was aan t piekeren: mijn hoofd zit gewoon zo vol, met dingen waar ik aan moet denken. vandaag (vanacht) is t ook precies 1 jaar geleden dat mijn oma is overleden toen ik in thailand zat...
emma ja heb t een beetje druk vandaag. moet met rachel nog een soort van speece maken voor suus.. die komt zo een keertje.. vanmiddag moeten we naar de feestlocatie van suus om nog wat dingen door te nemen.. moet ook nog 60 gevulde eieren maken voor de bruiloft van suus.. en vanavond nog naar mijn moeder.. om doei te zeggen voor we op vakantie gaan.
zo ik ga maar eerst eens wat eten.. en een beetje opruimen. en nog een wasje aan zetten.. voel me best verrot vandaag...
@ Emma: Ow je bent niet geweest... naja laten we hopen dat het ophoudt of doorzet... @ Gaby: Ow dat is helemaal niet leuk... nou sterkte vandaag!! druk dagje vandaag, misschien maar goed, heb je een beetje afleiding... Ik ben maar begonnen met de enveloppen voor de geboortekaartjes te schrijven
Hee meiden ben ik ff. Ga gelijk ook weer weg Nog ff de hond uitlaten, afwas doen, tanken en naar m'n zusje en straks ff shoppen voor positiekleding Hopelijk kan ik een beetje slagen. @Matta, buikje begint al wel te groeien ja... helaas heb ik niet zo'n strakke buik van mezelf dus voor m'n gevoel lijkt het gewoon alsof ik te dik word. maar goed krijg vanzelf in m'n zwangerschap wel een strakke en ronde buik en na die tijd zien we wel weer 'k Denk niet dat mensen die 't niet weten 't al zien maar familie enzo geeft al wel reacties. Broeken enzo zitten ook niet lekker meer, t-shirts worden te kort. @Emma hoop voor je dat 't doorzet! Als je gaat bevallen vandaag... heel veel sterkte en je kunt 't! @Gaby, balen zeg dat je zo beroerd geslapen hebt. @Mum, hihi jij bent actief! kom je hier ook ff? 'k Denk dat ik morgenmiddag na de vk m'n broertjes maar ophaal. Anders moeten ze mee en 'k ga liever alleen naar binnen en een half uur voor ze in de wachtkamer zitten is misschien ook beetje lang. Mac was lekker hoor! Hopelijk kan ik me vandaag een beetje inhouden. 'k Groei nog een keer dicht! haha... stond gister op de weegschaal en zit op 't zelfde gewicht als toen ik zwanger werd en mocht van mezelf een beetje aankomen met 12 weken dus wat dat betreft doe ik 't nog goed. Wat is normaal om met 20 weken aan te komen? Moet ik weer even een nieuw streven hebben... hihi. 3 kg ofzo?
@ Red: haha nee hoor ik WAS actief , merk nu al dat ik teveel heb gedaan... nu lekker op mijn gemakkie enveloppen schrijven haha... kreeg je nog een echo bij de vk? dat je een half uur binnen bent? ik ben altijd binnen 10 minuten weg...
@Emma: Boe Kan je gewoon niet naar de zee. Dat het maar snel doorzet hoor. Het belemmerd zo je laten en doen hé. Wanneer moet je weer naar de gyn? Om te kijken of je meer ontsluiting hebt? kBen benieuwd of er tegen het einde van de ochtend verandering in gaat komen! @Mum: Jij ook al zo'n brakke nacht, een slaapwandelnacht Slimme kat heb jij seg. Wel vervelend dat hij het stiekem doet, kan je het idd niet afleren. Of hij moest eens in een stukje glas trappen en zich goede bezeren. Dan stopt hij mss ook. @Red: Vanaf de moment dat je positiekleding gaat aan doen, en dan vooral een broek, lijkt je buik meteen een stuk groter. Echt waar. Zo'n broek accentueert echt je buik. Toen ik de eerst keer zo'n broek aandeed, kreeg ik ook blikken van; is ze nu zwanger? Of wie weet dachten ze wel, wat heeft zij een dikke buik kan ook Maar in elke geval, je ziet het dan veel duidelijker. Ik dacht ergens gelezen te hebben 5 kilo met 20 weken, maar zeker ben ik niet . Pfff ik heb teveel gegeten Boterhammen met tonijn pikant. Mmmmm. kMoet nu wel dringend de laptop uitzetten. Ik moet me nog helemaal klaarmaken. Om 09.45u moet ik bij de dokter zijn. Is wel maar 5 minuutjes fietsen van hier maar toch Ik moet ochtendurine meenemen, ik vannacht mijn bed uit omdat ik echt kei dringend moest plassen. Ik was er echt van overtuigd dat het 4 uur ofzo was, dus ik met dat potje zitten klungelen. Kom ik terug op mijn slaapkamer, is het 1 uur. Mmm, oeps. Vanmorgen maar opnieuw in het potje geplast
Goeiemorgen meiden, Ik ben weer helemaal up to date.. Mn tas is nog niet gevonden, balen he? Ik ga zo eerst even heerlijk douchen en dan maar naar het tuincentrum waar ik maandagmiddag laat als laatste ben geweest.. maar even vragen of hij daar ligt :S Echt alles zit erin, dus baal als een stekker.. Ik kan me ook gewoon niet meer herinneren of hij mee naar boven is gegaan de tas.. En anders ga ik echt alles uit de kasten halen en opnieuw erin doen om te kijken of ik hem dan ergens kan vinden.. Wish me good luck!! Duimen jullie anders even voor me, dat werkt erg goed
@Hilli, Hihi zou net een actie voor mij zijn! Hoeveel ben jij nu aangekomen? 'k Heb nu 1 positiebroek in huis (maar moet ff terug want zit een vlek in) maar lijkt nog een beetje raar omdat de rand van de broek nog naar buiten staat. Als ik een riem erover doe zit het zo gerimpeld. Hoeveel tijd plannen ze bij jullie in voor de afspraken bij de vk of gyn?
@juffie, duim voor je!!! spookt hier volgens mij ook. De deksel van de prullenbak valt er net af in de keuken terwijl ik alweer ff op de bank zit. Afwas sla ik lekker over. Kan de stop niet vinden en ook niet zo snel een teiltje. Ik ga me ff optutten en er vandoor.
@ Red Normale controle 10 minuten, 20 weken echo drie kwartier... Maar meestal ben ik wel langer bij de VK binnen omdat er dan weer problemen zijn geweest en dat ze alles optimaal willen controleren.
Oke missschien kan ik m'n broertje dan wel ff meenemen. 10 min-kwartier kunnen ze wel ff wachten. Volgens mij doen ze alleen bloeddruk, baarmoeder voelen en hartje luisteren. Misselijkheid enzo neemt hier al flink af. Maarre moet nu heel snel hihi erg ben ik.
@Gaby, die gevulde eitjes, hoe maak je die eigenlijk? haha lekker zijn die @red, buik komt vanzelf idd. Veel plezier met shoppen|! je steekt me aan met je mac ik ga mark ook om een big mac sturen en een milkshake haha Met 20 weken is 5 kilo erbij gemiddeld dacht ik. @Mum, enveloppen schrijven, goed idee moet ik ook nog. Doe rustig aan he, helemaal met de hitte straks. @Juffie, ik heb geen vk, ik zit bij de gyn en die is met vakantie dus heb steeds weer een ander Balen van je tas! zal duimen @Hilli, ik moet als het zo blijft straks heen en anders vrijdagmiddag. had jij een bo? ik ben ervandoor, even slapen nog.
@ Hilli: ja idd, ik hoop nu heel hard dat hij zich rot is geschrokken van de kraan die aanging en dat hij er niet meer op durft maar dat zal wel weer niet haha iets te vroeg in t potje geplast @ Juffie: echt klote van je tas, heb je je bankpassen al geblokkeerd? @ Red: meestal 10 minuten geloof ik, maar ik hoor nooit hoelang de afspraak duurt.. brrr spookt het overal?? gelukkig neemt de misselijkheid af... ga ff broodjes maken anders wordt ik ook misselijk...
@ Emma: haha hup aan de schrijf jij hihi dat was ook echt een klusje wat ik zou vergeten... ben al klaar dus was zo gepiept!! Slaap lekker meid..
godver *sorry* ga ik naar de jumbo voor majo en servetten.. kom ik thuis met curry en servetten.. nou zoek t niet om terug te lopen hoor.. kijk wel of ik t red met de mayo die ik in huis heb om gevulde eitjes te maken.. gevulde eitjes: eieren koken schilletje eraf halen (duh) ei in de lengte doormidden snijden eigeel eruit halen en appart in een bakje doen al het eigeel prakken mayo erbij curry erbij beetje peper beetje zout beetje paprika poeder. eigeel terug in t ei doen met een spuitzak ofzo. beetje paprika poeder op de top en klaar is kees..
@ mum wat balen van je kat zeg dat ie zo doet @ emma spannedn meid, ik heb een gevoel dat t niet lang meer gaat duren! @ sammie hoe is het met je? @ juffie denk je niet dat ze je gebeld hadden als je tas in t tuincentrum was? Echt klote zeg, vooral omdat alles erin zit. @ oma van mij ook een dikke mega knuffel. Ook ik kan me niet voorstellen wat jullie doormaken. Hier kun je iig je ei kwijt hoor meis! @ gaby ga je weer lekker koken @ kim k hga zo kijken wat t weer doet van t weekend. gister heeft ons meisje t voorbeeldig gedaan. Nu maar hopen dat t niet bij 1 dagje blijft Zometeen naar t CB om te wegen en om de navel te laten kijken (moet wat worden aangestipt want er zit wat wild vlees) @ emma nu al mac?? haha