@agneta veel pelzier bij je zus, neem je een stukje taart mee voor me @bos ja haha idd liever gister als vandaag, maar ja het komt in ieder geval snel dat is een opluchting. maar bij het idee dat het misschien tot 42 weken zou kunnen gaan duren, krijg ik het wel benauwd jij hebt meer rust geloof ik he @hilli ja ik ook maar ja moet toch wachten, kan het niet maken om hem open te maken. @red ach ja kan gebeuren, had ik vorige week ook en toen moesten we ons op het laatst vet haasten omdat ik het pas een kwartier van te voren zag. ik ben zondag avond al naar de mac geweest voor een lekkere hamburger en een milkshake dus ik mag niet meer deze week ghihi
@Dreamer, o het is niet constant gelukkig hoor. Heeft maar 2 uurtjes aangehouden. Ach ja volgens de gyn scheelt het weer werk tijdens de bevalling haha dat dan weer wel @Gaby niet flauwvallen hoor! goed drinken met dit weer @Sterretje, zo dat is wel heel snel gegaan ja!! @Agneta, jeetje wat een verhaal! Mooie buik meid! groeit goed @ukkie, is de kruidvatdoos leuk? @Kim, wat lief van je broertje! echt leuk. Ik geloof niet dat jij doorloopt tot 42 weken hoor @Ryanne, doe mij ook zon zus @Red, pff rekeningen hou maar op. Hier gaat alles automatisch en 2 keer per week doe ik de administratie, lijkt wel of het geld verdampt ofzo. jammer dat je de vk verkeerd had, nou ja morgen beter. mac, doe mij maar een bigmac dan @Matta, quiche, lekker! lekker salade erbij, is het ook nog wel gezond. @Hilli, tmag idd komen nu we zullen zien, maar zelf heb ik niet het gevoel dat ie snel komt hoor. Ik vind Yfke ook wel een mooie naam @Mum, haha dan moeten ze het wel halen ja maar je loopt vast niet zo lang door denk ik. Hoe was de kraamvisite? @Kristel, ja gelukkig mag je weer ab! Nu lekker uitrusten ben je er snel vanaf, beterschap. Hoe is het met Yentle? Nog gespuugd? @Bos, gelukkig was alles weer goed bij de vk. oe vissticks, heb ik ook zin in. Gelukkig heb ik ze in huis haha irritant dat je niet meer zoveel kunt eten, nog eventjes volhouden @all, wij hebben even gewinkeld vanmiddag. Wat een hitte pff. Vriendlief is nu met vriendin van me naar spinning. Heb ook echt weer zin om lekker te kunnen sporten. Morgen is de dag dat ik dacht dat ik ging bevallen volgens de poll hihi
@red als je er zin in hebt moet je het doen. ik kan mezelf nooit goed beheersen haha @emma ik hoop dat je gelijk hebt ik dacht vandaag dat ik ging bevallen maar dan moet ik toch op gaan schieten haha
@Kim, je hebt nog een paar uurtjes, moet je wel opschieten ja haha was de bmm nij jou al verweekt of verstreken?
hebben ze niet naar gekeken.. hij lag heel diep ingedaald en was 3024 gr gemiddeld maar verder weet ik het niet. doen ze dat nromaal dan altijd voelen?
geen idee eigenlijk. Bij mij keken ze met een inwendige echo hoe lang de bmm nog was. Toen ik aan de ctg lag deden ze inwendig onderzoek. Hoeveel geboortekaartjes hebben jullie eigenlijk allemaal?
dat heb ik wel paar weken geleden gehad en toen was die nog helemaal afgesloten. ik heb 60 geboortekaartjes. valt nog best mee toch ben er ff vandoor.
@Kim, valt idd mee. Ik doe ook niet zoveel, neven en nichten ga ik niet apart sturen. ja een paar met wie ik contact heb. Ik ga er ook vandoor, heb zware menstruatiepijn bah. zo eerst even eten maken, dan in bad en op bed. Sorry voor mn geklaag!
@red: oh mac is wel ongezonde maar lekkere verslaving @kim: haha ja ik heb over het algemeen niet zo heel veel geduld maar op de een of andere manier heb ik dat nu wel (en in mijn werk met de kids ook wel gelukkig haha) @emma: nou dan weet je wat je te doen staat vannacht of morgen he...bevallen hihi....nee hoor je wacht maar gewoon tot je aan de beurt bent haha wij hebben er 100 besteld maar versturen er tot nu toe 80. ik doe alleen neven en nichten als ze het huis uit zijn.. @sammie: niet te veel last van je ongi??
@Bos: Alles goed hier Ik ben aan het aftellen tot de echo en tot ik iets voel Ik zit me soms echt een hele tijd te concentreren op alles wat ik voel, maar kdenk niet dat ik mijn beebje al voel kWeet ook niet zo heel goed wat ik moet verwachten Verder ben ik de laatste dagen echt super goed gezind,khoop dat dit blijft. Want dat geeft me wat meer energie om voor school te werken @Red: Ik wil wel mee naar de Mac! Je bent al geweest wss. Ik heb de laatste tijd een verslaving aan drie dingen Fritjes, sinaasappels en tonijn pikant. Mmm het water loopt al in mijn mond @Kim: Ja idd, ik zou het wss ook niet openmaken hoor. kZou me veel te schuldig voelen. Hopen dat je snel bevalt hé. Moet je minder lang wachten @Emma: kDenk dat Sammie wel eens gelijk kan hebben! Geniet nog maar effe van je bad. Wordt er in Nederland eigenlijk wel eens een babyborrel gedaan? Na de geboorte? kHeb hier op de site alleen nog maar dingen gelezen over een babyshower. Of hoe heet dat Hier is het eigenlijk de gewoonte.
Ja ben al geweest... hihi. Manlief heeft nog wel de helft van m'n quarter pounder gehad maar de frietjes gingen er goed in. Voel me wel erg ongezond! Maar ter compensatie heb ik net nog ff met de hond gelopen @Emma, wie weet zegt 't wat... hoop voor je dat je snel gaat bevallen! Spannend zeg wie er nu als eerste gaat bevallen! @Hilli, volgens mij soms een kraamfeest. Wij houden 't gewoon bij kraambezoek maar gaan 't wel ff goed regelen zodat ik hier niet steeds het huis vol heb. Ik denk dat wij met kaartjes op 80 uitkomen ofzo. Trouwenkaarten ergens rond de 60 maar moet nu ff wat extra. Neven en nichten doen wij niet, alleen de ooms en tantes. Zo doet de rest van de fam. het ook en anders moeten we veel te veel sturen.
@Red: ik dacht vanmiddag al, wat vreemd dat ze 7 uur zegt, in der handtekening staat half 7. Maar dacht dat je een typfoutje had gemaakt en 6 uur aanrijden bedoelde. Had ik nu dus maar wel gereageerd! Balen meis! @Emma: ben benieuwd of het een keer doorzet meis! @Juffie: tassie al gevonden? Pff .. ik ben het wachten weer is even zat. Elke keer weer denken: zal dit dan de laatste verjaardag samen zijn? Zal dit de laatste vakantie, kerst, pasen, koninginnedag enz enz samen zijn? En vooral nu is het zo pijnlijk confronterend om te weten dat we voorlopig nog samen zijn en niet zwanger Ik wil ook! Ik wil ook mn geluk en verdriet kunnen delen. Babyspulletjes kunnen kopen zonder angst dat iemand ons ziet. Openlijk kunnen praten over onze sterke kinderwens. Toe kunnen leven naar de geboorte. Een kindje van ons samen. Een gezinnetje...
Hier nog iemand met zware menstruatiepijn dus lig nu even op de bank. Hopelijk zet het door maar dat zal wel niet. Fijne avond en tot morgen
@ dreamer dikke knuffel, ik heb er geen woorden voor, want ik weet niet hoe het voelt kan me alleen maar een voorstelling ervan maken en het lijkt me heel pijnlijk sterkte meid en over een paar jaar kan je er hopelijk met een ander gevoel op trg kijken
@ Juffie: Balen zeg van je tas... @ Red: owwww balen zeg... gelukkig kun je donderdag alweer terecht, wel jammer dat je man dan niet meekan... @ Kim: Wat ontzettend lief van je broertje zeg... ik denk dat je broertje héél snel terug naar nederland wil als hij hoort dat zijn neefje geboren is!! 38 weken vandaag... jeejjj schiet echt op zo joh... @ Bos: dat heb ik ook inderdaad, kan maar kleine beetjes eten om vervolgens na een uur weer honger te hebben, dan graai ik naar van alles en nog wat en ja hoor, dan heb ik weer last van maagzuur @ Red: Nee ik ga ook niet meer mee, heb vandaag al 2 sundea ijsjes van de mac op normaal neem ik die met chocosaus maar heb nu de aardbeien maar gepakt ook lekkerrrr.. @ Emma: ik hoop het ook niet dat ik zolang blijf lopen... dan zou het gewoon 20 September kunnen worden... whaaaaaaa!!!!!! Kraamvisite was echt heel leuk waar je zin in hebt... haha moet niet aan sporten denken wil wel weer graag paardrijden, ook een sport toch ow spannend die menstruatiepijn... lekker badderen hoor... @ Geboortekaartjes: hier ook 100 besteld maar dat zijn er veel te veel... maja beter teveel als te weinig... zal er wel 25 overhouden ofzo... @ Kim en Emma: Pak lekker jullie rust... die zouden jullie nog wel eens nodig kunnen hebben!!! Kim ik hoor het van je hé Succes allebei mocht het vannacht doorzetten @ Dreamer: Van mij ook een hele dikke knuffel meid!! dat is helaas het enige wat ik voor je kan doen... k gun je dat geluk zo onwijs veel!! (en de andere meiden ook allemaal!!) Babytje is echt een mooi tevreden poppetje... had nog wel een blauwachtige plek op haar hoofdje van de vacuum, ze is uiteindelijk met een keizersnee gehaald omdat het een sterrenkijkertje was, ondanks dat ze dit al zagen en voelden hebben ze toch geprobeerd met de vacuum, kindje is met een pikzwart voorhoofd geboren... echt heel sneu... ze is een weekje oud nu, kan me echt niet voorstellen dat ik over max. 6,5 week zo'n hummeltje in mijn armen heb, wat ik nooit meer los hoef te laten, wat gewoon van ons is... het is zo onwijs onwerkelijk!!! maar zoooo mooi *emo*