@matta: nee rommelt nog niks geen weeen etc....heb het idee dat de steek in mijn doos (waarschijnlijk de indalinsweeen geweest) ook minder tot vrijwel weg zijn dus denk dat de kleine er klaar voor ligt maar heb er verder weinig last van. zal het morgen horen bij de vk.. @denk dat ik ook maar ff het karton van de box ga opruimen en de ramen ga lappen boven...is heel hard nodig....*wie geeft mij een beetje schoonmaakzin*
@matta fijn dat tie nu ligt te slapen. na 2 jaar mag je best verbouwern vind ik hihi nee hij heeft hem nog niet gekocht, frank wil eerst meerdere auto's met hem gaan bekijken. vervelend dat jullie je ei gaan missen, echt rot is dat. @bos ikke jaloers.. als je dat allemaal neit drinkt/eet maakt het het een stuk makkelijker @sterretje hoi hoi, heb je al veel last van je buik ?? @juffie ik raak buiten adem als ik lees wat jij allemaal aan het doen bent hihi @dreamer nog iemand die dat allemaal niet eet en drinkt handig als je zwanger bent want dan hoef je het ook neit te missen
@juffie jemig jij hebt gewoon mega nestaldrang.. @bos dus ik denk daat je bij de schoonmaak/iets doen drang, even bij juffie meot wezen!!! haha @mik heeeel verstandig van Frank..hahaha... ik weet wel dat wij de volgende auto, wel bij een dealer gaan halen!! vond je je broertje nu ook volwasseneren??? vriend van mij ging als jongetje heen en kwam als man terug! zo byzonder om te zien, normaal kon niemand hem wat schelen enw as hij vrij egoistisch en toen hij terug kwam, was hij een man, die anders naar dingen keek en heel zorgzame was. is het misschien ook handig om een buddylijst te maken?? zodat we elke keer die er bij kunnen halen, als iemand zwanger word of als iemand even niet meer weet wie zijn buddy is??
ik ben ook flinkn geweest, was opghangen, was in de wasmachine gedaan, oud papier in de schuur gezeten, vuilnisbak geleegd en de vaatwasser in en uitgeruimd! genoeg gedaan, nu ga ik singstarren en liedjes downloaden..haha..
nee dames dit moeten jullie niet verwarren met nesteldrang of zin in schoonmaken, morgen komt de makelaar foto's maken.. Het moet er dus gewoon pico bello uitzien HOERA IK HEB WEER INTERNET!!!! NIKS MEER GEDONDER OP MN KLEINE MOBIELTJE!!!! Ik ga nu meteen mn fotoboek op deze pagina aanpassen en bijwerken
hallo allemaal Het gaat goed met iedereen hier zie ik Vriend is vandaag vrij dus gaan zo lekker wandelen. Wordt heerlijk weer deze week.
En nog eentje om het af te leren, de allermooiste 3d echo Ik ben echt verliefd op ons kleintje als ik deze echo bekijk De rest moeten jullie maar in mn fotoalbum bekijken..
@Matta: alle 30+ weken dames hebben een buddy. En diegene weten zelf wel wie de buddies zijn. Maar even voor jou Bos-->Agneta Kim-->Mum Mum-->Kim Emma-->Dreamer Agneta-->Bos Sterretje-->Sammie Was even uit mn hoofd hoor. Schoonmaakse allemaal
@matta ja hij is geloof ik wel iets veranderd. maar hij leeft nu nog een beetje in een roes nu hij net trg is, dnek dat we het straks wel meer gaan zien @juffie mooie echo foto ik ga ff de hond laten plassen en dan ff lekker op bed liggen. ben moe
@kim wat super dat je broertje terug is zeg, helemaal toppie! Nu is hij zeker wel een hele tijd thuis gewoon? Hier steeds last van harde buiken en oefenweeen, maar verder gaat het prima @juffie, leuke echo's meis, fijn dat je ze zo mee kreeg ook! @bos, hup meis aan de slag, dan worden die ramen weer super schoon! @dreamer, thnx voor het lijstje, zijn we weer allemaal op de hoogte @matta, jij bent ook flink bezig geweest in huis zeg! Goed van jul;lie zeg! @ryanne, heerlijk dat je vriend ook vrij is nu, geniet maar lekker met zijn drietjes van elkaar en het mooie weer! Hij treft het om nu vrij te zijn! Nou ik weet niet waar de zon hier is gebleven, maar het is helemaal bewolkt hier Wilde ff naar de winkels gaan, maar dat doe ik nu morgen dan maar, blijf lekker thuis nu het wat somberder is buiten
shit shit shit shit.. GVD$#^($%&*#(%*.. we hebben een nieuwe dolbysurround homecinema set.. ik ga hem persoonlijk terug brengen.. wat een $(T%U $#%@#($*@#(* ding.. jemig zeg..als ik playstation ga spelen, doet de dolby het niet, op de tv doet hij het niet.. ben echt zoo chagerijnig.. nu moes tik dus 2 hdmi kabels veranderen, trek ik zo de hdmi kapot,waaardoor er nog een deel in het stuk zet waar je een nieuwe in moet doen.. nou 67$^&(^*9 gloeiende.. wat eeen kut ding echt waaar!!!!
grrrrrrr... nou krijg ik natuurlijk de volle lading van lief over me heen.. die zal wel zeggen, zie je wel dat vrouwen niet met bedrading over weg kan!!!grrr. grrrr...argh!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh...
@matta: leuk he al die technische snufjes haha @juffie: Mooie echo's joh..(vooral die 3d vind ik mooi) @zo karton is opgeruimd. ramen zijn schoon (alleen boven dan) ga nu ff dweilen want kan nooit ramen zemen zonder op de grond te knoeien haha...
@matta; herkenbaar. mannen denken altijd dat het aan ons ligt. gister snapte ik iets niet van de box krijg ik gelijk te horen: dan zal je het wel fout gedaan hebben....zucht...ik krijg ook altijd te horen dat het grootste probleem niet de laptop is maar degene die er voor zit....en bedankt....kan er ook niks aan doen dat ik er niet zo veel verstand van heb...
MANNEN!! erg he, terwijl ik degene ben die internet heb aangelegd!!! overigens krijg je van mij wel een schouderklopje, dat je zo flink aan het opruimen ben!!! ahaha..
haha thanks...ben ook klaar met dweilen dus vind het wel weer goed voor vandaag. heb het nu dan ook bloedheet... kreeg net eerste geboortekaartje binnen van de pufclub. een meisje en ze heet lenthe... ga zo maar ff naar de brievenbus dan om kaartje op te sturen naar ze...
Wat leuk een meisje! Vind het ook wel een leuke naam trouwens! Leuk dat jullie elkaar ook kaartje sturen, moeten wij bij de yoga ook maar gaan doen, goed idee!