@Dees: ik heb er ook maar 2 en wil ook graag 2 kinderen (of als de technologie zn best doet misschien later nog een kindje ) Ahhh daar zie ik zo tegenop he, die kadootjes! Ik kan absoluut niet tegen verassingen. En als ik iets lelijk vind kan ik niet zeggen ohhh wat mooi! En ik kan niet liegen ook. Voordat wij 12 weken zwanger zijn hebben wij volgens mij de hele uitzet al, dus hoop dat mensen niets gaan kopen voor ons Ik heb nogal een specifieke smaak.
leukkk, moeten jullie doen..hahha.. bevallingboom..hahaha..!!! de batterij moet even opgeladen worden..!! helaas moeten jullie toch nog even wachten. ik heb iets doms gedaan, ik ging mijn handdoeken wassen met andere dingen, ondergoed. doe ik altijd! alleen was even vergeten dat ik 2 nieuwe handdoeken heb, die nog niet gewassen zijn... en nu is dus alles wat wit of een ander kleur is, allemaal zalm roze geworden.. zelfs mijn mooi wit zwart, roze bikini broekje...ieekkssss.. mijn blauwe en groene turbytowls zijn ook zalm roze..haha.. ben zo blij dat er geen kleren van lief in zitten!!!
desiree wat irri is dat he. als je iets krijgt wat je eigenlijk helemaal niet mooi vind. ik ken dat mijn schoonfamilie is heel erg oubollig. die komen met van die kruippakjes aan in maat 80 ofzo.
@matta: oeps.... @mum: oh ja dan moet je nog ff wachten hoor....weet niet wanneer het weer volle maan is?? @agneta; lekker uitgeleefd dus..... @ben nu echt wat doen. (heb ondertussen wel aardappelen geschild hoor)
@dreamer ik wil er alleen mijn vriend bij hebben, moet er niet aan denken om er meer mensen bij te hebben. @desiree is wel eerlijk van je en dat stellen mensen wel vaak op prijs toch en volgende keer weet tie dat tie het bonnetje moet bewaren @agenta leuk he al dat babyshoppen ik heb ook al 2 kraamcadeaus moeten kopen, was allebei voor een meisje. vond het wel is leuk om een jurkje te kopen. was weer is wat anders he @matta ha wat zonde ik zou echt balen heb nieuwe buikfoto´s in mijn album gezet
heej.. Ben zo druk.. maar bijna alles is nu geregeld.. daalijk komt de fotograve nog even wat doorspreken.. ben wel heel moe nu.. vanavond even in bad bij mijn ouders en een maskertje met mijn zusje en dan lekker thuis naar bed.. Morgen trouwen!!! Heb er zin in Zal zo snel mogelijk foto's laten zien
@Suus: heeeeeeeel veel plezier morgen! Dat het maar de dag van jullie dromen mag worden. Geniet van elke seconde. Morgen om deze tijd zijn jullie man en vrouw!
@suus doe maar lekker rustig aan zodat je morgen goed uitgerust bent. heel veel plezier en geniet ervan meid ik zal aan je denken.
HEEEEYYY kletssokken... Jeetje wat hebben jullie een partijtje zitten kletsen, en dat met dit weer.. Ik heb heerlijk buiten gezeten ben verder gegaan met het schilderij voor de babykamer. Ik denk dat ik het volgende week aan jullie kan laten zien Met bloed zweet en tranen heb ik er aan gewerkt.. Ik ben eitjes aan het koken voor de eiersalade.. ben alleen vergeten wat er allemaal in moet, komt denk door de hitte of door zwanger zijn hi hi.. sammie je hebt een slank buikje meis voor hoogzwangere onder ons houdt het even vol tot maandag dan ben ik er weer In het buitenland kan ik ook niet even kijken hoe het gaat dus please, maandag weer okey?
@ Suus een hele fijne mooie trouwdag morgen! Geniet er van! Het is zo voorbij @ Juffie waar ga je naar toe in 't buitenland? Kan evt. ook wel smsen als er iemand bevallen is ofzo. Kunnen straks ook wel buddy's zijn, als we maar niet tegelijkertijd liggen te puffen @ Agneta ook in kleuren die je helemaal niet leuk vindt? @ matta hoe krijg je dat nou weer voor elkaar he hahahah alles zalmroze.. leuk kleurtje wel! hihi @ Kim zo es ff naar je buik kijken. Hier moet ook weer een nieuwe buikfoto gemaakt worden door me mannetje.. @ Bos het is onder! Linksonder is zo goed als helemaal doorgekomen, op zich geen probleem verder, maar dat lappie tandvlees erboven is wat minder.. en die rechter is een stukkie aan het doorkomen maar gaat rap nu. En scheef helaas. Mannetje staat voor de deur, ff snel boodschappen doen!
@kim ik het nu niet je man???.. baal eigenlijk ook wel!!! @dreamer ik wil alleen mijn vriend en moeder erbij hebben, de rest mag in de wachtkamer wachten.. heerlijk mogen ze een keer op mij wachten!!! wat betreft cadeautjes, ik denk dat je altijd wel dingetjes zal krijgen wat je niet mooi vind.. gewoon gebruik als pyjama ..haha.. maar ik denk dat het wel goed komt, mijn vrienden, familie hebben allemaal wel een leuke smaak..hihi..!!
ik wil eerst alleen leon erbij hebben. ik zie wel. misschien gil ik tijdens de weeen wel BEL ME MOEDER!!! haha. we zien wel.
@ Suus heeel veel plezier meid, geniet er lekker van en laat alles lekker over je heen komen!!! jaaa, ben heel benieuwd.. we horen alles wel!! gaan jullie ook op huwelijks reis?? waar gaan julile heen? @dees nou niet bepaald mijn kleur, maar goed, zal wel even een foto maken van mijn verrozede spullen!!! echt vreselijk..
suus heel veel plezier morgen en vergeet niet door alle hectiek en drukte te genieten! morgen zijn jullie man en vrouw!
@suus: hele fijne dag morgen...ben erg benieuwd naar je jurk.. @cadeau's: heb nu al dingen gehad die ik niet leuk vind...maar ja vind het altijd moeilijk om te zeggen... @bevalling: ik wil alleen vriendlief erbij hebben.