@emma Zou het dan toch?! Hoop voor je dat het doorzet.. @mecha Mooie buik hoor.. @mum Wat leuk dat jullie nog naar je beebje kunnen kijken in je buik! Laat het dan maar gauw gebeuren hihi..Is idd een best gewicht.. @all Sorry als ik iemand vergeten ben, want heb de puf niet om terug te lezen.. Volgende week Chanell alweer 2 maanden!! het gaat echt allemaal super snel zeg!
Hey hey, @Mum: Jij ook al zo'n gezond gewicht voor jullie kleintje! Dat het nu maar snel komt dan @Emma: Meid, ik hoop zo voor je dat het doorzet! @Matta: Shiver, vlooien. Lijkt me verschrikkelijk. Mijn vriend zou compleet gek worden denk ik, moesten hier vlooien zitten @Kim: En heeft het afkolven van je ene borst geholpen? Ik kan me voorstellen dat het veel pijn doet. Mijn borsten staan nu soms al gespannen en dat doet al pijn. Wat moet dat wel niet zijn met die stuwing.
Goeiemorgen!!!! Zo slaapkoppie is ook wakker Ben nog steeds moe maar goed, ik kan niet de hele dag slapen toch? Gister werden we door mn schoonouders gebeld, mn schoonvader heeft parkison. We wisten dat er onderzoeken liepen maar dit hadden we niet verwacht. Mn man is er erg nuchter onder, net of het hem niks doet.. Vanavond gaan we de babyspullen weer terug zitten heerlijk Yes ik ga even ontbijten en de makelaar bellen..tot strakjes!
hoi allemaal.. Ik was vanmorgen al vroeg wakker... kwart over 8.. vind ik vroeg in mijn vakantie.. ben nog wel moe maar mijn rug deed zoveel pijn.. Ik ben toen heel rustig aan gaan douchen.. en daarna behang gaan krabben Toen kwam pascal met de verse broodjes en hebben we ontbeten.. daarna ben ik naar de kriudvat gegaan want daar zouden al wat foto's klaar zijn van de bruiloft.. als je ze vrijdag bracht waren ze dinsdag klaar stond er.. kom ik daar.. en nee hoor geen foto's.. Dus ik vragen wanneer ze binnen komen. maar ze weet het niet want het is vakantieperiode :S nou lekker kut dus @juffie: fijn dat je zo goed kan slapen .. maar klote dat je schoonvader parkison heeft @chamaro: ga echt snel.. alweer 2 maanden :O niet normaal!!! @emma: hoop dat het door gaat zetten.. ga voor je duimen.. @all: nu ga ik grote schoonmaak houden in huis.. is hard nodig!!!
@ Kim: Nou idd, laat maar komen!! wat erg dat je borsten zo zeer doen... hoop dat het snel beter gaat en je gewoon bv kunt blijven geven! en tja je schoonmoeder, heel vervelend natuurlijk maar ze wist inderdaad van te voren dat dit zou kunnen gebeuren! @ Suus: ben benieuwd naar jouw buikkie @ Emma: ja we hebben 2 foto's meegekregen van een oortje maar ik vind ze helemaal niet duidelijk... deze echo was bij de vk op de praktijk (net als de termijnecho) en dat apparaat daar is nog uit het jaar nul geloof ik... ja idd een zwaar kindje, al hoop ik nog steeds een klein beetje dat ze er een stukkie naast zitten en ons ukje wat kleiner is, anders is het echte baby er zo vanaf Owww.. spannend meid, hoop dat het doorzet , lekker hoor nog even naar het bootje (als het niet doorzet nu ) @ Maris: Zo hej Chanell alweer 2 maanden... gaat echt te hard @ Hilli: wilde jij nu ook BV gaan geven? enne hoe is het met jouw buikje, heb je alweer een nieuwe foto? @ Juffie: Ow dat is niet zo'n leuk bericht van je schoonvader... misschien komt de klap voor je man nog... Sterkte ermee hoor!! @ Suus: balen zeg van de foto's... hoop dat ze snel binnen zijn... ik heb lekker uitgeslapen tot 10.15 uur heerlijk... het regent hier echt pijpenstelen maar vind het niet erg, hoop dat t een keertje goed afkoeld... @ All: waar is Dreamer?? heb haar al 2 daagjes niet gezien, en Nen is ook al ff weg...
@Mum: Slaapkop Hehe Ik ga wel proberen om bv te geven. Voor ik zwanger werd heb ik altijd geroepen dat ik dat nooit zou doen. Maar kmoet zeggen dat ik me er nu heel goed bij voel. En wat er ook wel een beetje bij komt kijken is; omdat ik nu al thuis zit heb ik na de bevalling normaal alleen recht op ouderschapsverlof. Wat wil zeggen dat ik in april al terug moet gaan werken. No way dat ik dat al doe. Wij hebben op het werk recht op bv-verlof. Als ik eerst mijn bv-verlof opneem en daarna mijn ouderschapsverlof, dan zit ik thuis tot september. Als ik dan moet kiezen tussen 3 maanden bij mijn kleintje zijn of 8 maanden. Dan weet ik het wel. Een andere reden is omdat ik veel last heb van allergieën. Gisteren tijdens de parkconcerten was een vriendin van me er ook. Ze had haar moeder meegebracht. Zij pendelt. Elke keer als zij pendelde voor het geslacht van een baby, was dat juist. Ze gaat vandaag het geslacht van ons kindje pendelen Ben wel heel benieuwd wat daar uit gaat komen Ik blijf zowiezo bij mijn gevoel, dat er een prinsje in mijn buik zit, tot de echo het tegendeel bewijst
Zoo goeiemorgen Suus en Mumtobe Ik ben bezig met een babysite wel grappig.. Van broodjes kaas krijg ik alleen maar meer honger :S
Ik ga ijsjes kopen! Heb ik plots ontzettend veel zin in. Maar ze zijn hier allemaal op Dus ... ben effe naar de winkel Mmmm ijsjes (tis er wel geen weer voor, maarja )
Je mag ook even naar Utrecht rijden, hier een ruim assortiment van ijsjes die ik toch niet mag opeten..
Ik werd trouwens vannacht echt wakker door de baby.. Ik weet niet wat voor spelletje hij bedacht had maar ging behoorlijk te keer.. hi hi twee keer met mn hand over de buik wrijven en het stopt hoor.. Het is echt een lekker minimopsje die liever geen aandacht wil
@ Hilli: Ja dat zijn inderdaad allemaal goede redenen om bv te gaan geven fijn dat je je er ook goed bij voelt... ik had mijn slaap even nodig ben benieuwd wat er uit de pendel komt Pffff ik ben nog steeds moe, en verkouden... heb het gevoel dat ik heel erg verkouden ben, zo'n lamlendig gevoel blegh! enne kom er net achter dat de kat ook flink aan de diarree is dus t gaat echt lekker hier
@ Mum Gatsie, das niet fijn! Beschuitjes eten en bananen dat verstopt de boel een beetje.. Witte rijst doet het ook goed. kan me voorstellen dat als je misselijk bent door de diarree dat je er geen zin in hebt.
Ohh sorry hahah daar had ik overheen gelezen.. Ik dacht jij hebt diaree. He bah dan is het nog viezer!!! Succes met schoonmaken ervan Je zou bijna die kat dan een luiertje om willen doen.. tenminste dat zou ik dan willen doen
@ Juffie: dat ga ik dus echt niet schoonmaken hé, de kattenbak doet mijn vriend nu zoiezo, is niet goed hé als je zwanger bent!
tja idd... blegh ik heb een baaldag vandaag... kan ook overal wel om janken geloof ik. @ Bos: weer lekker aan het uitslapen meid?
Maar mum toch *dikke knuffel* kHoop dat je je snel beter voelt hoor. En dan je kat ook nog, komt allemaal weer bij mekaar hé. @Juffie: Waarom mag je geen ijsjes eten? Hihi, leuk seg. Gewoon wakker worden van je kleintje. Alé, nu is het nog leuk, zal mss nog wel veranderen
@ Hilli Ik mag geen suiker, want de kleine is veels te zwaar (ze denken aan zwangerschapssuikerziekte) Ja speedy gonzalos is nu nog schattig in mn buik, vandaag is ie echt aan het racen in mn buik. Tijd om dus rondjes te gaan wandelen, valt ie lekker in slaap Zo ik heb broodjes gegeten, karnemelk gedronken tijd om de Ikea leeg te kopen Jij woont in Antwerpen he? Leuke stad hoor!!! Ik heb er erg genoten! Ik kreeg alleen wel gekke blikken naar mn buik (had buikband om..) is dat niet gebruikelijk in Belgie?