Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Nee het gaat wel weer, moest ff bijkomen :D
    Ik zit onze 700 tv zenders te bekijken, pff wat een onzin allemaal op tv zeg!!! Ik zie het al ik heb niks gemist al die tijd... Het enige wat ik echt echt heel gaaf vind is HOUSE

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja ik ga ff een spelletje doen, hoop dat als ik terugkom er hier meer leven is :p

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik kom me ook ff melden ;)

was vanmorgen beetje misselijk maar komt misschien ok wel omdat ik weer aan't werk moet.
    Nu gaat 't wel weer en alles is binnen gebleven. Wilde hier alvast aan de opruim enzo maar ben nog niet ver gekomen. Wel ff alles in orde gemaakt wat er op de post moet en flink zitten schelden op de laptop. Ben al 3 kwartier bezig om dat ding aan te krijgen en heb ik 'm aan valt ie steeds uit. maar hij moet 't nog maar ff volhouden. ff geen geld voor een nieuwe.

@Juffie, balen zeg dat je zo overgegeven hebt!
    @Hilli, hup voorlopig in bed jij!
    @Mum, lekker zeg, word je ook niet vrolijk van. Ja dierenartsen zijn duur he.
    @Kristel, hopelijk is t spugen snel over! nog een beetje kunnen slapen?

Ik zal me straks 's ff klaarmaken en dan aan de slag. Vanmiddag nog ff langs de winkel en cadeautje halen voor m'n pa maar geen idee wat.

veel plezier vandaag! zou Emma of Bos aan 't bevallen zijn??

4. juffie2008

Misschien zijn ze beide wel aan het bevallen?! Hi hi

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goede morgen...nee ben niet aan het bevallen heb gewoon uitgeslapen...

@kristel: heeft ze vannacht wel weer alles binnengehouden? sneu hoor dat ze steeds zo moet spugen....heeft ze geen reflux?

@mum: oh je kat arm beest. hopenlijk kan hij snel weer plassen.
    wat een gedoe met die auto..lekker dat ze al op bed lagen terwijl de brandweer nog bezig was...altijd lastig zo'n situatie. zou de brandweer nog gaan onderzoeken of het is aangestoken of wat de oorzaak zou kunnen zijn of doen ze dat niet bij een auto??

@red: leuk kinderkamer kopen. willen jullie nieuwe of tweedehands. je kan wel wachten maar je moet er toch een hebben toch?

@juffie: oh vervelend dat je weer zo hebt overgegeven....fijn dat het leuk was in belgie...

@gaby: waar ben jij eigenlijk heen op vakantie?

@suus: gingen jullie nog op huwelijksreis??

gisteravond geen last meer gehad van maagzuur gelukkig. was erg gezellig bij vrienden. lekker buiten gezeten bij het vuur en met de kleine van vier maanden geknuffeld (en vriendlief ook natuurlijk).
    eens even bedenken wat we vandaag kunnen gaan doen. het ziet er best lekker uit buiten.. valt weer niet tegen.

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Goeiemorgen! Hier ook niks aan de hand hoor haha.
    Gister verjaardag gehad en was wat later..

@Mum, wat zielig van je kat! Leuk idee van die lijn met shirtjes.
    Vreemde buren heb jij haha

@Gaby, shopse:D

@red, hopelijk kan je man daar gewoon blijven..Is het niet een idee om tweedehands te doen?
    Dan zit je nergens aan vast.

@Juffie, doe rustig aan met dat overgeven..

@Hilli, slaap lekker! :)

@Bos, irritant he dat maagzuur. gaviscon helpt ook niet?
    Nja nog eventjes dan ben je ervanaf ;) Al wat bedacht om te gaan doen?

@Desiree, je hebt het er maar druk mee. Nog last van je bekken?

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    heb nog geen gaviscon geprobeerd. tot nu toe werk gele vla altijd nog redelijk...je zal net zien koop ik zo'n flesje ga ik bevallen

nee weet nog niet wat ik ga doen...

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Bos ja zul je net zien. Ik heb al heel wat van die pilletjes op haha.

Ik ben ervandoor
    Ik ga misschien even langs mn zus, andere zus is er ook. of met vriend mee naar mn schoonouders..Fijne dag allemaal!

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    bos dat is zwaar zuur (hahahha) nee hoor is erg vervelend...ik ha speciale zakjes van de gyn...ik heb ze nog liggen (is beter dan die gaviscon en zo.....) maar goed eer dat je hier bent ben je al bevallen :p

wat denk je zelf of heb je geen idee?

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dag emma...veel plezier

hier net ook mijn ouders gebeld maar die stonden op het punt om naar de stad te gaan met de fiets (ruim 10 kilomter alleen heen) nou laat maar ga niet meer. zie ze wel weer andere keer...

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @lynn: ik gok zelf de 14 (op de lijst stond 30 ste maar dat was omdat ik hoopte twee weken overtijd te lopen) vriendlief denkt de 15 de en hoorde gister vriendin die denkt de 16de haha...

nou nog benieuwd wat de kleine man er van denkt...

12. juffie2008

@ bOS

nee inderdaad is lekker weer... Ideaal weer om lekker op pad te gaan toch?

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: ja is zeker lekker weer om op pad te gaan...maar waarheen haha..ik wil eigenlijk nog naar ikea maar heb geen zin om alleen te gaan....

14. juffie2008

@ Gaviscon
    Ik had van de verloskundige een ander middeltje gekregen maar hield het niet binnen.. Ik weet alleen ff niet meer hoe het heet, was van eigen merk apotheek en kostte maar 5 euro.

15. juffie2008

@ Bos

Ik ga toevallig vandaag ook naar de Ikea haha, even boekenplanken voor de babyhoek kopen..

Net mn karnemelk er weer uitgegooid, ik geef het even op voor vanmorgen.. laat mn maag maar even tot rust komen, is goed van slag en het kleintje is nu ook nog eens mega actief, kan dat door het overgeven komen?

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Dierenartsen idd duur ja, en dan vooral op zondagavond pff...
    gelukkig heb je alles binnen kunnen houden.

@ Bos: gewoon lekker uitgeslapen :D kan ook hé... ja ik denk wel dat de politie
    onderzoek gaat doen, die kwamen ook nog aan ons vragen wat we gezien en gehoord hadden...
    Fijn dat het gezellig was en dat je geen last meer hebt gehad van je maagzuur...

@ Emma: Jij ook lekker uitgeslapen :p Ja kat is echt zielig... hij is echt helemaal
    uit zijn doen...
    Ja idd die buren hier, voor de rest wonen er eigenlijk alleen maar oudere mensen
    maar die mensen van die auto zijn echt raar... ze hebben altijd de gordijnen
    dicht en er komt s'nachts regelmatig volk daar :( die zoon doet aan waterskieën en
    zijn auto (die dus afgebrand is) staat hier vaak in de straat met een speedboot
    erachter of een aanhanger met yetski :( en die zetten ze ook gewoon gerust half op de weg
    of schuin op de stoep... echt hele rare mensen, heb ook t vermoeden dat ze plantjes op zolderhebben,
    laatst waren ze namelijk s'nachts aan het slepen met isolatieplaten...
    Fijne dag meid!

17. juffie2008

@ Mumtobe

Gewoon tegen de politie zeggen dat je vermoed dat het een verzekeringsschandaal is.. Een auto vliegt toch niet zomaar in de brand? Zeker omdat je ook geruchten hebt gehoord.. Ik zou het gewoon melden..

Ik moet mezelf nu echt een schop onder mn kont gaan verkopen en nog even wat gaan doen... Veel plezier dames!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Nee ik ga me daar niet mee bemoeien, moet hier nog wel een tijdje kunnen blijven wonen met een kleintje straks, ik weet watvoor mensen het zijn en het blijkt maar weer dat ze tot gekke dingen in staat zijn... en de politie weet ook vast wel watvoor mensen het zijn!

in die auto lagen 2 gastanks, wat had er gebeurd als die ontploft waren?

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: ik zou me er inderdaad maar niet mee bemoeien als het van die aso's zijn...

ik heb ook een schop onder mijn kont nodig..
    ga ff de was opvouwen. vaatwasser leeghalen en mijn gezicht kammen en haren wassen...anders kom ik niet van de bank denk ik vandaag..

20. juffie2008

En anoniem melden?
    Jeetje wat jammer dan he dat een zo'n stel buren het voor de hele straat een beetje kan "verpesten"..
    Ik snap ook zeker je beweegredenen dat je je er niet teveel mee wilt bemoeien, idd voor de veiligheid van je kleintje..
    Het klinkt best heftig ook als ze snachts al "rare" verbouwingen aan het uitvoeren zijn. Misschien houdt de politie ze na dit voorval wel beter in de gaten....

Deel Deze Pagina