Wauw leeuw, gefeliciteerd! Eindelijk fijn nieuws hier, dat geeft de mens hoop Ik ben er een weekje niet, ben met mn schat op vakantie tot vrijdag. Daarna heb ik als het goed is mijn eerste vruchtbare dagen dus ben benieuwd Op vakantie zal t niet veel klussen worden aangezien we zijn ouders op gaan zoeken, die zitten 3 wkn in zwitserland Ik heb niet alle pagina's gelezen maar ik hoop dat er voor andere dames ook goed nieuws (op komt) is!
Gefeliciteerd Leeuw89, geniet ervan :-D @Sterretje08: Ja, een tuin lijkt ons ook heerlijk! Zit soms een beetje te twijfelen of een appartement wel handig is met een baby Maar we zitten hier verder zo lekker! Winkels, speeltuin, recreatiemeer min of meer voor de deur. Dicht bij de binnenstad en de snelweg. Achja, we zien wel! Mocht het tegenvallen kunnen we het altijd nog te koop zetten. Fijne vakantie Lily2006! Ik ben weer terug van een middagje bakken en zwemmen . Het was echt héél warm, bijna geen wind. Maar met af en toe even zwemmen was het goed te doen! Ben wel verbrand ondanks het insmeren en kan geen after sun vinden. Dus nu maar hopen dat gewone bodylotion met Aloë Vera ook werkt! Net lekker op het balkon gegeten en nu komt er een flinke onweersbui aan Ik heb helemaal een vakantiegevoel, heeeeeerlijk
@leeuwtje gefeliciteerd,maar heb je je nod al gehad dan bij 3 weke en 5dg dacht dat cb niet ervoor kon teste maar leuk hor geniete! wij hebben heerlijk airco in de slp kmr!
owja en voor iedereen die op vak ga: fijne vak en hopelijk zwanger terug komen wij gaan as zaterdag naar de carribean joepie
@Leeuwtje: gefeliciteerd! Hier wast trouwens slecht weer aan het strand terwijl het thuis heerlijk 'strandweer' was... Naja dan thuis maar genoten van het mooie weer....
In Den Bosch, Lynn1986 Mijn vriend kwam net uit de douche, die vond insmeren onzin en zijn hele voorkant is verbrand
haha okeej...je verhaal kwam me al zo bekent voor...ik had gewoon zo'n gevoel...ik woon in een dorp vlakbij db en heb in een appartement gewoont op hintham..dit was ook vlakbij de stad en snel weg en recreatie....
oja en de reactie op jou vraag of wij ook in een appartement of eensgezinswoning wonen wij wonen nu in een eensgezinswoning met tuintje...we wonen op 120 m2 dus redelijk groot....in het appartement wilde mijn vriend niet dat ik zwanger werd...omdat wij 3 hoog woonde en geen lift hadden...dus die hebben we daarom (kinderwens) te koop gezet en nu wonen we heerlijk met onze 2 katten in een te groot huis...dus tijd voor opvulling... ik voel me wel een beetje beroerd en heb last van erg hard ontlasting (sorry voor de vieze praat) heb wat last van steken in de richting van mijn bmers...maar dat kan ook een aankomende ongi zijn.... is er wel iemand?
Hintham is dichtbij! Wij wonen 'naast' het Rivierenplein... Gelukkig hebben we wel een lift hier, dus we blijven mooi nog even zitten In welk dorp woon je nu als ik vragen mag?
Zo oma is gisteren even bij Dominator geweest Het was praktisch in mn achtertuin, dus kon het niet laten. Al was het in mn achtertuin even hard als op het feest zelf, maar goed, was wel even grappig Het is hier de hele dag weer keiheet geweest. Ik heb elke keer pijn in mn buik Ik ken de pijn niet, maar prettig is het niet. Ga het gewoon even in de gaten houden, want het is sinds die vreemde eisprong. Misschien iets toch niet helemaal goed gegaan ofso. Het is niet continue, maar met vlagen stekende pijn. Vanmorgen was mn temp weer 0,16 graad hoger, dus stijging zit er wel in gelukkig. Voor alle vakantiegangers: veel plezier, geniet ervan en zwanger terugkomen allemaal
hallo meiden.....mijn temp gaat steeds verder omhoog...hij zit nou al bij de 37.3 hoop dat het wat betekend ook veel last van mijn buik steken en rommelen herkent iemand dit?
Over elk ding worden verschillende dingen beweerd volgens mij. Je moet gewoon je eigen weg erin zoeken. Lili: welke dag van je cyclus zit je dan? Hoeveel dagen na je ei?
hoi , ja alles goed verder en nog steeds niks te bekennen vd week wel test gedaan maar was negatief dus zal nog wel aant het ontpillen zijn as weekend zou me andere cyclus afgelopen zoijn dus ff wachten ,missch wel 1 overgeslagen met jou alles oke?
@ dreamer keb geen idee naar mijn idee hAD IK ALLANG ONGI MOETEN ZIJN ik ben pas net een weekeje besig met tempen eerrder hield ik het nooit bij