Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: grappig is dat het als de kleine de hik heeft....zal vast wel stoppen en anders komt hij er hikkend uit haha

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga ff buiten lezen bij vriendlief

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mum:Ik voel mijn darmen eigenlijk alleen maar als ik echt last heb van buikkrampen. Ook voor de zwangerschap. En dat voelt wel heel anders aan :D

Buiten is het lekker warm, maar binnen is het hier echt aangenaam. Tegenover de vorige dagen. De zon verdwijnt ook geregeld achter een wolk, dus hier is het echt lekker weer.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ja idd grappig :D vind het alleen zo sneu dat het al zolang duurt...
    ow geloof dat het nu net is opgehouden...
    Lees ze...

@ Hilli: Ga er dan maar vanuit dat je jullie kindje voelt...
    Geniet ervan meid :D
    enne stuur dat goeie weer eens hierheen :p hier is het nog ruim 25 graden in huis BAH!!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    owwww :D ik heb net toch een leuk ideetje opgedaan op internet voor een alternatief voor een geboortebord :D
    ben nog wel even aan het freubelen maar denk echt dat het superleuk wordt...

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hey iedereen!!!

kristel: watsneu dat ze een nachtje in het ziekenhuis moest blijven...moet vreselijk voor jullie zijn geweest....en wat goed dat je weer kolft.....ik heb dit in het begin ook fultime gedaan toen jul nog in het ziekenhuis lag! Is best zwaar en kost veel tijd..maar het is zeker haalbaar! succes!!

hier ook een tegenvaller! mijn man viel het eergisteren op dat jul zijn fontanel iets omhoog stond en zijn daar gisteren meer naar ha gegaan...die heeft overleg gehad met de ka dus moeten woensdag een echo maken van zijn hoofd....achteraf denk ik dat mijn dokter er geen bal verstand van heeft want hij heeft julian liggend onder zocht en dan staat hij schijnbaar altijd bol...dus ik verwacht niets van de scan.....maar doen het voor de zekerheid maar....ik d8 eigenlijk af te zijn van dat rot zkh....

sorry voor mijn gezever!!!!!!!!!!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Lynn: Ow dat is wel even schrikken, je bent niet aan het zeveren hoor... je bent moeder en je maakt je zorgen, dat is geen gezever hoor... hoop dat de KA het niet zomaar van tafel wuift maar er serieus naar kijkt...

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kristel: wat sneu voor yentle.. hoop dat ze er weer snel helemaal bovenop is..

voelde net misschien de kleine wel... begon ineens te borrelen in de zijkant van mijn buik..
    Graag gevoel

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Jij ook jullie kleine meid gevoeld :D jeej... geniet ervan!!

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    denk het wel .. maar twijfel een beetje of het niet gewoon de darmen zijn..

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Dat twijfelen doet iedereen :D, als het een gevoel is wat je niet kent, is het gewoon jullie kleine meid hoor...

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @agneta, denk dat je wel veel aan dat boek hebt, vooral als je tegen de bevalling opziet.

@Sterretje, doe je rustig aan meid?!

@desiree, wat goed dat je niet tegen de bevalling opziet :D Lijkt me echt heerlijk.

@Angst voor de bevalling, ik ben ook niet bang voor de pijn. Meer voor erge bloedingen of dat ik in paniek raak, dat raak ik normaal ook al snel namelijk. En de omdat je er geen controle over hebt..

@Kristel, wat goed dat ze weer thuis is! Is voor haar ook fijner denk ik. Knap dat je het kolven weer oppakt!

@Bos, hopelijk slaap je vanacht beter, tis een stuk afgekoeld in elk geval. Actief dagje heb je gehad nog

@Nen, nee he :( echt jammer..Hopelijk neemt de pijn snel af, doe lekker rustig aan!

@Mum, veel plezier op de feestavond :D Nog aardbeitjes over ? :p

@Hilli, dat is je kindje denk ik hoor! Leuk he

@Weer, is het bij jullie nog zo warm dan? Hier is het koel, kan mn jas wel aan bijna. Zit met een vest aan achter de computer haha.

@Lynn, heeft hij een afgeplat hoofdje dan ofzo?

@Suus, wat leuk dat jij de kleine ook al voelt :) Denk niet dat het je darmen zijn hoor ;)

Wij zijn even wezen winkelen, kadotje gehaald. Heb wel even last gehad van mn buik maar viel erg mee, en nu helemaal niet meer :). Misschien komt het dan toch gewoon door mn eigen angst onbewust en ga ik nog lang niet bevallen haha:p ach ja,ik zie het wel..
    Wat gaan jullie allemaal eten? Hier maakt vriend bloemkoolschotel

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: er staat nu nog 1 bak in de koelkast, inmiddels zitten
    we met z'n 2tjes voor de 2e keer vandaag aan een schaaltje met overheerlijke aardbeitjes :D
    Hier is het nog errug warm, zit in een hotpants en een hemdje :p alles staat nog
    tegen elkaar open om door te waaien...

Hier weer lekker een salade gegeten :D

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: wat goed dat je bijna geen last had/hebt. hopenlijk blijft het zo

hier eten we sperziebonen met aardappelen en snitzeltje... zal het zo eens opzetten

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben even douchen en me klaar maken voor vertrek...
    misschien nog even tot zo en anders tot morgen!!

Fijne avond en slaap lekker allemaal...

doei doei

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, lekker salade, had ik ook wel zin in, Heb niet veel eetlust meer tegenwoordig. Heb jij eigenlijk nog steeds zon last van maagzuur?

@Bos, sperzieboontjes heb ik gister gehad :D met zon boemboe sausje ofzo. Eet smakelijk!

Ik ben er ook vandoor, eten en straks in bad mn boek uitlezen. :D

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    heb trouwens een nieuwe buikfoto in mn album gezet..

fijne avond allemaal!!

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: fijne avond

@emma: lekker in bad..mooie buik. groeit lekker in de lengte van je lichaam..

eetse allemaal

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    zo ik heb ff geslapen.

ik heb gister boontjes gegeten. ik zou niet weten wat we nu mieten eten. eigenlijk zouden we bloemkool eten maar ik heb
    echt geen zin om het te maken. dus ik zie het zo wel als vriendlief onder de douche vandaan komt wat hij wil.

lynn jeetje dat is zeker schrikken. ik hoop dat het allemaal
    meevalt.

hier koelt het ook lekker af denk dat ik ff de deuren tegen elkaar
    open zet tocht het even lekker door.

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    @emma mooie buik!