Jeetje wat een hitte joh! Ik denk dat ik maar wat makkelijks ga koken. Hoop toch dat het morgen wat minder heet is zeg, vind het helemaal niks aan. Ik verspreek me al 2 dagen bijna elke keer. We zijn bezig met wat woningen en wil elke keer zeggen waarom we die ene leuker en fijner vinden dan de andere (de kindvriendelijke buurt! meerdere kindjes in de buurt, kindveilig) maar dat kan ik niet zeggen natuurlijk! Heb er dus al hele rare zinnen uitgegooid hahaha. Elke keer midden in een zin bedenk ik me hoooo dit kan ik niet zeggen Nou ja, ik ga is eten maken. Eet smakelijk dames!
hoi meiden zag dat jullie het bericht hadden gekregen bedankt met de felicitaties Ayden speerk je trouwens uit als eden. hij doet het super. hij slaapt wel heel veel en wil dus de borst niet pakken omdat tie met geen mogelijkheid wakker te krijgen is. vanochtend heeft hij wel goed gedronken en vanmiddag nog een beetje. dus ga het zo nog eens proberen. zal ff kort vertellen hoe het vanacht en vandaag gegaan is. gisteravond waren we nog tot 11 uur in de stad (was een groot feest vanwege wielrentour door maastricht) samen met ryanne en haar vriend en de kleine. toen zijn we nog ff naar mijn ouders gegaan tot 12 uur dus lagen pas heel laat in bed. was dan ook best kapot om half 3 toen ik wakker werd van een beetje buikpijn. ben naar de wc gegaan en ik verloor wat water, dacht eerst dat het nog een beetje urine was. maar toen ging ik in bed liggen en bleef het weer lopen. dus heb ik om half 4 frank wakker gemaakt en gezegd dat ik de hele tijd water verloor maar het niet zeker wist. toen heb ik wat opgevangen en het was melkachtig maar dan wateriger. dus geen urine. we zijn toen de spullen maar gaan pakken en zijn rond half 5 naar het azm gereden. de weeen kwamen toen wel al bijna 1,5 uur om de 5 minuten maar waren nog goed te houden. in het ziekenhuis heb ik een half uur aan de ctg gelegen en idd.. weeen (joh!! dat wisten we al ) maar omdat er een spoedgeval was kon er pas om half 7 iemand komen en toen had ik 3 cm ontsluiting. ging dus best snel in nog geen 4 uur. toen zijn we naar een andere kamer gegaan en daar werden de weeen al snel een stuk heftiger, moest ook af en toe echt schreeuwen van de pijn. ze waren nu veel sterker en ook trok het door tot in mijn benen, maar daardoor had ik om kwart voor 9 al 7 cm dus dat ging toch best wel heel snel. ze hebben me toen naar de verloskamer gebracht waar ik zou gaan bevallen omdat ik af en toe al het gevoel had dat ik moest persen. en even later wou mijn hele lichaam ook mee persen maar had nog net geen 10 cm dus heb 3 zware weeen moeten weg puffen terwijl me lichaam het tegendeel aan eht doen was(wat echt heel vreemd is moet ik zeggen) en toen mocht ik gaan persen om half 10 denk ik. na 4 goede persweeen is onze zoon Ayden ter wereld gekomen, hij was echt heel schoon en huilde maar heel eventjes en toen was het goed. hij heeft bijna 3 kwartier op mijn borst gelegen voordat hij even gewogen enzow werd. ik moet wel zeggen dat die 2 uurtjes van de weeen op het laatst wel eht zwaarst waren maar omdat het dus zo'n heftige weeen waren, was de ontsluiting wel super snel. het persen zelf keek i kerg tegen op wat uiteindelijk reuze meeviel vond ik zelf. op het moment dat het hoofdje geboren word na hard persen doet het ff pijn en brand het maar dat is een paar seconde. ben ook een beetje uitgeschuurd naar de zijkantjes maar dat was gelukkig niks heel heftigs. ze heeft het weer zo mooi mogelijk proberen te hechten, dus ben benieuwd, hopelijk zit alles nog op de goede plek hihi en ik vind zelf dat ik echt niet mag klagen, het was een super bevalling van 7 uurtjes en ben blij dat we alweer zo snel naar huis mochten. zo is toch nog best lang geworden he
wondertjes!!! Julian, zoon van Lynn, 04-03-09, 12.24, 2550 gr, 46 cm, 35 weken Chanell, dochter van Mariss, 21-06-09, 17.45, 3620 gr, 50 cm, 38 weken Frederique Anna, dochter van Ryanne, 04-07-09, 9.25, 3530 gr, 51 cm, 39 weken Levi, Zoon van Debby, 19-07-09, 6.47, 3640 gr, 52 cm, 38,5 weken Yentle Elize, dochter van kristel, 26-07-09, 21.31, 3520 gr, 50,5 cm, 40 weken Senne Peter, zoon van eva, 01-08-09, 1750 gr, 40-45 cm, 31 weken Ayden, zoon van Kim, 06-08-09, 3130 gr, 47 cm, 38 weken
@ Kim: Wat een geweldig mooi en tevreden mannetje is het zeg fijn dat het allemaal vlot is gegaan en Ayden toch niet in papa's houding lag je bevallingsverhaal klinkt positief!! en al lekker vlot thuis!! Meid Geniet lekker met z'n 3tjes!!! t is maar goed dat ik me nog niet heb opgemaakt *emo ikke* hihi...
@ Kim: ben blij dat ik je verhaal nog ff heb kunnen lezen... ik ben er nu vandoor, gaan lekker bij vrienden in de tuin wat drinken... fijne avond meiden!!!
wow kim klinkt als best een voorspoedige bevalling. je hebt het in iedergeval gehad. en wouw het is echt een plaatje. een heel mooi mannetje. nogmaals gefeliciteerd
@kim wat een mooi gaaf ventje zeg, echt een pracht kereltje! En een mooi bevallingsverhaal zeg! Toch allemaal best goed verlopen zo! Fijn dat jullie zo snel weer thuis zijn, hopelijk gaat het drinken straks ook wat beter! Geniet lekker met elkaar!
@kim: klinkt als een voorbeeld bevalling....mooi manneke joh..geniet lekker van elkaar. (zijn jullie alle 3 al thuis of heb ik daar overheen gelezen) @oma: oh leuk zijn jullie op zoek naar iets in de buurt..hopenlijk verspreek je je niet inderdaad.
@ bos ja we zijn alledrie thuis probeer hem al een uur wakker te maken hij had om 6 wat moeten drinken maar hij heeft nu nog geen honger. Echt een slaapkop, waarschijnlijk gaat tie de hele nacht lopen spoken maar ja komt allemaal goed heb wel af en toe last van naweeën en die zijn toch ook niet prettig
kom weer even storen hier als dat mag... weet iemand hoe het met eva gaat?? Jolyn misschien? heb haar sms gestuurd en op msn enz maar ze is er niet. Logisch natuurlijk ze is best druk denk ik met heen en weer reizen? Of lynn misschien weet jij wat??? En wat een kleine babys allemaal zeg die zijn geboren.. echt niet van die zware en grote kindjes Oh KIMM GEFELICITEERD met jullie prachtitge zoon ayden! wat een super mooie naam zeg
@ woinders.. het gaat goed met eef, en met Senne natuurlijk. De opa's en oma's zijn er vandaar dat ze niet reageert. Morgen ga ik naar Senne toe om half 11. dan ga ik uitgebreid verslag doen.
@agneta; niemand weet van de kinderwens van oma af dus als je dan bij een huis gaat kopen en zegt: mijn voorkeur gaat uit naar deze want de buurt is wat kindvriendelijker, ja dan valt het wel op (of bedoel je niet deze opmerkingen oma??)