@ Dees: woooowww das niet mis nee, maar er zijn verschillende soorten blaasgruis hé en er zijn ook verschillende soorten dieetvoer, dus misschien scheelt dat ook nog in de prijs...
Hmz... Edwin en broertje zijn net gebeld om een brief te tekenen voor een erfenis van hun nog niet overleden oma... En ik en mijn zusje mogen er niet bij zijn, en ze moeten het zelf besteden?!
@dees: ik zou hem er graag vandaag uit willen persen (alhoewel als het nu begint is hij er waarschijnlijk pas morgen en dan is mijn zwager jarig...mmm...dan wil ik wel overmorgen beginnen haha..ik wil ik wil ik wil....die kleine moet ook nog willen he. @sammie: balen meid...hopenlijk is het geen heftige ingreep.
@Bos, de 14e, das vrijdag al! Ben benieuwd Ik vind zwanger zijn ook leuk! Vind het heel bijzonder, natuurlijk wil je tegen het eind ook wel weer jezelf zijn maar ben het nog niet 'zat'. Leuke dag gehad? @Mum, echt rare buren dus.. nja zolang je er niks mee te maken hebt..Wat zielig van je kat.. is id een duur grapje. En je bent weer door de apk Ik kijk het ook, baby te huur, dat ene mens is echt erg, die jankt overal om. Waarom sta je in de krant? @Ryanne, je hebt het maar weer druk. alles goed op het consultatiebureau? @Matta, balen dat je je ei hebt gemist . Maare drachten he? Das vlakbij mij @Kristel, hopelijk blijft het nu gewoon zo goed gaan met Yentle. Ik heb al zon kolf, leen hem van mn zus. Dubbele lijkt me ook wel handig. @Suus, 4 kinderen, toe maar! haha lijkt mij ook leuk hoor, maar eerst maar es kijken hoe alles loopt. @Sam, pff hopelijk valt het mee.. @Hilli, alles nog afgekregen? veel plezier vanavond @Desiree, hoop dat het dansje werkt maar eerst mag bos hoor haha.lekker patatjes @all, vanmiddag op verjaardag geweest, was gezellig. Had alleen wel weer 'oefenween'. Twee paracetamolletjes gehad en toen was het wel te doen. Nu nergens meer last van, vind het zo spannend he, dat je niet weet wanneer je nou gaat bevallen Kan nog weken duren maar ook morgen al, gek idee!
Haha mum in d'r roze badjas.. nou ik hoop dat jullie niet van dat dure voer hoeven te halen voor de kat.. De patat was lekker trouwens @ Sammie is dat bij de notaris? Mogen alleen de personen bij zijn die vermeld staan. @ Bos jammer he dat we er niet zoveel over te zeggen hebben (in ons bewustzijn dan) misschien denkt ie ook wel aan die data, en heeft toen bedacht ik blijf nog ff binnen de rest van de maand mag ie wel komen?
@ Emma: ja idd rare mensen, dat meisje met die krullen hé die groningers maar niet dat dikkere meisje dat kleffe stel dat elkaar na elke zin een kusje geeft hahaha dat meisje jankt idd overal om: ïk wil aandacht" zegt ze er dan ook nog gewoon bij!! Ik stond vannacht natuurlijk midden op straat met die autobrand en daar hebben ze foto's gemaakt voor de nieuwsgierigen wil ik de link wel per pb sturen
@ Dees: Ja idd, had mijn moeder aan de tel. toen ik het hier neerzette, die vertelde het ik dacht ook dat het beter te zien was... Strijkse... wij gaan zo naar de vk, zwaaien naar ons ukje
@ Sammie: Ow leuk zo'n cadeau, maar ging dat nu echt over de erfenis van hun nog niet overleden oma??
@ Sammie Jeetje, das vast even schrikken met je arm.. Is dat nog steeds van die val uit je bed? Wel fijn dat de chirurg weet wat het is en dat het te opereren valt.. Sterkte meid, ben heel benieuwd of die EGM helpt. @ Desiree, Ja forumjunkies Mn man had echt zo iets toen we bij grensgebied waren van zou ze al op internet zitten? hahaha en ja hoor moest even lezen hoe het met jullie was De eters zijn de deur weer uit, ik kan mn schilderij af gaan maken Hij is zo leuk geworden, vrienden vonden het een kunstwerk