@Sterretje: was je bmm al verweekt en verstreken? Of dat ook niet? Fijn dat alles goed was verder! @Emma balen dat je eigenlijk constant last hebt. Hoop dat het tenminste iets gedaan heeft!
hey allemaal was ff met mijn moeder hier winkelen.. en ben geslaagd.. dus stomme wehkamp kan de pot op..! wel stonden we in t dorp tegen me opa te praten.. krijg ik t ineens kei warm.. allemaal vlekken voor mijn ogen.. k zei tegen m'n moeder.. mam we moeten nu gaan.. k was echt bijna tegen de vlakte gegaan denk ik.. poeh.. ben nu wat aan t eten en voel me gelukkig weer wat beter
hoi hoi jeetje wat is het druk hier zeg. wel heel gezellig. heb wel terug gelezen vanaf gisteravond maar ik heb last van zwangerschapsdementie sorry. maar emma wat spannend zeg 1 cm. ik hoop dat het vrijdag wat meer is. gaby wat kl*te van de wehkamp. er is altijd gezeur daar maar gelukkig ben je geslaagd in de stad. sterretje ligt de kleine bij jou al ingedaald? bij mij ligt ze nog nieteens vast. ze zwemt nog alle kanten op. ik kreeg vanmorgen vroeg een smsje een vriendin van mij is vanacht eindelijk bevallen. precies 1 week overtijd. ze zou vandaag gestript worden. het is heel snel gegaan. om 11 uur begon het met bloedverlies en om 00.45 is ze geboren. ze heeft het alleen met haar man gedaan want de verloskundige was te laat. dus dat moet wel spannend zijn geweest. en toen ik net thuis kwam lag er een geboortekaartje van een "soort" vriendin die is vrijdag bevallen. helemaal leuk.
@Agneta, dat is snel! @Dreamer, 'k denk dat we dan naar binnenzwembad gaan. Ben net pas terug van boodschappen doen. ff bijkomen en zo onze papierrommel maar s doorspitten.
@Hilli, krijg pas een echo met 20 weken. VK kan dat zelf niet doen. Hartje wel luisteren als goed is.
@dreamer, wel iets verweekt al, maar dat heofde niets te betekenen, over 2 weken weer terug en anders zelf eerder contact op nemen als de voorweeen/indalingsweeen regelmatiger komen @agneta, wow dat was een vlotte bevalling van je vriendin, fijn voor haar zeg! Hier al ingedaald ja, was met 29 weken al iets ingedaald. Maar wil niets zeggen dat jou kleine nog niet is ingedaald hoor, tijd zat nog voor! @gaby, rustig aan hoor, die warmte ook! Kan het ook in combinatie met je injhecties komen dat je er meer last van hebt? Ik ben er hier nu vandoor, ff nog stofzuigen en schoonzusje komt zo langs! Fijne middag allemaal!
sterretje geen idee...of dat zou kunnen.. agneta is idd een snelle bevalling .. zometeen nog ff weg.. en dan bij suus eten.. en vanavond oppassen bij rachel.. en daarna misschien nog naar m'n moeder.. heb t nog druk..
@kim.. lekker zo'n broodje.. ik denk dat wij vanavond de salade variant maar eens gaan eten.. tomaten met mozarella... heerlijk!! @kristel.. beterschap Kristel voor jullie beide! @suus.. nog 2 nachtjes slapen dan is het zover! Spannend hoor!! @ Agneta.. dat is inderdaad een snelle bevalling en apart dat de VK te laat was.. @ Sterretje.. fijn dat bij de VK alles goed was.. hopen dat ie nog ff blijft plakken in je buikje.. @ all.. hier net uitbed.. kon niet eens de trap af lopen dus ook maar niet gedaan.. nu even bij eten en drinken en chillen.. vandaag de doos van het kruidvat ophalen.. is die leuk??
ukkie ja maar omdat het zo snel ging en ze niet echt weeen had hadden ze ook niet gelijk om 23.00 gebeld. maar ineens zei ze "het hoofdje is eruit!" dus de verloskundige was 3 minuten te laat.
@ Agneta.. Hahah wat een verhaal zeg! Wel gaaf en eng om het helemaal alleen te doen maar ook erg stoer!
ja zeker stoer. maar haar man vond het minder. die raakte een beetje in paniek. hij zei: neeeee het hoofdje komt niet ik ga niet kijken! toen zei ze"KIJKEN NU! dus hij keek en toen zei hij het hoofdje komt en hou het maar even tegen haha.
haha ja grappig he. ja hij heeft het wel gedaan met de telefoon aan 1 oor met de vk aan de lijn. lijkt me wel super intien zo met zijn 2en je wondertje op de wereld zetten. het is trouwens een meisje.
@emma vervelend die harde buiken. ben benieuwd of je al meer cm ontsluiting hebt.. @sterretje de kleine nu al ingedaald? dat is ook snel he kan wel nog veranderen als het zo vroeg is. maar hopleijk blijft hij gewoon mooi zo liggen. @gaby had je wel goed gegeten meid? wel goed op jezelf letten he @agneta leuk zo'n babyboom @ukkie ook lekker zo'n salade. doe maar lekker rustig aan. ik meot die van de kruidvat ook nog halen hoezo laat hihi net ff met de hondjes gelopen samen met ryanne en ff in de tuin gezeten.. die kleine lag lekker te slapen in de wandelwagen nu maar is ff de was doen. moet ook gebeuren he
ukkie ze heet yfke. ze houden van friese namen want haar zoontjes heten duco en hidde dus dit past er wel bij. kim bah de was. moet ik ook nog doen. gatver heb ook geen zin.
Hai meiden, Ik ben weer wakker hoor.. pff heerlijk liggen snurken! @ Hilli: Dan zou je eens moeten zoeken op Leonardo klassen.. Dit zijn klassen waarin leerlingen zitten die hoogbegaafd zijn. Ik had er dit jaar eentje in mn klas, ze was 5 en kon al in het Nederlands en Kroatisch lezen. En in het engels al een beetje schrijven. @ Agneta, wat een verhaal joh!!! Lijkt me ook wel erg spannend op die manier bevallen.. Ik ga zo naar de supermarkt, even eten halen enzo.
Mooie naam wel! Ik wacht ff met boodschappen halen totdat manlief thuis is. Kan echt niet lang lopen dus dan de auto maar ( hemelsbreed 500 meter)
ukkie ik ken dat gevoel. ik moet de honden eigenlijk even uitlaten maar ik heb nu last van mijn heup ofzo. het is zo'n raar gevoel. net of ie uit de kom is. kan dus ook niet echt lopen. hmmm en ik vind het te warm jeetje wat klaag ik. sorry hoor dames