ik ben weer terug van de prenatal. weer teveel gekocht natuurlijk. lekker die ijsjes ik heb nog een magnum en een raketje liggen........ ik heb vandaag helemaal niets in huis gedaan is wel schandalig eigenlijk. het wasrek hangt vol met babykleertjes die ga ik denk ik straks maar strijken.
morgen is het volle maan en heb wel eens gehoord (van een vk) dat er vaak kinderen worden geboren met volle maan...dus ben benieuwd...
oh ja een was moest ik ook nog doen anders heb ik niks om aan te trekken morgen....*bos sprint ff naar boven*
collega van marco is vanmiddag weggeroepen van het werk. zijn vrouw is morgen uitgerekend dus die zal wel begonnen zijn... ben benieuwd hoe het hier op het forum is...misschien gaan we alle drie wel bevallen morgen haha
@ bos ik dacht dat ze dan eerst foto's moesten maken ervan? Dat wilde de tandarts liever.. heb 2 verstandskiezen maar last van het tandvlees eromheen, dat ligt nu als een plakje los.. Moet ook nog 1 van de 2 konijnenhokken doen! @ matta ben benieuwd naar de kamer! @ krekels die maken idd een pokkeherrie, maar meestal als het donker wordt! @ eten wat gaan jullie eten? Wij pannekoekies
@ Bos: Nou nou, je hebt het nog druk... @ Dreamer: die is al wezen kijken maar zag ook niks denk ik want zag 'm niet raar reageren @ Agneta: lekker geshopt dus @ Bos: Oewww spannend ja die volle maan... k dacht eigenlijk dattie gister al helemaal vol was, niet goed gekeken denk ik...
@Bos: dat van volle maan ken ik idd ook! Ben benieuwd, hou mn foon al een tijdje extra in de gaten En hier ook last van mn keel door de ventilator. @Dees: foto's maken ze liever niet als het niet nodig is idd. Vrouwen verliezen vaak verstandskiezen door een zwangerschap! Mijn moeder is bij elke zw 1 verloren en heeft er dus geen meer
@dees: is het boven of onder...bij mij hebben ze getrokken zonder foto's te maken (was boven) @mumtobe: ja hoor jij kan er ook nog wel bij hoor om te bevallen haha...zou wel heel toevallig zijn maar toch.. @oma: jij ook al...maar ja zonder ventilator is het ook niet te houden... was staan aan...boodschappen zijn opgeruimd...nu maar ff plantjes poten.
@Agneta: jeetje wat een buik! Mooi hoor, een echte meisjes buik. @Mum: hmm dan zal er toch niks zitten denk. Ging jij nou in een kraamhotel bevallen?
haha vriendlief is nu thuis en die zegt dat salamanders ook zo sissen... maar we kunnen niks vinden dus t zal wel
heb hier in nederland nog nooit last van krekels gehad. @dreamer ja dat is waar. de muziek is nu uit hopelijk gaat tie over een paar uur pas weer aan wat appart dat je meoder haar verstandkiezen kwijt raakte tijdens haar zwangerschap @bos dat vergeet ik ook altijd. even in de ontdooi stand en klaar is kees heb ik ook gehoord van de volle maan. ben benieuwd @agneta wat heb je deze keer allemaal gekocht ? I'M IN morgen bevalings marathon houden haha zie het helemaal voor me
@Mum: dat mag toch ook pas vanaf 37 weken? Dan moet je toch nog even wachten hoor Volgende volle maan alvast maar in de agend zetten? @Alle zwangere dames: willen jullie eigenlijk mensen bij jullie bevalling hebben? Ik lees daar helemaal niks over hier namelijk.
Nou ja ik heb er 2, denk dat ik ook 2 kinderen wil. Komt precies uit Ben ook echt benieuwd wie er nu als eerste gaat bevallen! Of drie meiden vlak achter elkaar.. mum jij moet nog heel even wachten.. Ik ga nu nog ff snel naar de apotheek, medicijnen zijn bijna op. Had gisteren trouwens nog 2 pakjes gekregen van mijn schoonvader.. alleen ik vind ze echt helemaal niet leuk. Pff vond ik wel moeilijk. Ik kan dan niet zeggen van woow wat leuk maar ook niet gatver wat lelijk. Heb maar gezegd sja is niet echt mijn smaak. Hij had de bon ook weggegooid helaas. Maar achterin de kast moffelen
oma ja he die buik is echt groot. hij kan denk ik ook niet groter hoor want dan knal ik uitelkaar . kim ik heb nu een wiegendeken gekocht en een lakentje en wat kleertjes en de laatste hydrofielluiers en washandjes. en een cadeautje voor een vriendin die gister is bevallen.
@ Dreamer: Hmmm naja als het dan morgen toch zou gaan gebeuren ga ik wel naar het ziekenhuis, is een deur verder dus in die zin maakt het niet veel uit hihi... Hier gewoon vriendlief bij de bevalling en mijn moeder stand-by... weet namelijk niet zo goed hoe mijn vriend gaat reageren, ben ergens bang dattie van z'n stokkie gaat... die krijgt het namelijk al benauwd van een witte jas
@ Desiree: als je weet waar hij ze gekocht heb zou ik gewoon proberen te ruilen, desnoods zeg je dat er bij een echo is gebleken dat jullie toch een meid krijgen enne waarom moet ik nog wachten? omdat ik nog geen 37 weken ben?? ja maar, ja maar, ja maar Emma is maar een paar dagen verder als ik