hahah ja ik heb ook ralph lauren...alleen die maat wijkt erg af...is vaak kleiner dan de maat in de tabel....ik ben wel een enorme merken doos.....kan er niets aan doen....maar moet ook eerlijk zeggen dat jongens kleding vaak alleen merken is en met meisjes heb ik dat niet zo weet je wat een leuk merk is...moet je maar eens google Z8 oftwel zacht hahaha..... dees jij hebt nog een pb van mij en hebben meer van jullie dat een envelope op de geboorte kaart....ik ken dat neit....en ik zeg eerlijk als ik dat zie koop ik toch iets...ik geef liever geen geld.....maar ieder zijn eigen ding natuurlijk!!!
ik ga lekker door met bv tot hij niet meer wilt of tot dat hij 1 jaar is....maar het loopt super dus geen rede om te stoppen en vanaf volgende week gaat hij groente proeven
Ik geef als kraamcadeautje niet zo snel geld. Met verjaardagen vind ik dat anders. Misschien dat ik wel wat dingen op een lijstje zet wat ik graag wil hebben omdat er altijd mensen zijn die vragen wat je graag wilt hebben. Ik ben niet zo merkgericht. Noppies vind ik wel leuk alleen in de uitverkoop. Normaal vind ik 't te duur. 'k Vind voor een baby 10 euro per kledingstuk wel genoeg eigenlijk.
@Kristel: Hopen dat het meel helpt voor Yentle. En voor jullie ook natuurlijk. Is voor jullie ook veel aangenamer. @Red: Aah zo. Ik heb ook zo'n broek, maar ik kan die rand groter en kleiner maken. Met een elastiekje en een knopje. Heb je al een gekeken of dat er mss ook in zit? Ik heb bij mijn broek ook pas na de derde keer gevonden dat dit kon @Zeeman: Ik heb er toch ook al een hele mooie kleertjes gezien. Neutraal is idd iets minder, maar als je weet wat het geslacht is dan zit er echt wel wat tussen. Ze groeien er ook zo snel uit. Ik vind het moeilijk om dat veel geld uit te geven aan kleertjes die ze mss een maand of twee dragen. Maarja, ieder zijn ding hé. Ik vind het al moeilijk om voor mezelf dure kleren te kopen Eigenlijk gewoon dure dingen in het algemeen. Ik heb alles behalve een gat in mijn hand. Die laptop vond ik eigenlijk verschrikkelijk. Maarja kheb het nodig voor school hé
Als ik er zo over nadenk, ben ik eigenlijk echt blij dat het hier de gewoonte is om een lijst te leggen. Iedereen koopt iets dat op de lijst staat. Je hebt gewoon alles wat je graag hebt. Kleine spullen die koop ik zelf gewoon niet, zet ik op de lijst Ik zie hier op het forum ook vaak zo'n gigantische bedragen voorbijkomen aan spullen die er gekocht zijn voor de kleine. Dat kan ik me gewoon niet voorstellen En het is zo leuk, een halve dag in die winkel zitten om alles uit te kiezen Ik kijk er al naar uit. Voordeel is ook dat je zelf kiest welke winkel, dus heb je graag tommy enzo, geen probleem. Ik heb er een gevonden in de buurt met echt mega mooie kleertjes van Lief. Kan niet wachten!
@Lynn: Wat een mooie ogen heeft hij ség. kDenk dat hij geen problemen gaat hebben om een meisje te vinden
@Hilli, ja dat kan maar dan wordt ie zo gerimpeld. Ik vind 't ook moeilijk om veel geld uit te geven. Voor mezelf ook en met boodschappen. Soms wel 's lastig. Maar zou 't wel fijn vinden als de babykleertjes een beetje mooi blijven voor een eventuele 2e kindje. Vaak zien veel kleertjes er dan zo verwassen uit.
@Lynn, mooi kereltje zeg! Goed zeg dat je zo afvalt! maarre val je niet teveel af voor de BV? Dacht dat 0,5 kg per week mag.
ja klopt....maar volgens mij is het ook zo..als je maar genoeg en gezond eet!!! ik drink nu super veel water....ik kan slechts naar de mac omdat ik te veel afval zollang ik maar genoeg en gezond eet...en dat deed ik voorheen niet eerlijk gezegt
doei bos! haha ja dan kun je er niks aan doen. Mac is wel lekker trouwens maarre praat er niet teveel over voor ik straks weer heen rij.
Wat een lekker ventje!!! Hele mooie ogen om op te eten.... jammie.. Ik heb nog lekker zitten schilderen..Het wordt echt zo mooi Verder is het hier vanavond erg rustig, zijn jullie allemaal lekker weg? Of zitten jullie stiekem buiten?
@ Emma Jaa vanmiddag was het even topdrukte! Iedereen vond het te warm om buiten te zitten gok ik.. Of er zijn mensen die internet verbinding in hun buitenbadje hebben
ik ga ook slapen, hopelijk vanacht rustig. Ben benieuwd of er iemand gaat bevallen met volle maan truste!
Hier ook opgevoed met een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. En ik hou ook niet van geld geven, zeker niet voor een geboorte. Maar ieder zn ding toch! Hier Hilfiger en Zeeman dwars door elkaar Als ik iets leuk vind boeit het me niet welk merk het is. Manlief is wat meer merkgericht voor de kleine, omdat hij vroeger zelf alleen maar zeeman ed. kreeg. Hij wil dat onze kinderen merkkleding kunnen dragen als ze dat willen. @Emma: hoop dat het snel doorzet meis, dat elke keer net niet lijkt me heel vermoeiend. Zowel lichamelijk als geestelijk.