Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ja idd, en in mijn enkels zit natuurlijk ook wel wat vocht dus dat is ook niet bevordelijk maar vond het op mijn buik zo vreemd...

hier weer een hikkerd :D en buikpijn :(

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Nou meiden mn tas was niet in het tuincentrum.. Pff ik ga zometeen nog een keer het hele huis bekijken en mn auto en anders ga ik de zaken maar blokkeren.. Ik kan continu op mn mobieltje kijken wat er gebeurt met onze rekening, dus verdachte zaken zijn zo opgemerkt ;) Dan weet ik tenminste waar mn tas is :S Nu is het gewoon gissen en ja ik heb zoveel weggestopt in kasten vanwege de shoot dat het ergens tussen moet liggen, kan niet anders... Anders is ie gestolen van ons terras af, das het enige wat dan nog zou kunnen..

Wat is het warm he meiden? Even een vraagje, als je zwanger bent mag je dan gewoon in de zee of in een meertje zwemmen.. Vroegen manlief en ik ons af.

Groetjes!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Echt balen... in de zee mag je gewoon zwemmen, maar meertjes zou ik mee uitkijken, zoiezo rond deze tijd ivm blauwalg en botulisme...

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

bos ben nog niet klaar hoor.. heb nu een schaal klaar.. maar volgt nog meer... zijn ondertussen al 6 eieren gensneuveld.. beetje slecht eieren..
    pak straks wel een paar van hier in de koelkast..

5. juffie2008

Okey thanks.. Omdat we nog een paar dagen weggaan was ik nieuwsgierig of het mag... Met dit weer heb ik geen zin in een Center Parcs snappie?

Wat hebben jullie vandaag op het programma staan behalve eieren pellen en vullen? (wat erg lief is dat je dat doet!)

6. juffie2008

Ik doe er zelf trouwens altijd bosuitjes door, hamsnippertjes, heel veel kerriepoeder en gerapste kaas

7. gaby1986

juffie: ieder z'n manier hé

ik ga als ik klaar ben, naar de feestlocatie van suus.. met de rest van de eitjes (suus heeft er net een stel opgehaald) en dan daar meehelpen..

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ juffie: Begrijpelijk... ik ga zometeen lekker in mijn zwembadje dobberen en voor de rest vooral lekker rustig aan doen vandaag, vanavond nog naar een verjaardag dus...

bah wil mijn bikini vast aantrekken, kom ik erachter dat die nog in de tas zit die bij vriendlief achter in de auto ligt, nog maar een uurtje wachten dan, dan issie thuis om wat te eten..

9. gaby1986

t ruikt hier zo naar ei... geen idee hoe dat komt.. :(

:D

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    haha gaby :p

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Heb een hoop bij moeten lezen, maar ben alles weer vergeten geloof ik zo onderhand...

@dreamer, dikke knuf meis, moet zo moeilijk zijn elke keer weer!

@sammie, fijn dat je geen krampen hebt zeg, dat is heel mooi!

@emma, hoe was het in het ziekenhuis, komt er vandaag een mooi beebje bij :D

@mum lekker een zwembadje he!

@gaby succes met de eieren, moet je verder nog meer dingen doen om suus te helpen?

@juffie, lekker dat je straks nog een paar daagjes weg gaat zeg, heerlijk
    Hier ook hopelijk volgende weekend een weekendje weg :)

Straksjes naar de verjaardag van me neefje, daar blijven we ook eten, dus de hele dag zoet vandaag
    Vanb te voren straks nog ff langs e drukekrij, de proefdruk was goed, op een schrijffout na en gelijk toch nog maar ff het aantal veranderen van de kaartjes
    Had een paar mensen vergeten ;)

12. juffie2008

@ mumtobe

Is er nog plek in dat zwembadje van jou? Ik zoek ook een verkoelend plekje.. Yes, ik ga zo eerst nog een keer in mn auto kijken, daarna naar de berging.. kan ik meteen de quinny weer mee naar boven nemen enz.

Verder blijf ik vandaag een beetje binnen vind het buiten echt te warm.. Ben bang dat ik levend verbrand..

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Ja heerlijk :D vriendlief wilde 'm al opruimen, heb hem gezegd dat het zwembad MOET blijven staat tot de kleine er is, dan mag ie weg want dan mag ik er toch niet meer in :p
    Veel plezier op de verjaardag van je neefje straks :D haha ik heb juist veel te veel kaartjes besteld, maja kan al niet meer terug...
    bij ons moet er toch ook nog iets veranderd worden, maar dat geldt alleen als het een jongetje is, dus dat geef ik wel door als het geboren is...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Ja hoor, plek zat :D het is een bad van 3 meter doorsnee hé (rond)

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @bos nee idd nog niks hier, we waggelen gewoon lekker verder ghihi :D

@mum ja haha dat was het woord. ja het is gelukt bij de bank nu. en heb het meteen laten blokkeren
    ik heb dat ook wel (striemen) maar dnek niet meer als normaal. sokken draag ik niet dus daar merk ik niks van maar misschien komt het door vocht in je lichaam. en jelichaam is nu veel beter doorbloed..

@juffie hopelijk vind je je tas snel. je mag geloof ik gewoon zwemmen hoor ook in de zee enzow. tenzij je ontsluiting hebt of bijv je water gbroken is dan mag je niet meer in bad zelfs. vanwege infectie gevaar.

@gaby heb ook geen idee hihi :D

@sterretje beter dat je er nu achter komt als daarna he :D veel plezier op de verjaardag

bij mij staat de badkamer, wc, babykamer schoonmaken op het programma. dus even wat actieve dingetjes en verder weet ik het nog niet. vanavond ff ergens een ijsje eten denk ik met frank. denk bij australian mmm daar hebben ze echt het lekkerste mango ijs ever :D
    ik wil eigenlijk ook straks ff het zwembadje opzetten.

heb me even een stokbrood gehaald dus ga ff eten.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Doe je wel rustig aan met dit warme weer meid? ik vind dat laatste over dat zwembadje opzetten een veel beter idee voor jou als al dat gepoets vandaag!!! dus: Sit back and relax!!

geldt voor iedereen trouwens... niet teveel doen met dit weer!!

17. juffie2008

@ Kim

Veel succes met je te doen lijstje!!! Hoop dat je er een beetje snel doorheen bent.. yes ik ga mezelf een schop onder mn kont geven..

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Red: Ik was twee kilo bijgekomen, maar die zijn er weer af gegaan, ben nu terug 500g bijgekomen. Een halve kilo, valt nog goed mee hé.
    Ik kan me je gerimpelde rand niet goed voorstellen. Weet niet goed wat je bedoelt
    kHeb er eigenlijk geen idee van hoeveel tijd ze voorzien hebben :) Voor de 20 weken echo wel wat vermoed ik. Alles moet toch grondig nagekeken worden. Spannend!

@Emma: Nee khad geen bo :) Maar omdat ik het de vorige keer wel had en er een bepaald soort bacterie bijzat (weet al niet meer wat, niets ernstig denk ik :D), wilden ze mijn urine graag nog eens controleren. Ik moest bloed laten prikken voor controle op een open ruggetje.

@Dreamer: Dikke knuffel meid. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie je voelen, maar kan me wel iets voorstellen. We kunnen wel blijven zeggen, jullie tijd komt wel, maarja. Daar schiet je niets mee op hé. Al dat wachten. tKomt uiteindelijk wel goed, maar ik snap heel goed dat je helemaal niet wil wachten.

@Mum: Ik kom effe je zwembad lenen :) Krijg het mss nog net op mijn terras :D Ooh wat moet dat zalig zijn.

Ik heb het hartje van ons kindje gehoord bij de dokter :D Ze vond het niet meteen, duurde best wel effe. Maar ze had ook echt nog zo'n prehistorische doppler :D Na een tijdje zoeken hoorden we het :D Een hele geruststelling :)

Ik ga na de middag naar mijn schoonouders. Die zijn wel niet thuis, maar ze hebben een paar weken geleden een puppy gekocht. Nu zijn ze beide weer gaan werken en zit dat beestje heel de dag in een bench. Dus kga er even naartoe, zodat het wat kan rondhuppelen, in mijn broek bijten, en een plasje enzo doen :) kNeem mijn laptop mee, dan kan ik daar gewoon verder voor school werken.

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ja doe wel rustig aan. maar moet toch ook een beetje blijven bewegen he :D anders heb ik helemaal het gevoel dat ik aan het wachten ben en er geen invloed op heb :D met een beetje beweging help ik misschien nog wat op gang :D

en moet echt ff die dingetjes doen anders heb ik het gevoel asl i kmoet bevallen dat de kraamhulp alles moet doen en dan is het hier een puinhoop en dat wil ik ook niet

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @hilli wel zo leuk voor dat beestje ja. anders ligt tie ook maar wat de hele dag. wat voor hond is het?

Deel Deze Pagina