@red Jaa ik vergeet het dan ook weleens uit de wasmachine te halen..En dan stinkt het wel haha! Zet het dan gelijk weer aan.. Gelukkig dat het bij jou niet stonk anders had je het ook weer uit moeten wassen.. @kristel.. Ja ik heb alles maar weer in de was gedaan..maar ja tis niet anders..
@ Mariss: balen van je was zeg... wat betreft het weer is het idd nooit goed hier net ook een was van de zolder gehaald, die weer terug het machine in kan heeft ook te lang in de trommel gelegen voordat vriendlief hem opgehangen had, hij heeft blijkbaar niet geroken dat t stonk... nu maar weer opnieuw wassen... blegh!! @ Suus: Ik hoop voor je dat je een "blote" jurk hebt met die temperatuur wat zal je ventje het warm hebben in zijn pak zeg... goed idee dat boekje... @ Kristel: gelukkig dat het toch mee blijkt te vallen... hoop dat je er snel vanaf bent meid...
hmmm zit een beetje te dubben wat ik nou moet met die kratjes onder het bed straks... ze kunnen gewoon rechtop blijven staan want het bed rust straks met de ombouw op de kratjes ipv met de poten, maar vraag me af wat ik met de flesjes moet doen (192 stuks) of ik die kan laten zitten (of je dan geen bierlucht in de slaapkamer krijgt) of ze eruit halen (maar waar laat je 192 bierflesjes ) heb de kratjes hier thuis al staan (opgespaard met verjaardagen, kerst etc) dus leeg "huren" bij de supermarkt is ook geen optie...
@ kristel: zit net je blog te lezen op hyves, enne iop die foto in je blog, lijkt ze echt heel erg op jouw supermooie foto's heb je van haar op je hyves staan zeg... geniet maar van dat mooie kleine meisje!!
@chamiro: lekekr balen van je was. @mumtobe: euh...je kan de flesjes toch gewoon inleveren bij de supermarkt.....
@ Bos: 192 flesjes? die mensen zullen wel denken hahaha t kan idd wel maar is zo'n gedoe die losse flesjes...
@mumtobe: hoeft toch niet in een keer. ga je gewoon paar keer...als je ze in de krat laat staan gaat het vast stinken...anders moet je ze alle 192 schoonmaken. lijkt me ook een klote werk...
@ Bos: Auww!!! ja idd daar wilde ik ook niet aan beginnen ze staan al die tijd al buiten dus heb nu nog geen last van de stank ofzo, maar blegh als ik dat op m'n slaapkamer heb, nee dankje... denk dat ik de flesjes idd van de week maar even in ga leveren...
ik zou de bierflesjes gewoon naar de supermarkt brengen, of eerst even vragen of dat kan.. Volgens mij wel hoor. De plinten zijn af in huis, preitaart staatin de oven en ik zit met mn vinger omhoog, hele diepe snee erin met het slagersmes, auch!
@juffie; auwts...net zo onhandig als ik dus vandaag. weten ze al wat jullie huis waard is of hoor je dat pas als ze de foto's komen maken??
@ juffie: Auww, das ook niet lekker... Zow heej... ik heb een stuiterbaby vandaag mijn buikje doet er zeer van
@Bos en Juffie, stelletje pechvogels! @Bos, lijkt t' beetje mooi? @Ukkie, groetjes aan Eva! Gelukkig slaat het aan! Wij hebben hier gewoon 3 uur geslapen! Haha echt erg! Naja hadden we 't blijkbaar nodig. Nu ff wat eten. Zouden vanavond op visite bij mensen uit de kerk. Niet veel zin in, zijn oudere mensen maar voor 't fatsoen Haha gewoon ff koffiedrinken, dan hebben we dat ook gelijk gehad. 't Is volgens mij wel echt een kletstante die vrouw, dus als we haar nu ff vertellen dat we zwanger zijn, weet straks de hele kerk 't alvast
@Juffie, das een mooi bedrag! Ons huis is helft bijna... haha @Mum, 'k zou ze gewoon in een paar keer inleveren. *zegt even dat de kleine even rustig aan moet doen met z'n mama*
@Mum, ja dat is idd duur.. zal es kijken of ik hem ergens kan lenen of anders mp ofzo. Doe rustig aan met je rug he? NIet echt lekker nee, bierlucht op je slaapkamer bleh. Ik zou kijken of je naar de supermarkt kan brengen. @Bos, leuk de box in elkaar zetten Wij krijgen hem , maar hebben hem nog steeds niet gekregen.. ben bang dat ze het pas na de geboorte doen .. @Kim, niet geholpen, ook geen oefenweeen? haha Bij mij kwamen de weeen in de vakantie wel nadat we sex hadden gehad.. maar goed laatst had ik het nog erger en hadden we geen sex gehad, kan dus ook toeval zijn geweest. Verveel je je nog? Je kaartjes al af? @red, nog geslapen? @Kristel, mooie fotos op je hyves, vind haar ook op jou lijken. Gelukkgi viel het mee met de wond @Mariss, nou mooi weer krijg je komende week @Suus, pff dat word zweten. hopelijk valt het wat mee @Juffie, doe je voorzichtig met dat mes @Hilli, mooi buikje! Wij doen vandaag ook niet echt veel. Morgen op verjaardag dus weer druk dagje. We hebben deze maand 2,3 ,7, 10 en 19 aug een verjaardag en dan komt ons kindje waarschijnlijk ook nog in augustus haha. Word een druk maandje