Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Debs, Hij is mooi jullie zoon!! Wat een schattig ventje zeg!
    Gelukkig wordt die zwelling nu minder.. klinkt echt wel pijnlijk.. mooi dat het verder goed gaat! Daan ook supertrots? Moet wel!!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Debby: jaaaaaa daar ben je weer :D
    Meis, ben blij dat het goed gaat en dat we nu weten dat je niet ligt te vergaan in een ziekenhuis ofso.
    Wel balen dat je complicaties hebt gehad.
    En naar boven uitscheuren?
    *slikt*

Over die roze wolk: je hoort altijd maar dat het zo geweldig is als je kindje net geboren is.
    Daardoor voelen veel moeders die de roze wolk helemaal niet zo beleven zich heel schuldig.
    En angstvallig houden ze hun mond waardoor die mythe van de roze wolk wordt voortgezet.
    Mn zusje heeft die roze wolk dus ook helemaal niet gehad.
    Het is haar hartstikke tegengevallen.
    En daar voelde ze zich zwaar schuldig om.
    Dus dames, mocht het je erg zwaar vallen of voel je die roze wolk niet: niks om je voor te schamen!
    Het is heel normaal om het heel zwaar te vinden of het soms tegen te vinden vallen.

@Dees: het is idd een nuchtere boer.
    En we staan ook 100% achter KID.
    Maar tot die tijd proberen we het gewoon samen, anders is het idd niet te doen al die wachtmaanden.

Gelukkig neemt de pijn weer iets af.
    Vraag het idd maar na, dan weet je het tenminste.
    Ben benieuwd hoe het kamertje eruit komt te zien meis!

Zo, net terug van wandelen.
    En hij heeft het gewoon weer verkeerd verwoord :p
    (typisch mannelijk volgens mij :p )
    Hij vindt ook dat we geen kans moeten missen en hoopt ook nog altijd dat het lukt.
    Hij zei ook, ook al is de kans misschien maar 0,00000001.
    Je zal maar net die ene zijn!
    Dus ben weer opgelucht :p

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Haha wat leuk zeg dat je dat zo allemaal duidelijk kunt herkennen.
    ben benieuwd wat onze kleine straks van mij en van mijn vriend heeft...

@ Debby: idd alles komt meid!! en je hebt er een heel mooi ventje voor gekregen
    he!!
    haha je hebt al een heel avondritueel :p Succes ermee en hoop je hier idd weer wat
    vaker te zien, als het te lang duurt sms ik je weer :p haha
    slaap lekker meid!

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mariss: kleine kindjes veranderen zooooo vaak van gezicht!
    Als ik nu foto's terugkijk van mn nichtje, dan zie je echt elke week een ander gezicht.
    En op sommige foto's zou ik haar echt niet herkennen.
    De ene keer lijkt ze op haar vader en de andere keer op haar moeder.
    Nu met 2 jaar krijgt ze meer een vast gezichtje met bepaalde kenmerken van beiden.
    Echt heel apart om te zien!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Gelukkig is het weer helemaal uitgepraat en was het een misverstandje, mannen hebben er inderdaad een houtje van om iets verkeerd te verwoorden!

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik kom nog ff snel voor ik op bed ga.

@Debby, wat een geweldig mooi ventje!! Gaat 't goed met de BV? Heftig zeg zo na je bevalling! Hopelijk is de zwelling snel weg.

@Dreamer, lekker wandelen en kletsen!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja hij doet dat echt vaak.
    Iets zeggen en als ik dan reageer, dan bedoeld ie het niet zo.
    Ja, zeg dan gewoon wat je bedoeld :p
    En dan zeggen ze dat vrouwen ingewikkeld zijn! :p

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: vervelend dat het nu niet meer lukt maar je hebt je best gedaan toch...zou er niet te veel van balen hoor zonde van je kraamtijd....
    ik zit ook al op de 17 kilo hoor nu...

@mumtobe: nog wat leuks gedaan vandaag??

@sammie: balen meid..knuffel...

@matta; al een auto op het oog of nog helemaal niks

@hilli: fijn dat je vakantie leuk was....wat een schattig buikje zeg....

@juffie: gelukt met schuren??

@emma: jee weer aan de ctg gelegen? vervelend dat het elke keer zo gaat...hopenlijk is het nu ff rustig tot het echt doorzet..
    nee hier rommelt het nog niet. had wat indalingsweeen maar vandaag eigenlijk niet (voor het eerste deze week) dus ben benieuwd of hij nu ver genoeg is ingedaald. verder voel ik me goed.

@gaby: fijn dat alle medicijnen nu binnen zijn....druk gehad dus vandaag. gelukt met de taarten?

@kim: leuke buikband heb je gemaakt zeg...zal je broertje wel leuk vinden. nog ff en dan zie je hem weer...

@oma: vervelend dat hij de hoop heeft opgegeven...hopenlijk ziet hij het snel allemaal weer zitten..oh lees al dat het anders verwoord was dan bedoeld. gelukkig maar...

@red: oh vervelend is dat he als iemand overgeeft als je zelf ook misselijk bent. ik kan er altijd vrij goed tegen als iemand overgeeft maar niet tijdens mijn zwangerschap..

@ryanne: vervelend dat de kleine niet wil slapen. hopenlijk bied dat ding uitkomst...

@agneta: was het nog gelukt met urine opvangen of heb je gewoon zoiezo die spuit gekregen (nou ja je kat dan haha)

@debby: goed om weer wat van je te horen. ga na het bijlezen ff je babysite lezen...

@desiree: vervelend dat je zo'n last hebt en dat je tand is afgebroken. hopenlijk voel je je snel beter en kun je maandag nog bij de tandarts terecht.

sorry sorry sorry was ff mijn meldplicht vergeten....ging vanochtend bij iemand op de koffie dus had alleen ff bijgelezen maar was beetje laat op dus had geen tijd meer om te reageren. daarna alleen ff thuis geweest om te eten en toen bij mijn ouders boontjes gedopt (zoals jullie het noemen haha). daarna weer ff thuis warm gegeten en daarna met mijn zus en ma naar de stad geweest en nu pas tijd om te reageren....
    zodra ik begin laat ik het agneta weten hoor dus geen bericht is goed bericht....

bah ga zo maar slapen denk want heb last van maagzuur.

vriendlief is de hele avond in de weer geweest de schat. heeft de was opgehangen, de was opgevouwen, het bed verschoond en het hele huis gestofzuigd.....volgens mij heeft hij last van nesteldrang haha..

9. Ach ja, mannen he.. :p vaak willen ze iets heel anders zeggen dan dat ze daadwerkelijk zeggen. Zijn gewoon jaloers op vrouwen, die zijn er veel beter in van nature. :);)

Ik ga zo in bedje liggen.. nog ff een nieuwe buikfoto hier in me album zetten, en dan slapen! Heerlijk..
    Weltrusten allemaal en een fijn weekend (hier wordt het een weekend vol verjaardagen pff vermoeiend)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Ja hier precies hetzelfde, het lijkt wel of hij alleen kan uitleggen wat ie bedoeld als ik al tranen met tuiten zit te janken omdat ie me weer eens gekwetst heeft!! later blijkt dan dattie het niet zo bedoeld en het verkeerd had verwoord!! *zucht* al moet ik eerlijk bekennen dat ik in de zwangerschap er ook sneller iets uitgooi wat rot overkomt maar wat ik absoluut niet zo bedoel, als we er dan een discussie door hebben, kan ik het wel ineens uitleggen en dan moet ik het ook maar weer goed zien te maken :(

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Haaaiii :D we zijn ff lekker naar Belgie geweest, grote supermarkt
    waar ze van alles en nog wat verkopen... weggegooide tijd achteraf maja als je
    alles van tevoren weet....
    daarna nog even heerlijk op t terras wat gedronken en een heerlijk ijsje gegeten :D
    Haha gek mannetje van jou :p idd heeft hij last van Nesteldrang hihi...
    slaap lekker meid...

@ Desiree: jij ook slaap lekker meid :D zal zo eens even naar je buikkie spieken :D

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: jee dat is snel gegaan zeg en wat balen dat je toch nog naar het ziekenhuis moet maar wat een mooi manneke heb je zeg *smelt*

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mum: haha ben blij dat de mijne niet als enige zo'n botte boer kan zijn :p

@Dees: Slaapse!

@Bos: foei :p
    Drukke dag gehad dus!
    Misschien daardoor last van maagzuur?
    Haha sympathie nesteldrang ipv sympathie pain :p
    Opgeruimd staat netjes toch!
    Slaap lekker!

Oepsie .. had een mona pudding gehaald en heb hem nu in 1x opgegeten...
    Morgen maar weer nieuwe halen dan :p

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum
    Ja ik heb er ook heel erg naar uit gekeken op wie ze nou zou lijken haha..Op mij dus :p

@dreamer
    Ja idd kan nog zoveel veranderen..Dus daarom ben ik ook erg benieuwd als ze wat ouder is :p
    Maar dat duurt nog wel even haha..

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Buikkie groeit goed hé :D mooi hoor...

@ Dreamer: Vreetzak! :p haha nee hoor, als ie gesmaakt heeft is het goed toch hihi

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: haha ja inderdaad. misschien wel gewoon te druk geweest. heb namelijk ook nog ff mijn auto gewassen bij mijn ouders. misschien te veel gebukt ofzo...of gewoon te veel gegeten..nou ja maakt niet uit als ik slaap voel ik vast niks....(net nu mijn gele vla op is heb ik er last van dat zul je altijd zien) neem zo wel ff rennie..

tot morgen dames ben ervandoor.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben er vandoor, ga Lost kijken... hoop dat ik tot het einde mijn ogen open kan houden!!

Slaap lekker meiden!

tot morgen *zwaai,zwaai*

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Desiree: Mooie ronde buik heb jij al :)

@Debby: Idd spijtig dat je na zo'n bevalling toch nog naar het ziekenhuis moest. Maar wat je ervoor terug hebt gekregen is wel de moeite hé. Een kei mooi ventje!! Echt waar. Goed gedaan :D

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Slechte morgen :(,

Vanochtend werd ik met een baksteen aan mijn temp wakker, en begon meteen de spotting.. *Zucht*.... weer naar de volgende ronde :(

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Balen Sam, dikke knuff!
    Dit is de laatste ronde voor er verder onderzoeken worden gedaan toch?
    Hoop dat de onderzoeken niet nodig zijn en dat augustus jullie maand gaat worden!

Deel Deze Pagina