Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Mooi buikkie zeg :D echt een bol buikkie :p echt heel mooi....

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: Wij eten een baconburger met gebakken aardappeltjes en ik appelmoes en vriendlief boontjes...

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ben er weer vandoor..

eet smakkelijk alvast..!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo ik ga ff pitten met vriendlief (hij was eerder thuis gekomen omdat hij geen zin meer had) kletsen jullie 3 pagina's vol.

alles was goed bij de vk. hij is ver genoeg ingedaald en bloeddruk was ook nog goed.

@sterretje: kijken ze daar altijd naar dan. ik heb namelijk geen idee of de baarmoedermond al verweekt is....

@kim: haha lekker dan lange mouwen

@oma: zag het ook net op hetweer.nl.... maar weet niet of vriendlief donderdag vrij kan krijgen...

@gaby: beter dat je geslaagd bent....dat is minder dat je je zo voelde in de stad. hopelijk valt het mee. had je wel genoeg gedronken en gegeten...misschien door de warmte ofzo?

@agneta: zo vlotte bevalling...daar zou ik voor tekenen....

@matta: fijne avond

@kristel: nou je hebt ook weer gelijk alles tegelijk he...zit niet mee. hopen dat de ab snel aanslaat...

ik ga ook ff salade maken. aardappelen opbakken en de vissticks in de pan gooien.....daaag

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @agneta: lekker buikkie zeg...

pfff... waarom moeten turkse kinderen zo schreeuwen....

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    haha bos hoezo heb je turkse buren?

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ agneta.. inderdaad een lekker buikkie! Mooi rond!

@eten.. heb maar ff bij bakker bart een pizza stokbrood opgehaald.. lekker makkelijk.. gezond eten schiet te laatste tijd er echt bij in.. gelukkig groeit de kleine goed en heb ik voldoende reserves! Om 19:00 uur eindelijk naar de bekkenfysio.. ik hoop dat zij mij kan helpen.. manlief staat alweer op de steiger.. druk druk druk! Fijne avond allemaal dames en eetse!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Fijn dat alles weer goed was bij de vk... dan mag ie nu wel komen :D

ja meiden ik ben er ook weer vandoor... blegh kan door de haast mijn eten niet fatsoenlijk laten zakken en dat zit me nu in de weg...
    maja zakt in de auto wel verder...

kom vanaaf nog ff spieken denk ik...

fijne avond allemaal

doei doei

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Ik ben toch gewoon mn handtas kwijt!!! Hele huis net over de kop getrokken maar nergens gevonden.. Manlief zei al ga maar even rustig op de bank zitten ik zoek straks nog wel.. Ik vraag me echt af waar die tas is.. :S Misschien ben ik hem gister toch bij het tuincentrum vergeten (lijkt me stug) of buiten laten staan.. ik weet het niet :S Boeoeoeh hier kan ik zooo slecht tegen!! Ruim ik een keer op, ruim ik te goed op...

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden ik ga er vandoor. Ga me ff omkleden en optutten, kleren voor manlief opzoeken (die wilde zich niet verkleden en in z'n werkkloffie heen, hihi heb ik maar uit z'n hoofd gepraat... maar nu moet ik alles klaarleggen ;))
    'k Heb er zin in!

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, balen zeg! Hopelijk vind je 'm!
    @Agneta, mooie buik!
    @Mum, veel plezier!

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Grrr %#$*@#$% Zit me hier toch een partij te balen!

Zouden in de auto stappen belt de vk op waar we bleven omdat we om half 7 een afspraak hadden. En ik dacht om 7 uur :(
    Op de afsprakenkaart staat wel half 7 maar ik heb met m'n stomme kop 7 uur op de kalender gezet en dat had ik ook steeds in m'n hoofd.
    Schaam me kapot!

'k mag nu donderdagmiddag om half 4. Manlief kan dan niet mee maar dat is jammer dan.

Bah!

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    red wat balen!! heb je je er zo op verheugd en dan dit.

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden,

zag nog iemand die lasagna gehaald had :D ik ook

*luilak dat ik ben hihi*

komt mijn broertje net langs met een vriend, heeft tie 2 super grote cadeau's bij zich van intertoys.. dus hij zegt je mag er nu een open maken en als je bevallen bent de ander.
    dus ik maak er een open. is het zo'n apparaat voor in de box of op een kleed waar een babytje onder kan liggen. maakt muziek enzo. echt super leuk :D
    hij verwend die kleine nu al echt te veel. maar vind het allemaal zo duur en dan voel ik me schuldig, hij heeft namelijk ook al de helft van de stokke kinderwagen betaald als cadeau. en die is niet goedkoop.
    maar ik vind het wel echt super lief van hem. hij zei der wel ff bij dan mag je niet zeuren als ik in mallorca zit en de kleine word geboren haha. want hij gaat overmorgen naar mallorca voor 8 dagen.

ben benieuwd wat er in het andere cadeau zit, maar dan moet ik nog ff geduld hebben

@kristel wat vervelend dat je toch al die ontstekingen hebt. bah :( hopelijk slaat die antibiotica snel aan.

@red ah wat balen. echt jammer

15. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Agneta: Mooie ronde buik heb jij :) Groeit goed hé

@Kristel: Toch al een meevaller dat de ab voor alles werkt. Probeer tussendoor maar zo goed mogelijk te rusten hé.

@Red: Ooh :( Wat vervelend. Ik zou het ook erg vinden. Gelukkig moet je niet zo lang wachten.

@Juffie: Je tas altijd op dezelfde plaats zetten, zo kan je hem niet kwijtraken. Ik hoop wel voor je dat je hem vindt. Zaten er belangrijke dingen in?

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @agneta: achter ons wonen turkse mensen met kinderen en die hoor je altijd zo schreeuwen.....

@red: oh dat is balen zeg...nou moet je wachten tot donderdag...baalde je man ook wel zeker.

@juffie: oh hopen dat je man je tas nog vind (of jijzelf natuurlijk)..

@mum: fijne avond...mijn eten wil bijna helemaal niet meer zakken...kan echt zo weinig meer op 's avonds...met het gevolg dat ik na een paar uur weer trek heb....

@ukkie: klinkt lekker dat broodje...drukke avond jullie...succes bij fysio

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kim: Ooh wat lief van je broertje :D Ik zou zelf niet kunnen wachten tot na de bevalling denk ik :D Ik maak veel te graag pakjes open en ben veel te nieuwsgierig.

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: wat ontzettend lief van je broertje...hopenlijk blijft de kleine nog weekje zitten totdat je broertje terug is (alhoewel jij liever hebt dat hij vandaag als morgen komt geloof ik he haha)

@hilli: hoe is het met jou

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    juffie balen van je tas. ik hoop dat je hem vind.

kim lief van je broertje. en een heel leuk cadeau.

ik ga zo naar mijn zus die is jarig vandaag dus even een bakkie doen.

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik voel me echt zo stom... zie dat hier t tijdstip ook gewoon eronder staat.

Naja volgende keer beter en gelukkig kan ik over 2 dagen al.
    Iemand zin om mee te gaan naar de Mac? heb echt weer honger en zo'n zin in de Mac... Grr... ben echt verslaafd!

Deel Deze Pagina