik snap jullie beide wel.. het zou mij ook beangstigen denk ik om 'op te geven' dus niet meer elke kans benutten,maar aan de andere kant is het misschien wel zelfbescherming wat hij doet? Hoop dat jullie er goed over kunnen praten in elk geval.. Dikke knuffel! Ik ga op bed, morgen hebben we een bbq met de familie hier fijne avond allemaal nog!
@Mum: ik maak me ook zorgen om Debby hoor, dus wat mij betreft mag je sms-en! Denk dat het voor haar ook fijn is om te merken dat we aan haar denken en haar missen. Ik put er idd wel kracht uit, ermee bezig blijven. Wat ik al zei, voel me anders zo nutteloos en dat is echt een naar gevoel. Hij komt zo thuis, dus we gaan lekker even wandelen en kletsen! @Emma: slaapse meis! Kan me voorstellen dat je ertegenop ziet hoor. En denk dat wanneer je echt gaat bevallen, dat zelfs de adrenaline de weeën niet kan stoppen! Ik ben even wandelen
@ Emma: Fijne avond meid, hoop dat je vannacht gewoon in je eigen bedje kunt blijven liggen.. @ Dreamer: Jij denkt dus ook niet dat het opdringerig is... Lekker even met elkaar praten, zal jullie beide goed doen!
Buikpijn is weer afgenomen maar buik voelt nog niet echt prettig, echt heel strak net boven het schaambot.. Het zal vast niets ernstigs zijn.. ik denk zelf door het groeien, aangezien ik daar ook al weken pijntjes van heb. Maar maandag bel ik toch nog voor de zekerheid de vk om het te vragen.. kleine is ook druk vanavond.. misschien heeft dat er ook mee te maken?? Net nog even bij de Praxis geweest, verf gekocht voor de babykamer heel mooi licht kleurtje tussen lichtgrijs en lichtbeige in. De rest ga ik dan aankleden met lichtblauwe accessoires. Daarna ff lekker ijs gehaald wat ik nu naar binnen aan het lepelen ben @ Mum als je in je sms zegt dat we ons ongerust maken, dan is dat toch geen opdringerigheid? Niet in mijn ogen! Ik hoop echt dat je haar smst want wil weten hoe het met hen gaat (interesse) en maak me ook zorgen. Wij allemaal toch? @ Dreamer wij hebben ook nooit de hoop helemaal opgegeven, ik denk misschien dat jouw man vrij nuchter is in de zin 0 zaadjes, 0% kans? En jij hebt zoiets niks is onmogelijk. Dat laatste is ook echt zo. Het is fijn om toch iets als hoop te hebben. Helemaal 100% opgeven, dat lijkt mij juist moeilijk. Zolang je het maar kan accepteren dat het wellicht voor jullie 2 er niet in zit (zonder KID). Maar papa en mama gaan jullie absoluut worden, daar ben ik echt van overtuigd. Hoop houden is fijn, anders zijn al die maanden die helaas nog moeten volgen ook uitzichtloos, denk ik. Meid ik vind je sterk! @ Ryanne jammer dat ze alleen op de arm wilt slapen, wel vreemd! Of wil ze gewoon telkens dicht bij jou zijn? @ Agneta hopelijk helpt die hormoonspuit tegen dat vieze geplas! @ Kristel ik ben echt benieuwd hoe je buik er nu uit ziet, en 9 kilo is al veel! Er zullen waarschijnlijk nog genoeg kilo's afgaan. Meid je hebt de bv geprobeerd en dat is hartstikke goed, maar het is toch fijner als jullie beiden relaxt kunnen zijn ja. Denk dat voor jullie fv beter gaat zijn. @ Kim alvast veel plezier met het ophalen, en die kleine nog ff binnenhouden he Ijs is inmiddels op..
He he... Ik kan weer even de tijd vinden om bij jullie te kijken. Alles gaat goed met ons hoor! Ik heb het bevallingsverhaal en het vervolg op de beebiesite gezet. Ons kleine kereltje is echt een schat! Maar pffff... wat is het soms zwaar zeg! Net zoals Dreamer hierboven al zegt. Tis niet altijd een roze wolk... Tis keihard werken. Maar t is het allemaal waard. M'n A-cupje is inmiddels een D-cup, volgens mij neemt het nu weer een beetje af gelukkig. Het spoot eruit! hahaha @ Steph: Krijg je smsje! T gaat goed hoor! En je mag me altijd bellen of smsen. Gezellie hoor! Als jullie het bevalingsverhaal hebben gelezen kun je je misschien voorstellen dat ik eerst amper kon lopen. Gelukkig gaat het lopen nu goed, alleen stil blijven staan... blijft pijn doen. Mijn lieve zus komt bijna elke dag helpen. Dat is erg fijn!
@ Debby: Fijn om van je te horen meis ga meteen ff op je babysite spieken, heb je er al foto's op staan?
Ben zo benieuwd naar jullie ventje je hebt ons goed in spanning gehouden ben heel blij dat alles goed is met jullie!!
ieie wat was die bloedblaar nou? Moesten ze dat helemaal operatief verwijderen? Auw! Gaat nu wel beter?
In m´n schaamlip was er een adertje gesprongen, waardoor er op de maat van m´n hart bloed vrij kwam. Dat moest een kant op en vormde een gigantische bloedblaar. In de Ok hebben ze hem open gemaakt en het adertje gehecht. Nu is het nog steeds gezwollen maar het wordt met de dag minder. Footo's staan er ook op!
@emma. Ja heerlijk he..Echt van die kus wangetjes Wat spannend zeg!! Als hij nou zou komen gaat het ook wel goed komen.. @kim Ja lief he Mooie buikband heb je gemaakt. En een super mooie buik heb je zeg..Ben er jaloers op.. @desiree Haha ja ik moest ook erg lachen toen ik de foto voor het eerst zag toen Ik was ook 5 kilo aan gekomen met 21 weken Wat kl*te (sorry) van je kies zeg..! Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen hoor.. Beter voor niks dan dat het te laat is zeiden ze altijd tegen mij.. En rustig aan doen! @hilli ja dat heeft ze van mij haha.. Het grappige is..Ze ziet er precies hetzelfde uit als ik van vroeger..2 druppels water! Zal eens kijken of ik een foto van mij kan vinden toen ik baby was.. Ergens op zolder @mum En of ze dat kan haha..Dat heeft ze ook van mij.. Ze heeft bijna alles van mij haha..Go sterke genen ..
@ Debby: tjee zeg je hebt nog heel wat mee moeten maken na zo'n voorspoedige bevalling zeg!! maar ik moet ff zeggen dat je er toppie uitziet!! en dan jullie kleine vent: Wat een ontzettend mooi ventje hebben jullie zeg hij heeft al zo'n wijs koppie... echt een mooi mannetje!
@mum Ja het veel drinken heeft ze van me vriend Het is echt een vretertje.. Oortjes en voorhoofd heeft ze van hem.. Maar verder eigenlijks alles van mij.. Haar karakter heeft ze ook van mij dan beleven we nog wat haha Maar ja het kan nog veranderen..Dus ben echt benieuwd hoe ze er straks als zal zien als ze ouder is
Ik vond t ook echt zonde... heb je zo'n snelle voorspoedige bevalling moet je alsnog naar t ziekenhuis voor zoiets! :S Maar ja! Alles is goed gekomen... of gaat goed komen. Ik zag er toen nog echt brakkie uit hoor! hihihi Ik ga me klaarmaken voor de avond/nacht! Tis nu een heel werkje... doekjes, voedingskussen, anti krampjes drankje, vitamines etc etc... hahahhaa Ik hoop dat ik weer wat vaker kan mee kletsen. Heel veel knuffels voor jullie allemaal! @ Dreamer: Sterkte meid! Geef de hoop niet op... Kus