@ Matta: Het kindje wordt wat het nu al is haha ik vind het een beetje een rare vraag als iemand in de zwangerschap vraagt: "weten jullie wat het wordt?" net alsof het pas een geslacht krijgt als het geboren wordt
@ Agneta: Ja ik ook... heb het zelf als ik aan de telefoon ben en dus veel praat, dan moet ik soms echt naar lucht happen... of als ik iets heel enthousiast aan het vertellen ben...
Ik heb het alleen als ik een zwaardere inspanning moet doen. Maarja, kheb dan ook nog niet zo'n toeter als jullie.
ja idd... bij mij zal dat komen omdat mijn hele buik gevuld is met baby en het dus allemaal nogal in de verdrukking zit... volgens de vk heb ik daardoor ook die misselijkheidsvlagen... ons kindje is wel ingedaald maar zijn/haar kontje duwt nog behoorlijk tegen mijn ribben en borstbeen aan dus het heeft gewoon allemaal heel weinig ruimte...
bah, trek net een pak kletskoppen (koekjes) open en het is net alsof de verpakking al 3 weken open staat, ze zijn zo zacht en taai blegh.... datum is nog goed en verpakking zat goed dicht...
@ Agneta: Ja idd.. maja nog een paar weekjes en dan hebben we die drukkende kontjes in onze armen kan niet wachten!!!
@ Sammie: waar zie je dat? ik zie niks hoor in die balk hieronder haha wat een stunt straks zeg, Kim bevallen op Suus der trouwdag
@agneta: wat een verschrikkelijk nieuws...en hoe is het afgelopen stond dat er ook bij. ja hier ook kortademig (alhoewel het wel verschilt hoe hij ligt) Maar voelt inderdaad alsof ik een pakje sigaretten heb gerookt... net ff naar de brievenbus gelopen en buiten staan kletsen met de buuf maar nu zweet ik me rot....
bos ja het babytje is overleden..... ik was net de was buiten ophangen en het zweet loopt langs me benen. gatver.