Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2be

mummie2be Lid

3 jul 2009
    82
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb niet terug gelezen heb daar ff niet zoveel tijd voor op dit moment.
    Sorry daarvoor...
    Ik weet niet of jullie mijn bevallings verhaal willen lezen?
    Het staat op hyves...mocht je het daar niet kunnen lezen dan kan ik het ook hier wel plaatsen maar laat t dan ff iemand via hyves aan me vragen.

Liefs Eva

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @geboortekaartjes, wij zitten aan de 75 / 80 geloof ik nu.
    Vind ik ook wel zat.

@Sam, nog zon last van hoofdpijn?

@Hilli, in friesland heb je wel zoiets, poppeslok ofzo noemen ze dat. Dan komen collegas/vrienden van mark een biertje/ borreltje drinken haha Zou nu wel kunnen al hoor, dat je je kleintje voelt

@red, lekker hoor mac :D Wij doen idd ook ooms en tantes en dan aan de fam gericht, dus is het ook aan de neven/nichten gericht.

@Dreamer, ik weet niet wat ik moet zeggen .. :( Wil je alle kracht van de wereld wensen om het wachten door te komen, ik weet zeker dat het beloont zal worden!!
    Dikke knuffel

@Kim, spannend! Jij mag wel eerst hoor :p ik vind het doodeng haha

@all, hier nog steeds hetzelfde, word niet erger dus gewoon oefenweeen denk ik. Vriendin is net nog langs geweest, heeft weer tijdschrijften meegenomen :D
    Fijne avond nog allemaal! truste. Ik ben er morgen niet hoor, zijn naar de zee (vluchttas mee hahah)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Slaap lekker meis, veel plezier morgen aan zee...

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

juffie: jeetje je tas kwijt.. hopelijk vind je hem gauw.

kim: wat lief van hem :) ben je nu niet nieuwschierig naar t andere kado :D

red: jammer dat je vriend niet mee kan dan..
    red: nee sorry lust geen mac..

emma: ik denk dat jij de eerst volgende bent :D

dreamer: meid wil je ook een glaasje roosvice?
    *pakt een glas roosvice schuift hem naar dreamer en zegt komt goed schatje!

kim: jij ook al pijntjes.. gaat nog spannend worden tussen jullie :)

all: weltrusten tot morgen..

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: lust je geen mac...jemig meid....dat hoor je niet vaak

@oma: dikke knuffel meid. zou willen dat ik wat voor je kon doen maar zou niet weten wat....heb er op dit moment ook weinig woorden voor sorry...

@emma; have fun aan zee

@red: haha mac was lekker dus.

@hier ook lekker buiten gezeten en ga nu bed opzoeken tot morgen dames

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Slaap lekker meid..

ik ben er ook vandoor, ga het nieuwe dekbedovertrek weer van het bed rukken want daar heb ik vannacht mee gevochten...
    wat een &*^R&^$&Ding!!

Slaap lekker allemaal..

doei doei

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    goedenavond dames,

jullie zullen wel aan het slapen zijn!! wij hebben het huis net omgedraaid..:d..hihi.. mijn vriendinnetje en ik.. na dat we terug waren van het zwemmen, hebben we een ijsje gegeten en daarna hebben we het huis om gegooid..:d..hihi.. moest er wel even aan wennen maar vind het eigenlijk best wel erg leuk..

Onze kat is helemaal toegetakeld, overal korstn en een mega dikke bult op zijn wang!! zal morgen als mijn schoonouders kunnen naar de dierenarts..

@kim en Emma
    ojeeee... wie weeett... daar begint het meestal mee toch???

@emma
    veel pllezier bij zee, naar welk zee ga je?? op welk strand kan ik beter zeggen?

@red
    je heb je Mac gescoord, lekker hoor!! hihi.. het mag, je bent zwanger.haha Heb je al een buikje? kan je hetal zien?

@Kimmetje
    aaaahhh wat leif zeg, miss is die andere wel een wipstoel..haha.. nou laat ej beeb dan maar gauw komen..dan baalt je broertje gewoon dath ij op Mallorca zit..haha..
    Mijn neefje heeft vorige week voor het eerst in een fietszitje gezeten.. zooo schattig..

@agneta
    zoo jij hebt ook een bolle buik zeg!!

@gaby
    weltrusten meid!

@juffie
    tas al gevonden??

@geboorte kaartjes
    wie heeft hem zelf ontworpen en wie heeft een uitgezocht???
    hoeveel weken/dagen/maanden van te voren moet je een kaartje gaan uitzoeken??

@mummie2be
    ik zal even kijken of ik je bevallingsverhaal kan lezen, staat die op jou eigen hyves of op de hyves van ons???

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @bos
    lekker slapen!!!

@mumtobe
    ook lekker slapen!

iedereen lekker slapen!!!

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Goeiemorgen! ben de eerste :D

Heb niet echt geslapen.. kreeg om half 2 weer 'weeen' om de 5 minuten, ben in slaap gevallen en om 4 uur werd ik wakker van de pijn en was het om de 3 minuten. Lijkt nu af te zakken want het is nog maar om de 4 minuten. dagej zee word niks vdnaag helaas

Hoe is het hier verder?

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: Wij hebben gewoon een kaartje uitgezocht, uit een boek...
    lekker makkelijk :p wij waren er best vroeg bij, volgens mij hebben wij de
    kaartjes met 25 weken besteld...

@ Emma: Ow tjee wat een nacht zeg... en jullie gaan nu niet naar zee?? balen zeg...

hier ook een rare nacht achter de rug, had steeds het "gevoel" dat er iets op knappen stond daar beneden (kan ook zijn dat ik dat gevoel droomde) maar sliep er erg onrustig door...
    had ook steeds buikpijn, 2x op de wc gezeten maar heeft niet echt geholpen... leek trouwens wel of ik in een waas leefde vannacht, net of ik slaapwandelend naar de wc ging :(

vriendlief moest vanmorgen om 6 uur beginnnen :( dus hij was net uit bed (dacht ik) hoor ik ineens allemaal glasgerinkel beneden, dus ik mijn bed uit kijken wat er aan de hand is, kom ik beneden is vriendlief al weg (t was ook al 10 voor 6) maar ligt er een kapot glas in de wasbak, mijn zeeppompje is kapot en de kraan staat keihard aan :( :( Stomme kat!!! hij weet dat hij niet op het aanrecht mag maar hij doet het alleen als wij het niet kunnen zien, dus kan het ook niet afleren... als ik er alu-folie op leg, gaat hij er (net als met de box) niet op, maar owee als ik het weghaal....
    maar hoe dat beest de kraan aan heeft gekregen ?! nu hebben wij niet zo'n kraan met draaiknoppen hoor...

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    van de week spookte het hier ook al trouwens :( zat met vriendlief gewoon tv te kijken springt ineens het dolby set aan... afstandsbediening lag naast het ding zelf dus niet bij ons of de beesten in de buurt, en het rare is nog dat hij altijd op radio staat en nu sprong ie aan op aux :( echt vreemd...

maja het heeft wel weer een voordeel dat die kat weer baldadig is geweest want ben om 6 uur vanmorgen maar begonnen met de koelkast schoonmaken, dus die is nu helemaal fris gesopt :D
    en nu staat de oven in te weken met van dat ontvet spul...

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, nope lijkt me niet zo verstandig, ben best wel moe.
    Jij ook al een rare nacht gehad..bah :(
    Balen van je kat, ja je kunt ook niet elke avond folie neerleggen haha Jij bent actief trouwens zo vroeg! pff Nog plannen voor vandaag verder?

Ik heb even de 'weeen' getimed,
    7:05
    7:08
    7:11
    7:14
    7:19
    7:22
    7:25 en ze duren 50/60 sec. maar zo blijft het dus al de hele nacht..:x hoop maar niet dat ik tot 42 weken dit heb bah

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: ja volgens mij had ik een vlaag van nesteldrang hahaha :p daar moet je dan maar gebruik van maken hé...
    elke dag folie neerleggen kan ik wel doen, en wil ik ook wel doen maar meneer gaat er gewoon niet op als ie ziet dat de folie er ligt... de slimmerik...

toch wel regelmaat in de weeen hoor... en steeds om de 3 minuten... en ze duren bijna een minuut... ik zou toch zeggen, ff bellen met de gyn...

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ja mark had al even gebeld. Ik moet om 8 uur even langskomen maar goed het word niet erger dus het liefst blijf ik thuis. Voel me steeds zon aansteller naar het ziekenhuis te gaan, zien me aankomen weer haha
    hihi idd nesteldrang :D handig toch. Nu is het ook nog lekker koel om iets te doen, straks word het heet.

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Goeiemorgen

@ Emma klinkt veel belovend meid
    hopelijk zet het door

@ mum idd nesteldrang hihi zo actief ben ik sochtends niet hoor

@ matta ik heb ze zelf gemaakt maar was toch echt veel werk
    leuk dat je al een neefje hebt
    denk dat mijn broertje pas over 10 jaar kinderen krijgt hihi

bij mij is de pijn afgenomen dus nog niks aan het handje
    ga nu nog ff trg naar bed want ben nog veelste moe, sliep vanacht erg laat.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ja idd, dan hang ik lekker buiten onder de parasol en dompel ik mezelf op tijd even in het zwembad...
    fijn dat je om 8 uur even langs kunt komen... t is idd vervelend steeds daar naartoe te moeten, maar je kan beter 1x te veel gaan als 1x te weinig he meid...

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Kruip nog maar ff lekker terug dan inderdaad...
    tja ik had zoiets van nu kan het nog dus MOET ik het maar even doen, want met die warmte komt er gewoon helemaal niks van en in het weekend ook niet als vriendlief thuis is... ben blij dat het nu gebeurd is :p

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal..

wat een k*t nacht.. heb de klok nog 03.00 zien worden daarna heb ik maar niet meer gekeken.. om 05.45 ging de wekken van joey... en daarna heb ik ook niet meer geslapen.. blegh... ben echt helemaal kapot nu..

emma: spannend hoor..

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: balen zeg dat je zo kl*te hebt geslapen... kon je gewoon niet in slaap komen of was je aan het piekeren?

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, gelukkig is de pijn weg. Slaap lekker nog even!
    @Mum, heerlijk in het zwembadje :)
    @Gaby, pff korte nacht..heb je het druk vandaag?
    @all, ik heb even gebeld en gezegd dat het niet veranderd, dus nu hoef ik niet langs te komen. Als het eind van de ochtend nog zo is moet ik even bellen en langskomen.

Deel Deze Pagina