Ja een heerlijke break gehad!!! Manlief heeft "pulletje" ook gevoeld, heel bijzonder.. Verder veel gezwommen ( hotel had zwembad..) Erg leuk en lekker.. Je fotos ga ik vanavond even bekijken meis, ben erg benieuwd!
Je moet eerst "ontzwangeren" heb ik gehoord.. duurt bijna een jaar. Ik moet er niet aan denken om weer snel zwanger te raken, vind zwanger zijn eigenlijk helemaal niet zo leuk... Heb overal last van, ik ben blij als het december is en ons kleintje gewoon heerlijk bij ons is.. Het enige wat ik echt leuk vind aan zwanger zijn is dat ik het kleintje kan voelen, dat vind ik echt heel bijzonder. Ik had een ideaalbeeld van zwanger zijn, dat was allemaal leuk en schattig... maar...denk er nu anders over
@juffie: ja vind het ook heerlijk dat hij zo actief is maar hij hoeft mijn ribben niet te kneuzen dat vind ik minder fijn. is er iemand die zwanger zijn wel leuk vind naast mij?? @suus: zo jullie kunnen aardig wat kwijt in die auto....leuk hoor.
Je zag er prachtig uit Suus!!! Gaan jullie nog op reis of blijven jullie gewoon lekker in jullie eigen huissie de wittebroodsweken beleven..
@ Suus Leuk dat je babykamer al helemaal af is! Ziet er erg leuk uit. Wat een leuk idee dat je allemaal fotos hebt gemaakt van wie je wat hebt gekregen.. Goed idee Dat ga ik van je pikken... Nu ga ik echt aan mn eten beginnen. Ciao!
@ Juffie: een tekst @ Suus: Flinke bak hoor 4 kids... toe maar, ik heb altijd 2 hooguit 3 gezegd... nu ik zwanger ben doe ik daar geen uitspraken meer over... @ Bos: Ik vind zwanger zijn niet per definitie vervelend of niet leuk (ja op sommige momenten, maar dat heeft iedereen denk ik) maar t is ook weer bij elke zwangerschap anders hé... ook verlang je als je zwanger bent vaak naar het niet meer zwanger zijn, en als je niet zwanger bent verlang je weer naar het zwanger zijn... beide hebben leuke en minder leuke kanten is mijn mening...
Ben vandaag met spoed naar de neuroloog geweest (pink en ringvinger blijven nu krom staan), en die heeft nervi ulnaris bevestigd. Volgende week donderdag krijg ik een emg met stroom en naalden, om te kijken waar de zenuw beschadigd is. Maar zelf wist hij voor 99% zeker dat het is mijn elleboog was en er dus geopereerd moet worden (maar dat zien we volgende week donderdag).
@ Mum dat was wel ff schrikken van jullie kat, zielig! Hoe oud is ie? Is het een kater? Gelukkig gaat het nu weer beter, maar heb me laten vertellen dat dat dieetvoer niet goedkoop is! Ideeën voor verjaardag? Als in eten? Stokbrood met kruidenboter (kan supergoedkoop), lekkere koekjes (hoeft ook niet duur te zijn), zak chips (ook niet persé duur). Ook dingen die je kunt bewaren als je teveel hebt gehaald. Wel moeilijk van die vrouw, maar kan jij ook niks aan doen he.. @ Bos wanneer ga jij die dikkerd van jou eruit persen @ Suus jeej goede 20 weken echo gehad! Ach ja veel kindjes werken niet mee met die echo, porren geblazen voor de echoscopiste Zo hee wat een grote auto komen nog veel kindjes zeker @ Juffie ben benieuwd naar jouw projectje! Ik hoop ook telkens dat het snel december is, ik had ook een wat roziger beeld over een zwangerschap Voorlopig hoeft er ook geen tweede te komen, misschien over een paar jaar als ik alle pijntjes en klachten ben vergeten! Jij ook weer flink aan het overgeven geweest vandaag? Grappig dat je man nu ook van mijn bestaan af weet wat zei je, we zijn hier gewoon een stel forumjunks @ Matta Balen dat je je ei hebt gemist en ook nog degraderen, minder. @ Hilli uiteindelijk nog op gang gekomen? Soms een lui daggie is ook wel lekker. Bah ik vind dat altijd zo vreselijk misselijk van de moeheid. Helaas heb ik dat bijna iedere dag. Al weken lang . Is 't wel weer weggegaan? @ Maagzuur dat heb ik ook al een paar weken bij het slapen.. ik moet telkens hoog liggen op 2 dikke kussens, soms wel nekpijn ervan maar dan brandt het niet zo.. wel heel vervelend zeg, bah! @ Emma bekkenpijn hier wordt helaas niet minder misschien wel als ons kindje er eindelijk uit is. Ik verwacht ook niet meer dat er nog iets gaat veranderen. He jammer nog steeds niet aan het bevallen! *bevaldansje doet voor Emma, Mum en Bos* @ Kristel sorry ik wil ook gelijk een dubbele kolf omdat ik de tip al had gekregen dat een dubbele beter is dan een enkele.. hoop dat je 'm snel kwijt bent, is toch een hoop geld! Jeej Yentle heeft weer goed gepoept! (hoe blij kan je met poep zijn haah) Wij gaan ff patat eten.. heb geen zin om te koken vandaag
@ Sammie: is dat een tennisarm? @ Dees: Onze kat is net een jaar, het is een gecastreerde kater ja.. k weet niet precies wat dat dieetvoer kost omdat we gister natuurlijk veel meer moesten afrekenen, maar het is van royal canin en daar ben ik al helemaal niet zo blij mee, schijnt chemische rotzooi te zijn... maar ja dat voer zal allicht goedkoper zijn als weer zo'n consult a 75 euro of erger een operatie... Thanx voor de ideetjes nee kan er idd niks aan doen van die vrouw, maar je voelt je wel even lullig op zo'n moment...
@ Sammie: ja okee maar is dat hetzelfde? mijn latijn is niet zo denderend omdat jij het van de week over een tennisarm had... hoop alsnog dat het meevalt meid!!
@Mum: Dat moet idd wel moeilijk zijn voor haar. Maar zoals Bos al zei. Jij kan er niets aan doen. Voel je maar niet schuldig. @Juffie: Ja tgaat wel redelijk, maar kmoet toch nog veel informatie over hoogbegaafdheid verzamelen hoor @Bos: Als ik jou en je vriend zie, geloof ik echt niet dat jullie mannetje een dikke kont gaat hebben Ik vind zwanger zijn nog leuk Ik zei al tegen mijn moeder. Als mijn zwangerschap zo blijft gaan, dan heb ik er één uit voor in de boekjes Hopen dat alles zo blijft gaan @Suus: Wow, hoeveel kinderen willen jullie nog? Aah hehe lees het net. Ik zou er graag 3 willen. Als ik tenminste een geschikt huisje vind. Leuk hé, een grote auto. Nooit geen problemen met inladen Wat goed dat alles in orde was bij de echo! @Sammie: Wat is nervi unlaris? Ik vermoed iets met je zenuwen. Klinkt wel pijnlijk. Zie het al staan, een tenniselleboog. Niet zoveel sporten hé meid Nee stom mopje. Ik hoop dat het nog meevalt. @Desiree: Jaja, tis me gelukt op alles af te krijgen. Ik ben een echte dieselmotor. Duurt een beetje langer voor ik opgewarmd ben Toen ik weer uit mijn bed kwam, was ik weer helemaal beter, gelukkig @Mum: Mmm fritjes, krijg al meteen zin erin We gaan vanavond even naar de parkconcerten hier in de buurt. De broer van een collega van mijn vriend die treedt daar op. We gaan eens een kijkje nemen en ... wie weet wel een fritje eten!!
Druk hier mum een zak van 7,5 kg speciaal voor blaasgruis is.. € 59,95 bijvoorbeeld net ff zitten googlen.. pff duur hoor! Sorry About The Mess Niet kijken met een zwakke maag.. smerig huis!
@ Dees: ik weet nog niet precies wat ik ga halen, maar taart wordt 'm zoiezo niet want dat gaat hier nooit op, haal gewoon soesjes en mini tompoucejes, en dan gewoon wat kaas, worst, komkommer enzo... komt goed @ Hilli: Desiree eet frietjes ik heb weer een heerlijke salade op Kijkt er iemand van jullie Baby te huur op vakantie? ik wist niet dat het weer begonnen was dus heb net de 1e aflevering op internet gekeken, er zijn nu 4 afleveringen geweest... zijn weer geweldige stellen joh