Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Dat is niet leuk meid, nee ik dacht als het nu echt om die erfenis zou gaan dan zou het een beetje lullig zijn om een gewoon cadeau te geven (die combi zou ik dan niet helemaal begrijpen)... maar daar ging het dus niet over... hoop dat ze in ieder geval niet hoeft te lijden.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er vandoor...
    misschien tot straks...

fijne avond allemaal!!

doei doei

3. @ mum wat leuk een echo
    @ sammie wat vervelend van je elleboog zeg!
    wel lekker 100 euro
    @ emma waar blijft je beebje? Hier gaat alles zn gangetje. Groeit goed en eet gelukkig wat beter. Ook slapen begint eindelijk te komen.
    @ dees lekker frietjes. Hier gezond gedaan vandaag :D
    * kan ik mijn strijk ook brengen *
    @ oma hoe is het meid?
    @ juffie ben benieuwd naar je schilderij

4. @ suus wat klinkt je dag als een mooie dag!
    En wat fijn dat de 20 weken echo goed was!

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kristel
    ben blij dat alles weer beter gaat met Yentle!!
    goed dat je flesborst gaat geven!!

zal even terug gaan lezen!!
    heb net het hele huis gestofzogen... heb zo ongeveer 6 vlooien van mijn arm gehaald, zo gaat het de hele dag al, het waren er 6 in totaal.. heb geen flauw idee waar ze vand aan komen!!
    heb echt een hele bus met vlooien bestrijder over de bank onder de bank, achter de bank, tapijt gespoten en nog kwam erw eer 1...ieeeewww.. gruwwel daar gewoon van!!! zo ontzettend balen.. geen poesjes meer in de woonkamer..

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hoi meiden

ik heb wel wat trg gelezen maar ben op de iPhone dus beetje veel werk om op alles te reageren.

@suus fijn dat je echo goed was, een opluchting is dat hè?

@ Emma gelukkig ben je het nog niet zat, ik moet je zeggen op het laatst kon het voor mij niet snel genoeg komen

mijn borsten doen zo'n pijn dat we vanochtend ff de vk hebben gebeld of we wat mochten kolfen
    en gelukkig nog dat maar ja het is er naturlijk weer en ik hoop dat die stuwing snel afneemt want het is geen pretje.
    De kleine krijgt ze gewoon niet leeg en ik had in ongeveer 5 min al 50 cc dat is echt veel.
    alleen hebben we misschien een probleempje, de kolf is misschien niet helemaal Oké dus we hebben de melk weggegooid en nu ligt tie in de vaatwasser. Hopelijk spoelt tie hem goed schoon anders moeten we weer een gaan kopen en die krengen zijn duur.
    Verder alles goed, zijn navelstrengetje viel er toen straks af. Wel appartdat laatste stukje wat ons verbond 9 maanden lang

ik ga zijn luier verschonen en dan ff slapen want vanacht weer om de 3 uur de voeding en ben elke keer toch wel een uur bezig met luier en al.

Fijne avond

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Wat fijn dat Frédérique goed eet en groeit, en dat het slapen steeds ietsjes
    beter gaat :D

@ Matta: Ow bah vlooien, hier ook last van gehad, net voor we op vakantie gingen...
    nu zijn de beestjes er gelukkig weer vanaf...

Echo was leuk :D wel heel snel klaar maar toch nog even kunnen spieken...
    we hebben kunnen zien dat ons ukje, jawel... Haar heeft :p
    gezichtje was niet meer te zien omdat het naar beneden lag met t gezichtje en met het ruggetje onder mijn navel zeg maar (klaar om geboren te worden?? :p) konden wel zijn/haar lieve oortjes zien :D zo cute...
    ze heeft het buikje opgemeten en die lag boven het gemiddelde dus het echoapparaat gaf al geen termijn meer aan (normaal geeft ie dan het aantal weken/dagen aan wat overeenkomt met de omvang... ook het bovenbeentje heeft ze opgemeten en dat was allemaal prima (geslacht niet gezien!!! :p) en toen ging ze kijken aan de hand van de groeicurve wat ons ukje nu ongeveer zou wegen...

:$:$ tussen de 3,5 en 4 kilo :$:$ whaaaaa, laat het dan a.u.b. vannacht maar geboren worden voor ik er straks een 9 ponder uit moet poepen....

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: je hebt superveel melk dus... aan de ene kant alleen maar goed natuurlijk
    maar als jullie vent het niet op kan...
    als de kolf niet goed is, kun je er dan niet beter 1tje huren bij de thuiszorgorganisatie
    dat zal een hoop schelen...
    Slaap lekker meid!

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @suus
    Je zag er prachtig uit zeg!! Was je blij dat je je trouwjurk uit had?? Drukte hij erg op je buik??

@dees
    Wij ehbben ook patatjes gegeten, liefje is alweer de hort op!! L hij komt als het goed is donderdag weer thuis!

@Emma
    Jaaa klopt..hihi kunnen we bij elkaar op vistie..
    Ben gehoren in Den helder en heb vanaf mijn 4e in Drachten gewoont.. iedereen woont daar en is daar komen wonen of woont in de buurt! Voel me hier ooke cht niet thuis..
    Heb daarom ook en heerlijk weekend gehad deze week!! Kan niet wachten om te verhuizen!!

@mum
    Hahaha coool ik wil die foto wel zien!! Gehehehe!!!
    Hilarisch kmo je in de krant en dan ook nog in een roze badjas!!
    Heb je leuk naar je kleintje gezwaaid??
    Hahah een flinke beeb dus..gehehe..

@sammie
    jakkes zeg, ook niet leuk. Maar wel beter dat je geopreerd kan worden!!

Zomaar 100 euro?? Als een vooraf van de erfenis van edwin zijn oma??

@juffie
    Hoe was jullie vakantie?? Staat je huisje al op funda???
    Is je schilderij al klaar?? Ben benieuwd naar het resultaat??

@all
    Ik heb vet toffe discodip ijsjes gekocht!! Ga er zo 1 proeven..hahahaa.. hoop dat het niet tegenvalt..haha..
    Ik heb het idee dat die beesten overal zitten.. gatver alles jeukt!

@kim
    Jemig jij hebt dus een mega melk productie in je borsten!!!
    Hoe gaat alles met ayden? Hihi..zijn je schoonouders alweer thuis??

10. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    iemand nog meer tips, om vlooien snel te verwijderen.. wordt helemaal gek, denk dat ik zo maar naar boven verkas.. vreselijk dat gejeuk!!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: Stuur je de link wel per pb, maar t is echt heel klein hoor...
    idd een flink beebje... en de vk vanmiddag en afgelopen donderdag zeiden allebei rond
    de 6 pond, dus dat scheelt wel ff :p

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: haha geen zes ponder dus...leuk dat je alles zo goed kon zien..

@dees: tja hadden we er maar wat over te zeggen inderdaad maar helaas. hij komt wanneer hij wil

@emma: gelukkig dat de oefenweeen minder werden na de paracetamol....

@sorry rest weer vergeten geloof ik..ga de laptop uitgooien. ff beetje vla eten nog en dan slapen..

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: nee volgens de echo niet, maar ook die zijn niet heel nauwkeurig schijnt...
    vriendin van mij had ook een groeiecho gehad op het eind en haar tweede kindje zou
    lichter zijn als haar 1e kindje, nou die was dus ff ruim een kilo zwaarder dan haar grote
    zus toen ze geboren werd...
    dus tja ben benieuwd wat eruit komt :p

Slaap lekker meid...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ja meiden ik ben er vandoor...

ga lekker mijn bedje opzoeken!

hoop dat ik wat langer kan blijven liggen als vanmorgen!!

Slaap lekker meiden...

tot morgen

*zwaai zwaai*

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    jurk drukte gelukkig niet op mijn buik nee.. :D Ik ga naar bed zo.. weltrusten

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mum leuk nog ff een echo en idd laat maar komen hè :) moet er ook nog uit hihi

@ matta die komen vrijdag trg , schoonmoeder vind het verschrikkelijk maar ja eigen keus hè

ik heb de vk nog maar ff gebeld want mijn borsten doen echt zeer en gloeien helemaal, ik mag nu een borst bijv leeg kolven en hem de ander op Laten drinken

Ga hem weer voeden doei doei

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @kim: echt vervelend dat het zo zeer doet.. het is wel fijn dat je nou ook mag kolven.. als daardoor de pijn weggaat..

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi meiden ik kom ff snel gedag zeggen tussen werk door ;)
    ik lees elke dag mee hoor ;)
    heb alleen vaak geen tijd om te reageren

@ bos ja ik ben geslaagd.. ennuh ga jij is bevallen joh hihi
    heb je me dikke buik gezien ?? :p

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @mecha: mooi buikje hoor :D zal morgen eens kijken of ik eraan denk om een buikfoto van mijn buikje te maken :p
    die groeit ook hard ineens :p

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, zo das wel heel ver weg, een roze stipje haha:p
    Leuk he zon echo :D Heb je fotos gekregen?
    Jeetje word een zwaar kindje dan! Maar een troost, mark zn nichtje heeft net een dochter gekregen, die woog bijna 4800 gram en ze heeft geen enkel scheurtje en geen knip :D

@Sammie, leuk kado! Hoe is het met je verder?

@Ryanne, tja hij wil nog even blijven zitten denk ik haha.
    Fijn dat er een ritme in komt en dat ze goed slaapt!

@Matta, geen idee wat je nog meer tegen die beesten kunt doen behalve sprayen. Dan mag je toch ook een dag niet meer in de
    kamer komen? Ik zou ook kussenhoezen enzo uitwassen.
    Is wel zo leuk om daar weer te wonen ja als al je bekenden daar ook zijn..Ik ben er zaterdag nog wezen winkelen:D

@Kim, is wel beter om te kolven dan denk ik, Je wil ook geen
    borstontsteking. Gaat verder alles goed? Wel fijn dat Frank nog vrij is zeker. Groeit Ayden goed?

@Bos, beetje kunnen slapen? Nog last van maagzuur?

@Mecha, groeit goed he :D hoe is het verder?

@Nen, waar ben je meid?

@Kristel, Yentle een goeie nacht gehad? Is ze alweer aangekomen?

@all, wij hebben weer es sex gehad gister, maar nu heb ik sindsdien al regelmatig oefenweeen ;) zou het daarvan komen? Als het dan ook es doorzet ..:p
    Jullie plannen vandaag? Wij gaan naar mn schoonouders vanmiddag, die zijn hier vlakbij met hun bootje.

Deel Deze Pagina