@ suus een onvergetelijke dag toegewenst! zo op de berichten is het mooi weer!! GEniet @ kim joepie! ik ben benieuwd, succesmeid je kan het! @sam balen dat je vanacht zon pijn had is het al minder?
Krijg net een smsje van Kim dat ze Ryanne het verhaal heeft gemaild en dat die het hier op t forum zet, dus nu is het wachten op Ryanne ik weet verder niks, als alleen dat alles goed is!!!
hopenlijk heeft suus niet zo´n lange sleep als deze dame Bruid verveelt gasten met enorme jurk | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Vrouw gebruikt boom als oppas | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Er zijn zoveel gekken he op deze wereld (vertel ff als ik jullie verveel met mijn nieuwtjes dan stop ik ermee)
@ Bos: Mij verveel je niet, maar ik lees het ff niet sorry, blijf ff f5-en of ryanne online komt en ons het verhaal verteld
Boete voor te lang rouwende moeder | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl oh nou ja misschien straks...
* zijn net thuis. Ik ben om 9.48 bevallen vam onze zoon Ayden. Hij weegt 31.30 gram en is 47 cm. Ze hoopt vanmiddag meer te komen vertellen. Is een beetje uitgescheurd naa de zijkanten en omhoog maar het valt wel mee * @ kim bij deze ook hier GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON AYDEN!!
Gefeliciteerd met jullie zoon Ayden Kim en Kimman Echt super! Geniet maar flink van hem en van elkaar als gezinnetje! Lekker snel ook weer, wat een superdames hier allemaal! Mn neefje heet ook zo, maar dan anders gespeld.