Nou zeg, heb ik een speciaal hondenmandje voor achterop de fiets gekocht, past dat ding niet op mn bagagedrager En mn man zn fiets heeft geen bagagedrager. Kan ik nog niet fietsen met mn hondje. Zal ik dan toch maar een draagdoek kopen voor mn hond? Emma ging even slapen. En als het aan het einde van de dag nog zo was moest ze langskomen.
heb net een ijsje op zo dat is nog eens een lijst. waarom dat allemaal dan? ik ben uitgerekend op de trouwdag van mijn ouders dus eigenlijk bij ons 12,18 en 20 augustus niet want de 20e is de sterfdag van mijn oma vorig jaar
@ Dreamer: ow dus zo'n gek idee was het niet eens van mij haha ik zaai weer paniek in de tent over Emma.... x cuse me...
Wij hebben nog een grote voor aan het stuur, maar onze jacky gaat piepen omdat ze het niet leuk vind.. dus staat hij daar maar.
@dreamer zie het best voor me haha, zou die blijven zitten denk je? denk dat tie van mij het wel leuk zou vinden. ben me aan het afvragen of ik met de voet even naar de winkel ga samen met de hond of dat ik toch maar de fiets pak. maar waarschijnlijk krijg ik die niet eens de schuur uit want die is volgebouwd. handig he mannen en hun spullen
@ Kim: Ja idd, op die dagen heb ik allemaal verjaardagen dit jaar of iets te doen waar ik bij wil zijn en de data van de echte verjaardagen van de mensen die het vieren, heb ik er ook bijgezet, vind dubbele verjaardagen zo irritant
@Sam: ik ben nu op mp aan het kijken voor 1 voor aan het stuur idd! Al vraag ik me af of dat wel gaat passen, heb maar een klein stuurtje. Heb ook geen idee oftie het leuk vind, vrees van niet... Maar wil t wel proberen, lijkt me zo fijn om hem mee te kunnen nemen als het dit weer is. @Kim: mijn fiets staat altijd buiten de schuur, anders krijg ik hem er ook niet uit! (plus dat ik de schuur niet indurf, zoooooveel spinnen!)
ik vind de oranje nooit lekker haha de rooie zijn bij mij favoriet ik ga toch maar ff lopen. moet ff wat schoonmaakspullen bij de kruidvat halen en handschoenen voor de kraamzorg. moet toch alles in huis hebben he.. en ff een paar kluifjes voor de hondjes. tot straks.. zal wel ff duren voordat ik trg ben aangezien ik niet meer de snelste ben ghihi *waggel waggel*
@ Kim: hihi ieder zijn/haar smaak hier blijven de groene altijd standaard liggen Handschoenen voor de kraamzorg??
@ Matta: Komen ze aan, je krijgt een roze en een groene omdat de groene hier toch altijd blijven liggen hihi...
hmmm ijsje is alweer op... naja straks maar weer hoor, anders zit er straks een ijskonijntje in mijn buikkie