Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: Kom er maar gewoon bij zitten, dat zwembad blijft hier!!! :p
    wat leuk dat je het hartje gehoord hebt bij de dokter...

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Snap het wel hoor ;) heb ik ook, ergens was ik dus blij dat ik vanmorgen om 6 uur niet meer kon slapen, nu heb ik wel 2 dingen gedaan die moesten gebeuren en was het gelukkig nog niet zo warm...

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo..de laatste lading zit in de pan.. denk niet dat ik morgen zelf een eitje hoef.. haha.. teveel geroken en gezien vandaag..

en ja ga nog wat meehelpen klaarzetten enzo straks..
    ceremoniemeester hé... moet je wat voor over hebben :D

lekker zwembadje zitten.. ik wil ook! is er bij iemand nog een plekje vrij?
    lekker even afkoelen!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Ja hoor, komt er gezellig bij :p

*Schuift, Hilli en Juffie aan de kant zodat Gaby erbij kan :p *

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik wil ook in een zwembadje :D, maar zal maar niet vragen of ik bij jullie mag komen zitten, is het badje meteen rood :p

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: ow nee dat moeten we niet hebben zeg... jammer, had het wel gezellig gevonden zo met z'n alle in t zwembad :p

7. gaby1986

#51207 gaby1986, 5 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2009
    mum dank je...*rent gauw naar boven en trekt haar zwempak aan* kom ik aan hoor!

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    zag dat ik bijna een halve pagina niet gelezen had :D haha

@ryanne is goed, ik hoop dat het droog blijft maar dnek dat dat gewoon echt gissen word.
    frank vond het in ieder geval een leuk idee
    wat doen ze eignelijk als ze het "aanstippen" ??

@ukkie jeetje dat is ook niet niks he met je bekken, ik weet er alles van heb ook al vanaf week 11 er last van en kan soms wel janken van de pijn.
    en dan mag je ook nog is niks meer innemen na week 30 aan goede pijnstilling.
    hopelijk vliegt de tijd een beetje en kan je genieten van je zwangerschapsverlof. ik kon echt niet meer na week 34 alles deed pijn.
    zeker in de kinderopvang word het veel te zwaar als je last van je bekken hebt.

9. gaby1986

weet je wat ik best jammer vind.. dat er maar 4 mensen.. iets voor eva op onze hyves gezet hebben bij t kaarsje voor senne..
    dus voor de mensen die nog willen

Jong-en-zwanger - Hyves.nl

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @gaby ja kan me voorstellen dat je morgen geen ei meer hoeft te zien ghihi :D
    als ceremoniemeester moet je idd wat over hebben voor het bruidspaar. maar dat heb je wel toch :D
    is suus niet super zenuwachtig hihi??

ik heb trouwens sinds deze week striea op mijn billen en het lijkt wel met de dag erger te worden, terwijl zo erg zijn mijn billen niet gegroeid. vind het echt vreemd.

@kristel hoe gaat het met jouw vandaag? heb je nog niet gezien vandaag.

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Zwembak?? wat is dat :p

12. gaby1986

mum: whahahaha zwempak... --->:D

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Met die straie gaat het idd echt hard... had ik ook in het begin nu lijkt het gestopt met uitbreiden, gelukkig is het de ene dag minder zichtbaar als de andere...
    ik zie wel dan mijn kont aanzienlijk gegroeid is :( schrok er behoorlijk van...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: aha :p ik denk die Gaby die trekt me daar toch iets uit de kast :D :D

15. gaby1986

mum: hahhaa ja...je wilt niet weten wat ik allemaal in mijn kast heb :p :D

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kim: tis een beagle. Echt een koppig beestje :D Daar gaan ze nog wat mee meemaken denk ik :D Hun vorig hond, was zo'n tamme, dikke goedzak. Daar zat nu eens echt niets in. Helemaal het tegenovergestelde van deze. Maarja, dit is nog maar een puppy hé.
    Spijtig ség, dat je nu nog striae krijgt. Ik ben echt benieuwd hoe dat bij mij gaat zijn. Mijn moeder staat helemaal onder.

@Mum: Ik heb steeds het gevoel dat jij eigenlijk helemaal niet zo ver van mij woont. Weet ook niet waarom :)

@Gaby: Daar kan ik heel goed inkomen, even teveel eitjes gezien en geroken. Ik hoop dat er geen meer ontploffen of stukgaan :)

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ga is even een sopje maken dan ga ik aan de badkamer beginnen anders is het straks echt te heet om nog wat te doen.

*probeerd ergens de kracht en energie te vinden om op te staan hihi:D *

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Als je het zo zegt geloof ik dat ik dat idd niet wil weten :p

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @hilli het kan idd nog veranderen naar mate de hond ouder word ja, maar karaktertjes kunnen heel erg verschillen. wel een leuke hond een beagle.
    mijn moeder zit ook helemaal onder bij haar buik. moet zeggen op mij buik geen streepje te bekennen dus daar ben ik wel heel blij mee terwijl die is super gegroeid en mijn billen maar minimaal.

*krijgt een trap van mijn zoon, moet nu toch maar opstaan :D*

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goeiemiddag meiden

wat zijn jullie allemaal vroeg op. ik ben pas een uurtje wakker. schandalig he.

oma ik snap misschien wel een beetje wat je voelt, ik was het wachten ook echt zat en nu is het bij jou nog een heel ander verhaal. maar jullie krijgen echt een heel mooi wondertje hoor!

emma spannend! ik hoop dat het doorzet, dan is er vandaag nog een heel mooi forumbaby'tje op de wereld.

juffie kl*te van je tas! snel alles blokkeren hoor!

hilli lief! een beagle. eche schatjes alleen is mijn ervaring met beagles dat ze echt niet luisteren haha.

kim succes met de badkamer schoonmaken. zou ik ook moeten doen maar vind het zo'n rotwerk. stel het altijd uit.

gaby als ik jou was zou ik het hele jaar geen ei meer kunnen zien!

bos hoe is het met jou?

ik heb nog niets gedaan in huis. ik schaam me dood als ik jullie zo lees! haha.
    ik ga zo ff naar de prenatal daar zijn wat aanbiedingen die ik wel kan gebruiken dus ga het even halen.

Deel Deze Pagina