Kreeg gewoon tranen in mijn ogen van het verhaal van Eva. Wat moet dat toch moeilijk zijn. Waarom kan het niet bij iedereen gemakkelijk gaan hé. Gelukkig gaat alles goed met Senne, maar toch. Je wil het graag heel de tijd bij je hé.
dames ik ben er vandoor!!! ik ga straks trainen, en ga me tas in pakken en even eten!! we spreken elkaar morgen!!!! xxxx
hello, Ben ik ook..... kim en kimman!!! GEFELICITEERD!!! Ik heb het officele bericht niet kunnen vinden maar las het bij kristel haar berichten!!! weeen: ik denk dat het nogal verschilt bij vrouwenl....ik had gewoon menustratie klachten die 1 minuut aan hielde en 30 sec ophielde....maar ze kwamen er pas achter dat ik weeen had toen ik al 8 cm had en mij aan het ctg koppelde....en ik weet het ik heb mazzel dan...hahha prematuurkindje.....ik moet eerlijk zeggen dat ik het een verschrikkelijke ervaring vond.....en dan heeft julian maar 2 weken in het ziekenhuisgelegen!!! Ik spreek eva vaak op msn...en ben blij dat ik haar een beetje kan helpen met mijn ervaringen....net zoals hun maar tussen bepaalde tijden mogen komen...mochten wij elk moment komen wat nogal een duk op mij zetten dat ik er perse heen wilde terwijl ik mijn rust ook nodig had met al dat gekolf!!!! dreamer fietse!!!!!!!!!!!!! gatver!!!!!!!!!!! bos ga jij eens bevallen...ik had toch gisteren met je afgesproken??? kim heeft trouwens wel een warme dag uitgekozen!!!!!!!!
nee joh verveel me kapot vandaag bah....zit ff te pielen met foto's op de computer...weet niet wat ik anders moet doen...
voor de bazen van de aankomende papa's heb dit even opgezocht omdat ze er bij mijn vriend op z'n werk niet toe willen geven!! http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_id=13736&hoofdmenu_item_id=13825&rubriek_item=391909&rubriek_id=391817&set_id=2520&doctype_id=6&link_id=92998
@dreamer, he bah nu fietsen, veel te warm! Succes! @bos si ook veel te warm om verder iets te doen, ach een daagje achter de pc geeft ook niet toch! Hopelijk kun je nog iets verzinnen haha HIer ff weg, ff As the world turns kijken, kan ik gelijk ff lekker rustig op bed liggen, ben er daarna weer!
ik sprak net ff me baas via msn. en de nieuwe ass. is helemaal niet leuk. ze probeert allemaal stomme dingen over me te zeggen en over me te praten......vind me baas niet zo leuk. klinkt kinderachtig he.
@bos lekker ff liggen he! @agneta, ach dan slaap je toch ff, geeft toch niets? Je zult het wel nodig hebben dan! @mum hier is het ook 28 graden, maar met de waaier volaan uit toch ff lekker om te liggen! Ook lekker voor dikke beentjes en voetjes
@Kim en Frank, gefeliciteerd met jullie zoontje Ayden! Echt een super mooie naam!! Geniet ervan samen Gelukkig is alles goed gegaan en snel ook he! @all, heb even geen tijd om bij te lezen.. Hier alles goed, gezellig middagje met vriendin gehad, wel weer een beetje buikpijn maar goed, heb geen zin om mezelf op te sluiten..moet er nu weer vandoor. Ik heb geen tijd om te reageren.. sorry! fijne aovnd en tot straks denk ik
@ Agneta: ja idd begrijpelijk... maja je collega's zullen wel beter weten toch!! @ Sterretje: ik stap af en toe lekker in het koude zwembad, ook lekker voor de voetjes, maar ze willen niet slinken @ Emma: Okeej nou vlug lezen dan, want het kan zomaar beginnen fijne avond meis, enne goed dat je jezelf niet opsluit hoor... hij mag komen toch...
@agneta: nou ja zeg...gelukkig dat je baas het zelf ook ziet...ze heeft vast wel een proeftijd zodat hij haar misschien nog kwijt kan als het te gek word...