goedemorgen allemaal debby: jeej ben blij van je te horen en dat alles goed is. heb ook net ff je site gelezen.. goede bevalling zeg.. wel een beetje jammer van die blaar en t uitscheuren.. maar goed gedaan hoor.. en wat een lekker kereltje
Goedemorgen @ Sammie: nog een dikke knuffel meid! vanavond bbq-en bij mijn schoonouders, blegh heb geen zin
@Sammie, wat jammer meis! Dikke knuff! @Gaby en Mum, goedemorgen! Minder ja... dat je geen zin hebt. Kun je er niet onder uit komen? Ik ga me zo ff klaarmaken. Ga om 11 uur weg. ff gezellig naar een vriendin.
@ Red: Nee helaas niet, dan blijft ze volhouden tot we wel zijn geweest, dus ja kan maar beter vandaag gaan, dan hebben we t gehad
Goede morgen ladiess, nou ben helemaal weer bijgelezen!! de kleine poes loopt te huilen, dus ga haar even binnenlaten!! wat een geklets zeg.. hier een waardeloze nacht gehad, kan niet meer lekker liggen op mijn kussens.. weet ook niet meer hoe ik moet liggen, elke ochtend hoofdpijn.. vanmiddag als lief terug is van overwerken gaan we beddenshoppen. miss ook wel kussens... @bed hoe ligt jullie bed, heb je llkker geslapen?? @kimm Heb je de emotionele lading van gisteravond of vannochgtend een beetje overleefd??? Wat zullen blij zijn zeg.. wa sik in idd geval wel toen mm ijn oom weer terug kwam..hihi.. Hij zal wel op gekeken hebben van je dikke buik..ahaha.. die toeterr. En als ie nog meer groeit, moet je zo’n 1 wiellige fiets kopen,w aar je buik op kan leunen..ahha. scheelt een hele hoop.... @kristel You go girl!!! Ohhhhh en weetje wat je ook weer met eten. Filet American.... hihi.. Ohh wat zal ik dat missen als ik zwanger zou worden..haha.. @emma Owh dat is id een stok achter de deur… 2 uur baddere nou dat lukt mij ook niet. Wat zal jij dan een huid van een oma hebben!! Maar jij bent ook uberslank emma, net als Kim.. @desiree 60 lessen zijn nog best wel veel zich.. ik geloof dat het rijden en alles wel goed gaat.. bij mij is het kijken meer een probleem.. ik zie te veel.. soms let ik op de dingen die helemaal niet van toepassing zijn..ahah.. we hebben het er nog niet over gehad.. eerst de 20 maar bereiken..haha.. zien we dan wel verder!! I @Hilli Jemig dat isdd een gigantich ding. Hahaha.. maar wel heel mooi.. volgend mij passen er bij jou opgestapelt wel 4 kinderwagens in..haha..Mooi dat je vakantie zo geslaagd was!! @Red Het idee dat iemand anders overgeeft.. kan ik ook nie t zo goed tegen.. denk dat het voo rjou n og lastiger was omdat je zwanger bent..hihi.. @ryanne Lijkt me erg lastig dat xe niet wil slapen!! Een minimonkeyn klinkt heeel grappig!! Wat is het??? Ik weet dat mijn neefje heel goes sliep in zo;n tril wipstoeltje!! Haha.. Groetjes een een dikke knuf terug!!!! @dreamer Bah meid, dat is nooit leuk om te horen!!!! Kop op..!! ohhhh mannen..hihi..mijn lief net zo.. gelukkig.. maar.. het lijkt me vreselijk als hij echt de hoop had opgegeven!! @mum2be Hup smsen die meid.. heeft al te lng geduurd!! @debby Jaaaaaaaa, je bent er!!!! Mannn wat waren wij ongerust, je wil niet weten.. hoe gaat het met de kleine man??? Ohh jemig zeg, was idd een snelle bevalling.. rot van die bloedblaar.. maar wahahah dat jij ook nog even wat vloeren heb verkocht…haha hilarisch!!! Wauw wat een prachtige mooi vent zeg!!!! En dat mooie donkere haar… prachtig.. wij zijn wel het forum van de mooie baby’s..!!!! hihi.. @bos Hahaha een man met nesteldrang..hihi grappigggg…. We hebben heeel veel op het oog.. voorkeur gaat uit naar een Skoda superb..maar dan moeten we nog even goed sparen.. miss een bora of passat! Idd geval mijn lief heeft een liefde voor VW, dus het mag ook een skoda, seat, of audi wezen.. Terwijl er in mijn ogen niets mis is met een ford of een opel ofzo! @sammie bah rottig zeg.. je weet wat ze zeggen, nieuwe ronde nieuwe kansen..!
@Matta, hier ook VW en Audi fan. Wilden een Skoda Octavia alleen die zit voor ons nog wat te hoog qua prijsklasse dus vandaar dat we nu eerst een Opel Astra hebben gekocht. Toch Duits he Ik heb hier heerlijk geslapen. Slaap inmiddels op 2 kussens en nu lig ik veel lekkerder.
@ Matta: Ons bed ligt ook niet meer lekker, maja eerst maar eens bevallen en dan kijken voor een nieuw bed hou op over filet amarican heb ik zo'n trek in...
goedemorgen wij hebben een renault scenic. past ook alles in. is echt super ruim. sammie balen zeg. dikke knuf. matta hier ook zo slecht geslapen. ik slaap ook al een paar weken echt beroerd voor ik slaap is het zeker na 2uur en ik word elk uur wakker en kan dan niet meer slapen. vreselijk. kim enhoe was het ophalen? je zal nu wel slapen denk ik. debbie wat een bevalling zeg. daar doen we het voor toch? zo snel. alleen zo jammer van die nasleep. moest je alsnog naar het ziekenhuis en daar blijven dat is echt minder. maar je hebt echt een prachtig ventje! ryanne heb je haar al eens ingebakerd? schijnt ook vaak goed te helpen. ik ga zo even naar babypark. moeten nog een lamp hebben en dekentjes dus ga ff lekker rondneuzen daar.
Nee heb ik normaal nooit, misschien slaat de ongi pijn een keer op mijn eierstok voor de verandering...
Dan gaat het niet lang meer duren 8) ik gok op woensdag!!! en die maagzuur.....nog eventjes en je bent al weer vergeten dat je er zo'n last van had (ikke teminste) succes alvast!!!
@mumtobe ja idd... haha.. een kleintje kost al genoeg geld, laat staat een goed bed!! @red haha..mijn oom en tante hebben een mooie bora.. lijktme echt wel wat!! ga even tv kijken en wachten tot lief komt!!! tot miss vanavond!!!
@ Matta: Ja idd en ik vind het ook een beetje zonde als mijn vliezen in een net nieuw bed zouden breken... @ Lynn: ik hoop dat je gelijk hebt over dat maagzuur...
dees: mooie je buik man....en wat een mooie vloer hebben jullie die hebben wij ook!!! debby: ik kan helaas je bevallings verhaal niet lezen omdat ik niet weer welke site het is...maar zo te lezen vlot gegaan alleen jammer dat je als nog naar het ziekenhuis moest!!! En die roze wolk heb ik ook niet gehad!!! het is afzien de eerste paar weken...maar houd in je achter hoofd...het moet eerst heeeel zwaar zijn wil het makkelijker worden!!!!! Lekker genieten en ben nieuwsgierig naar je zoontje!!!
daar zul je verstelt van staan!!! Julian was geboren en toen ik snacht in het ziekenhuis wakker werd dacht he....!!! Ik heb geen maagzuur meer.....had alleen pijn aan mijn wond !!! hahha...dus er komt vaak wel iets voor terug...maar nog vond ik het maagzuur irritanter!!! sammie...balen meis!!!! ik hooooooop het zoooooo voor je!!!!
voor degene die eva op hyves hebben...haar man heeft een blog geplaatst met een kort verhaaltje! sjonge jongen ik typ mega snel en ik mag maar 1x in de 30 sec een bericht plaatsen!!