@Kim: ja alles is nog rustig hier... lekker genieten van de geluidjes van je manneke @mum: jemig zeg relaxt meid...niet te druk maken hoor....
@ Bos: Haha maak me niet TE druk hoor... was gewoon lekker bezig hihi... t heeft wel voordelen hoor... het enige wat ik van mezelf nog MOET doen voor de kleine zich aanmeldt is de ramen zemen, die zien er echt niet uit door die beesten hier, hondenneuzen en kattenpootjes aan de binnenkant en aan de buitenkant vogelschijt morgen maar even doen denk ik...
@red, die 1,5 kilo is vast vocht door het warme weer! Wij hadden de 20 weken echo smiddags in het ziekenhuis @Mecha, doe je goed die koopjes @Kristel, het komt vast wel weer op gang als jet het volhoudt. Vind het echt knap van je, tis wel veel werk. Ik hoop ook dat het gewoon weg blijft de pijn. Maar zoals het nu lijkt gaat het goed (even afkloppen haha) Gelukkig gaat het beter met Yentle @Mum, ik vind het juist aardig dat mensen er rekening mee houden. Als je zwanger bent moet je toch echt vaker plassen haha. Zo jij bent druk vandaag! pff waar haal je de energie vandaan Ramen zemen heb ik ook gedaan vorige week, en buiten bij de voordeur alles schoongemaakt. Toch wel fijn om alles af te hebben. @Bos, mooi dat je keelpijn minder word! Hopelijk zakt het snel helemaal af, lijkt me vervelend als je moet bevallen! Plannen, vanavond op verjaardag, verder niks. Ga zo gevulde eitjes maken en heb de hele middag gelezen op bed. @Suus, succes met autos kijken, en veel plezier met kaarten! @Kim, wat super dat het zo goed gaat allemaal! Hoe voel jij je? Al wat opgeknapt? @all, heb lekker de hele middag liggen lezen op bed. lekker rustig aan, straks nog op verjaardag.
@ bos het kan opeens beginnen dus hopelijk hebben jullie ook snel jullie kereltje in jullie armen @ emma jij kan ook wat aflezen hè mag me wel is een paar goede boeken noemen ja ben al goed opgeknapt, het prikt wel wat daar beneden maar dat zal wel het genezen zijn. Ik vind de dagen wel voorbij vliegen hoor. Hoe langzaam het vorige week ging hoe snel het nu gaat opeens frank vind het ook helemaal geweldig maar ook druk natuurlijk allemaal ben blij dat hij nog 2 weken nu heeft ben benieuwd wanneer het bij jouw doorzet
@ KIM Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ayden!!! Ik hoop dat alles goed met je gaat en met de kleine...Heb je al fotos online zoja dan ga ik ze snel bekijken.. Geniet van je kleintje!
Hai meiden, Ik ben weer terug uit Belgie. We liggen nu op de bank te wachten op ons eten.. wat besteld hahaha. Heerlijk weer gehad, de eerste dag naar Middelkerke, de kust geweest. Daarna 2,5 dag in een vijfsterrenhotel met zwembad in Antwerpen geweest Prachtige stad, erg genoten.. Gisteravond was de kleine superactief en heeft mn man het kleintje voor het eerst gevoeld.. Hij voelde een klein plopje tegen zn hand Ik helemaal happy.. Nou ik ben doodop, ga even lekker beetje chillen.. Als ik weer de energie heb zal ik jullie verhalen weer lezen :d Behalve Kim nog niemand bevallen of op het punt van...
@ Emma: het is ook heel aardig van die mensen, maar dat goedbedoelde wordt je wel eens gek van het is inderdaad fijn om alles af te hebben... alleen daarom hoop ik al dat ons kleintje geen 5 weken meer opzich laat wachten.. dan moet ik nog minimaal 1x alles grondig poetsen @ Kim: Fijn dat Frank nu nog 2 weekjes heeft... en superfijn dat je al flink bent opgeknapt, ik denk dat zo'n klein mensje in de buurt het genezingsproces wel makkelijker maakt @ Juffie: Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad ik heb net ook pizza besteld hoop dat t goed gaat, heb via internet besteld en met ideal betaald
rustig hier vandaag @juffie: fijn dat het leuk was. wat leuk dat hij het gevoeld. altijd bijzonder.. hier staat pasta op maar krijg ineens weer ontzettend last van maagzuur. had er vannacht ook behoorlijk last van. hopenlijk zakt het nog wat we gaan vanavond wat drinken bij vrienden...
@ Bos: Rennies mee en gaan, enne blijven eten dat helpt bij mij ook.. zolang ik eet heb ik geen last van maagzuur, al is het maar een (tja heel typisch) zuurtje...
rennies werken niet bij mij.. heb 3 happen pasta op maar ben over gegaan op het brood. het smaakte me niet... net gele vla op en tot nu toe is het maagzuur gezakt *bos klopt ff af op de houten tafel* vocht valt mee eigenlijk. de ene dag denk ik ja ik heb wel wat dikkere voeten en handen en de andere dag weer niet. is echt twijfelgeval maar niet heel erg dus. ga de laptop uitgooien en me klaar maken om op visite te gaan.
@ Bos: Ow balen zeg dat je niet lekker hebt kunnen eten... hoop dat je maagzuur wegblijft (in ieder geval vananvond) Fijn dat je niet zo'n last hebt van vocht... ik had het eerst ook niet maar nu? het doet ook gewoon zeer nu! Veel plezier op visite, fijne avond Ik heb afgesproken om zo nog even naar de paardjes te gaan maar heb eigenlijk niet zoveel zin daar komt bij dat ik dus echt mijn voeten niet in schoenen krijg en ik dus op slippers met de paarden moet gaan lopen (ook niet heel veilig) Naja ik ga wel gewoon en zie het allemaal wel...
hey allemaal zie dat alles nog zit bij iedereen.. mooi hier is alles nog goed.. vandaag weer lekker warm.. dinsdag gaan we lekker winkelen.. heb ik wel zin in.. heb wel wat bijgelezen maar niet veel...
Hoi allemaal @ Bos minder dat maagzuur.. helpt gaviscon niet? Hopen dat het wegblijft op de visite. @ Mum misselijk van het avondeten? Hmm heb je geen maagzuur, dan krijg je wel misselijkheid.. Jee in vergelijking met 2 weken terug is je buik in die tijd flink gezakt. Iemand is lekker aan het indalen bij jou Beetje nesteldrang ook? Ben benieuwd naar jouw alternatieve geboortebord @ Juffie wat leuk dat je man het nu ook heeft gevoeld. Je had me smsje toch wel gekregen? Heb je gelijk ook mijn tel nr Mooi dat de mini vakantie leuk was! @ Kim fijn dat de bv zo goed gaat! Ach ja dikke borsten hoort er nu eenmaal bij.. Lief die geluidjes van kleine babytjes Lekker dat Frank er nog even bij kan zijn. Die eerste tijd gaat zo snel zeggen ze! Wat een prachtig ventje is Ayden zeg!! @ Hilli dat was de kleine vast en zeker! Wordt vanzelf duidelijker hoor. @ Emma ook mooie buik, komt steeds lager he! Misschien heb je juist die angst om in paniek te raken straks, en moet je die een beetje accepteren. Misschien raak je straks helemaal niet in paniek. En anders zijn er toch genoeg mensen in het ziekenhuis die je kunnen helpen? Waardoor denk je precies dat je in paniek gaat raken? Misschien kan je dat een beetje uitschrijven en oplossingen bedenken. Controle heb je nooit nee maar op deze manier wel over je angst @ Red ben benieuwd naar jouw buikkie ook! Sja wij hadden de 20 weken echo om 08.30 's ochtends en duurde een klein halfuurtje.. als er iets niet goed is duurt het langer. Bij ons in het ziekenhuis kon het tot half 5, om kwart over 5 gaat de poli uiterlijk dicht. Je kan ook naar een echobureau die kunnen 's avonds ook, en wordt ook gewoon vergoed door de verzekering. En die kilo's kunnen ineens plotseling komen dat is mijn ervaring er ook mee! @ Kristel dat is wel vaag ja dat je nooit bv wilde geven en dan nu plotseling heel graag.. dat is ook de reden dat ik het ook wel ga proberen wil toch ff kijken hoe het is en misschien bevalt het ineens heel goed! Maar super dat je in ieder geval de gekolfde melk kan gaan geven. Met dubbele kolf schijnt het veel sneller te gaan, zo'n medela kolf is heel goed. Is mij verteld dan, die wil ik zelf ook gaan huren! Om de 2 à 3 uur is goed om het op gang weer te brengen met een kolf ja dus komt vast goed Yentle doet het er vast goed op! @ Knarboor welkom terug weer in Nederland je vakantie was vast lekker! Ik wil ook wel, had wel bij je in de koffer willen gaan liggen haha maar ik ben te dik geworden Auw die bekkenklachten zijn ook niks in het vliegtuig gok ik zo.. kan je niet goed zitten of liggen, vervelend. @ Nen balen van je ongi @ Suus ik dacht bij de kleine voelen eerst ook dat het mijn darmen waren.. later werd het steeds harder (duurde wel 2 weken hoor) en toen besefte ik dat mijn darmen dat nooit zo hard kunnen. En ja hoor het werd steeds duidelijker en wist het zeker. Je verwart het in het begin vaak met je darmen maar meestal kunnen je darmen niet zulke harde plopjes 'maken'.
Pff hier vandaag druk bezig geweest met van alles.. ouders waren er en mijn vader heeft een kledingroede gehangen in baby's inbouwkledingkast. Moeder heeft gekookt en ramen gezeemd. En ik heb de keukenkastjes en plinten schoongemaakt, de was gedaan enz. Tot ik straf kreeg van mijn bekken auw auw toen moest ik wel rustig gaan zitten (oh wat heb ik daar een hekel aan als ik wil schoonmaken). Zo nog ff strijken en dan zit het weekend er alweer op.. balen!!