weet niet hoe laat hij zou vertekken weet alleen dat t vandaag is. En dat haar schoonouders over twee weken pas terug komen van vakantie
Zat me net te bedenken dat je het uitspreekt als eejden. Dus niet strak e-den, maar met een jjjj klank. Fijn dat der broertje er nog bij kon zijn! Wel balen van de schoonouders.
Zo.. wat een gepraat.. ongeloofelijk maar wel gezellig!! Het enige en het belangrijkste wat ik inthouden heb is Kim en Frank, van harte gefelciteerd met jullie zoon Ayden!!! Hier net wakker.. pff wat een ruk en wat is het warm!
spannend spannend zeg.. weer een kleine beeb erbij... hoe gaat het eigenlijk met Debby??? ik ga even douchen!!
De tijd vliegt echt voorbij.. ik weet nog goed toen ik in oktober 2008 lid werd.. toen werd net zo'n beetje iedereen zwanger :-D
even een vraagje aan de zwangeren onder ons.. met hoeveel weken hebben jullie alles gewassen voor de baby??
Oke.. dat is inderdaad netje. Dan hang ik wel van die Zwitsal buideltjes in de kast. Blijft het ook lekker fris
maar ik had er best nog even mee willen wachten, omdat wij nog op vakantie wilden en ik daarv'o'or alles klaar wilde hebben was ik zo vroeg, anders had ik het later gedaan... Edit: ik wilde het later wassen zodat het lekker fris zou ruiken nog idd, maar nu heb ik ook zwitsal geurbuiltjes in de kast en het ruikt heerlijk
hoe weet je eigenlijk dat je een wee hebt. ik bedoel hoe voelt zoiets...ben namelijk bang dat ik ze niet herken straks...
@ukkie: die heb ik inderdaad ook in de kast en iedereen die de kast open trekt zegt: oh wat ruikt het naar baby haha
@ Bos: Ik lees overal dat als je twijfelt of het een wee is, het geen wee is... maar ik ben ook wel eens bang dat ik ze niet herken
Haha! Het is nu zo mooi weer.. kan het lekker buiten drogen.. maar ik hoop dat er begin september ook nog wel mooie dagen zijn :-D (in mijn verlof)