@ Ukkie: gelukkig maar @ Bos: ik vroeg me ook af of het geen geintje was, maar blijkbaar toch niet... vraag me dan echt af waarom sommige mensen dan echt dichtgroeien en dan nog maar een 7 ponder op de wereld zetten....
@pffff. heftig verhaal zeg van eva....lijkt me verschrikkelijk om naar huis te moeten zonder je manneke....
Zooo vriendlief stopt zometeen even bij de supermarkt en neemt sla mee, en veel lekkers voor erin zodat het een maaltijdsalade wordt ow en hij neemt nieuwe nectarines mee maak de laatste net op en ze zijn zooooo lekker
@sterretje: waar ben je geweest...ja emma is al geweest vanochtend en begin van de middag. die ging vanmiddag ff op een terras zitten met een vriendin
@ Mum.. een collega van mij was 28 kilo aangekomen.. en wat kwam daar uit... een meisje van 2640 gr :S
@ Bos: Ja dat lijkt me idd ook verschrikkelijk om je kindje achter te laten... @ Sterretje: het houdt bij jou ook niet op met de voorwee"en h'e... dikke knuffel meid...
@Ukkie: handig he dat je zo ff kan vergelijken met andere buiken...nou en als je de toeter van mum en mij nu ziet weet je wat je te wachten staat haha
@ Ukkie: ja idd, en mijn moeder is in de hele zwangerschap maar 1 kilo aangekomen en ik woog toch echt 4 kilo!!
@ all.. eef heeft het er ook echt moeilijk mee.. ze gaan twee keer per dag naar hem toe.. Hij krijgt al haar BV en dat gaat nu goed. Maar vooralsnog geldt dat als het goed met hem gaat het ook met eef goed gaat ( en gerrit natuurlijk )
@ Ukkie: Ja idd wat Bos zegt haha en dan ga je nog terugverlangen naar je bescheiden buikkie, mijn buik zit nu af en toe echt behoorlijk in de weg!!!
@bos we waren naar een park geweest, waar een klein soort zwembadje met zo'n paddestoel bij was, en een speeltuintje Lekker veel voor de kids te doen dus, erg gezellig! Met emma gaat het gelukkig goed dus @mum nee ze moeten me wel hebben Ach zodra het over is, ben je het weer vergeten, alleen op het moment zelf is het zo rot, zeker als je eigenlijk wil slapen! @ukkie, wow dat is een hoop kilo's dan voor zo'n kleintje Ach ja je weet ht toch niet, bij iedereen is het anders!
@ Bos.. haha ja dat is ook zo.. ik bereid me vast voor.. ik weet wel dat ik het nu al niet meer lekker vind om in de hitte in de tuin te zitten.. @ mum.. Ja je kunt ook geen enkele buik of zwangerschap met elkaar vergelijken maar volgens mij zijn vrouwen nou juist daar goed in
@Ukkie: is er geen ronald mcdonald huis bij het ziekenhuis daar? Mn zusje heeft daar een maand gewoond zodat ze altijd bij de beeb kon zijn. Het is echt een hele heftige tijd als je kindje prematuur is.
@ dreamer.. ja die is er wel.. maar dat is 5 min lopen.. en vanaf hun huis is het 10 min met de auto.. dus dat scheelt bijna niks
@ Sterretje: idd, ik ben ook altijd boos op alles wat me uit mijn slaap houdt, maar als ik eenmaal geslapen heb, ben ik het weer vergeten @ Ukkie: je hebt gelijk en zwangere vrouwen kunnen dat zelf nog véél beter hihi...
Dan kan je idd beter thuis blijven. Mn zusje was een uur onderweg vanaf huis en vanaf het mcdonald huis was ze er met 1 minuut. Senne hoeft niet onder de lamp toch? Dat is echt knap!
Ik ben ervandoor. Moet boodschappen doen, lekker 5 km fietsen met dit weer. Dus ga me maar even insmeren, anders kom ik terug als een kreeft Eet smakelijk alvast dames!
@ Dreamer... w.s. wel.. hij werd in de loop van de dagen steeds iets geler en zou dan gisterenavond onder de lamp moeten maar ik heb eef nog niet gesproken vandag. Zal der zo eens ff bellen.
krijg beetje computer ogen geloof ik...ga dat ding maar eens uitgooien en euh....iets anders zoeken wat ik kan gaan doen...