@ Bos: hahaha zou wat zijn zeg, dat als ie jullie ziet dattie terugkruipt meiden volgens mij hebben we te lang in de zon gezeten want we beginnen onzin uit te kramen haha
mijn zwager en schoonzusje gaan dinsdag op vakantie dus zou leuk zijn als hij komt voor die tijd...kunnen ze hem nog zien want ze gaan twee en een halve week weg....
@ Bos: Ben je trouwens niet zenuwachtig ofzo voor de bevalling... je bent een beetje stille wille als het daarover gaat
jemig hij ligt helemaal overdwars in mijn buik volgens mij...mijn buik is niet meer rond maar heeft allemaal rare bulten nu...
nou echt zenuwachtig voor de bevalling niet...meer de onzekerheid dat ik niet weet wanneer die komt zeg maar....
aha okeej heb jij ook zo'n last van een pijnlijke harde buik als je je snachts omdraait in bed? overdag heb ik nergens last van, maar snachts is het echt verschrikkelijk... Ow jammer , hoop niet dattie in stuit is gaan liggen...
ik kwam er gewoon net pas achter dat je op de zwitsalproducten zegels hebt zitten waar je dingen mee kan sparen...
@mum: nee daar heb ik geen last van.... heb zoiezo geen pijnlijke harde buiken.... kan een kind nog in stuit gaan liggen dan als hij al volledig is ingedaald?
@ Bos: hahaha tja je kunt niet alles weten hé... maar vind het zo raar dat er bij sommige flesjes de zegel niet op t etiket zit maar echt op t flesje als hij al volledig is ingedaald dan zittie vast geloof ik, maar als ie overdwars kan liggen dan kan ie ook draaien, zo bedoelde ik het kan jij zelf niet voelen hoe hij ligt?
ik zat net te kijken bij een topic na de bevalling en dat ging over sex na de bevalling. jeetje als je dat leest.........eng hoor al die hechtingen enzo
@ Agneta: oowww dat lijkt mij ook echt doodeng... tjee nu er een hoop dames bevallen zijn is het rustig hier
@Bos: volgens mij kan die niet meer uit je bekken draaien en in stuit gaan liggen als ie vast ligt. Vind je dat niet jammer dat je zwager en schoonzus hun vakantie geboekt hebben rond je uitgerekende datum? Hier zou niemand dat doen. @Mum: Kristel liep niet overtijd he, 39+6 weken! Dus Emma, nog maar 'even' Geen krampen meer gehad verder? @Agneta: had ie last van de warmte ofso? Alles weer helemaal goed nu? @Zwitsal punten: ik spaar ze ook, maar volgens mij vind ik die dingen helemaal niet leuk Zal zo is kijken.
@ Dreamer: Ow ja dat klopt ja, was net op de valreep t is maar goed dat we jouw hebben meid... Nope geen krampen meer gehad
oma sorry is me niet gelukt. je weet wel. ja met me vader gaat het weer ik denk dat het de airco was heb ik ook altijd last van.