@warme huizen Is het bijjullie ook steeds zo warm, hier ook!!! Vreselijk.. Boven is het het koelst, daar hangt een plafond waaier, vind het ook erg jammer dat we een smalle gang hebben want anders kon ik daar lekker gaan zitten, daar is het zooo koel.. @agneta Nou jou baas klinkt idd niet zo heel erg leuk. Onze adjunct directrice is aardig, maar dat kwam natuurlijk ook al omdat ik haar kende!! @kim Wauuww wat een prachtig ventje,, heeft jou ronde hoofd..hihi.. Bevallings verhaal klinkt goed zeg..ondanks die 3 heftige weeen!!! No geniet lekker van elkaar.. BTW Wij zijn het forum met de knappe kinderen..hahahhaa… worden alleen maar moooie baby’s geboren hier!!! Lief vond de nieuwe indeling mooi, hij moest wel even wennen.. maar viel wel goed in zijn smaak!!! @nen Ik hoop het zo voor je!!! Maar waarschijnlijk heb je al getest als ik dit plaats. Balen Nenn.. *dikke knuf* @gaby Hoe was de bruiloft?? Zag Suus er mooi uit? Fijne vakantie!!! @suus Heb je een leuke dag gehad??? @emma Bah zeg.. zware nachten heb je zo! Hopen dat het gauw ophoudt en dat je gewoon kan gaan bevallen!! @eva Balen dat je verkouden wordt.. maar wat goed dat jullie Senne zo’n sterk mannetje al is!!! Even volhouden en dan mag hij vast snel mee naar huis!! @debby Hoooiiii… kan me voorstellen dat het druk is. Wel goed dat Levi zo lief is.... Kan Daan niet wat minde r lang werken, om je een beetje meer te helpen?? Nou maar goed en langzaam afbouwen.. en snel het ritme vinden, net wat Dreamer zegt. *dikke knuf* @mum Kan ik me voorstellen, voor de paardjes is het ook warm!! Onze manege had vroeger een top locatie en liep ook erg goed, met zijn eigen waterbak.. waar je dan in de zomer heerlijk door heen kon galloperen.. mooi huivels, waar je tikkertje op kon spelen en een diepe indianen kuil..!!! Ook toen ik nog mijn verzorgpony had gingen we veel naar de waterbak.. heerlijik.. Mag ik ook wel je wachtwoord!
lief heeft een heel leif adidas vestje gekocht voor een meisje!!! zooo lief.. hij gaat steeds meer kijken voor dingetjes, laat heeft hij ook al schoentjes gekocht!!
nou waarom verkpen ze die gouden spenen niet!!! grrr, die vind ik leuk!! als je zwanger bent krijg je dan een lijstje met wat je allemaal in huis moet hebben!!.. hoe bepaal je de plek van een box, moet je dan ook rekning houden met bepaalde dingen??
zo kom ook ff zeggen dat ik nog leef.... hier ook een beroerde nacht gehad...jemig wat was het warm..wilde de waaier niet aan zetten want heb het in mijn keel (van de airco van gister ben ik bang) dus lag om half vijf al beneden op de bank met het raam open....daar was het wat aangenamer dan op bed (aangezien er ook nog een mug op de slaapkamer zat) net ff bij mijn ouders wezen helpen met bonen DOPPEN haha.... nu lekker van de dag genieten met vriendlief want die is lekker dagje vrij.. @emma; vervelend dat je zo'n beroerde nacht hebt gehad...zou je niet onbewust de bevalling tegen kunnen houden omdat je zo zenuwachtig bent?? @oma: ja hier alles nog rustig....soms wel eens beetje buikpijn maar dan ga ik naar het toilet en dan is het weer weg haha..dus is wat anders..... @gaby: fijne vakantie @suus: waar blijven die foto's met die stoere brandweermannen en je jurk (bos is nieuwschierig) @nen: oh bah negatieve test...knuffel @debby: kan me voorstellen hoor dat je minder/geen tijd meer hebt voor het forum....zoek eerst maar lekker je ritme dan zien we je vanzelf wel weer verschijnen.. @eva: oh bah ook nog verkouden...hopenlijk is het snel weg en mag je je manneke weer lekker vast houden. lijkt me verschrikkelijk om hem niet vast te mogen houden maar ja is nauturlijk voor zijn eigen bestwil... sorry rest ben ik vergeten....ga ff brood eten...
hey meiden, Ik leef ook nog hoor haha Heel de morgen druk in de weer geweest al en ben nog niet klaar, dus ga zo gelijk weer verder Heb wel ff gelezen, maar ff geen tijd om te reageren, kom strakjes hopelijk nog ff kletsen!
@matta; het is niet de baas van agneta die moeilijk doet maar de vervangster van agneta die vervelend doet. de box, tja gewoon waar je leuk vind en waar je plek hebt. als je maar rekening houd dat tie niet op de toch staat of in de volle zon ofzo.... gouden speen??? nog nooit gezien...leuk dat je vriend al dingen koopt...altijd schattig als de mannen zo enthousiast zijn... ik ga nu echt ff eten....
ohhh dan heb ik dat verkeerd gelezen!!! jaaa op hun site zie je een mooi donker meisje met een goudenspeen!!
ik ga zo maar eens boodschappen doen. kan me er echt niet toe zetten. het is veelste benauwd. oma waar heb je 2 huisjes aangeboden gekregen?
@ Matta: Dat klinkt heerlijk idd die waterbak... helaas heb je dan waarschijnlijk weer zo snel last van dazen enzo... wachtwoord komt eraan per pb zou er ook rekening mee houden dat de box niet vlakbij de radiator staat ofzo waar het kindje zijn/haar handjes aan kan verbranden... gewoon op een zo veilig mogelijke plek zetten dus, en idd niet op de tocht of in de volle zon... pffff vriendlief is het hele huis aan het verbouwen omdat hij vanaf de eettafel tv wil kunnen kijken dattie gewoon z'n broodjes smeert en op de bank komt zitten... ga zo misschien nog even proberen om een tukkie te doen, ben ineens doodmoe....
weet ik eigenlijk niet.. daar hadden we gister ook mega last van..grrr op het softbalveld!! hihi!!! als ik er aan terug denk dan wou ik dat ze die manege nooit verplaats hadden!!! nu wordt hij alleen nog maar gebruikt als prive stal en voor friese paarden keuringen en grote evenement!!
@ Bos: Ow heerlijk ff lekker zwemmen... zat ik hier net ook al aan te denken, ga eens even kijken op de site van het zwembad...