Zo de wasmachine staat aan, ik heb het bed 360 graden gedraaid, kan de babykamer er zo weer in.. Ik had trouwens in Nederland een muziekmobiel gekocht met die konijntjes.. Nu vond ik in Antwerpen een bijpassend knuffeltje ervan. Mn man zei wat moet je ermee, maar ik stond zoo schattig te dansen in de winkel dat hij het spontaan heeft gekocht voor me, als ik dat dansje dan maar wel weer doe als ik het knuffeltje aan doe Gewoon ff laten zien aan jullie
@Kim, heel begrijpelijk dat je nu geen tijd hebt om te kletsen hier! Wat goed dat Ayden alweer zoveel aangekomen is! Veel plezier met de visite @hydrofiele luiers, ik heb er ook 24 ofzo. van de hema, ikea, trekpleister en prenatal van alles wat dus hahah @Mum, ja heb altijd elke week een echo, blijft leuk Is idd echt een verrassing, we hebben ook geen 3d echo gedaan. heb je nog steeds een baaldag? Volgens mij is bos aan het bevallen ... Wij zijn toch niet gegaan, we gaan morgen kwam wat beter uit. En ik doe ook maar even rustig aan, ben misselijk en harde buikjes. Wie is de buddy van Bos eigenlijk??
@ Mum Klopt!!! Ik vind het zo schattig van Bambino (tiamo) maar het is een oudere collectie, dus ik kan het niet overal meer krijgen Maar ben nu al erg blij dat ik dit heb De buurman heeft de kast weer goed gezet, de babyafdeling is weer gemaakt.. Ga de kinderwagen ophalen van beneden.. Heerlijk alles van het beebje weer in de slaapkamer..
Misschien handig om even op de hyves een overzicht te zetten van de buddys? Zo weet iedereen wie elkaars buddy is..
@ Emma: Elke week een echo dat is idd wel leuk... mijn humeur is gelukkig wel wat opgevijzeld, vanmorgen had ik de kleine ook nog niet goed gevoeld, maar na een mierzoet ijsje heeft hij/zij toch wel even laten merken dat het er nog zit Agneta is de buddy van Bos...
@ Mumtobe HI HI, is ook een manier om de kleine even actief te laten worden Ik ga even lekker op de bank zitten met wat rauwkost.. heb het zoooo warm! Meer mensen last van?
@ juffie: Ja dat is wel een idee idd, k zal eens kijken of ik dat kan doen omdat Sammy en Gaby beheerders zijn...
@Mum, waar een ijsje wel niet goed voor is Is wel leuk ja, het zijn geen lange echos hoor. Verveel jij je al thuis? Ik wel, terwijl ik ook wel moe ben haha. Vind het lastig om eraan toe te geven. @Juffie, leuk zijn die van bambino he, ik heb er een boxspiraal van.
@ Emma: Nee hoor ik verveel me nog niet ik vermaak me wel met de laptop op schoot beetje op internet rondsjouwen enzo... af en toe een beetje poetsen of opruimen tussendoor ik ben bezig met een buddy lijstje voor op de hyves... mare weet iemand wie de buddy is van Sterretje? had die al een buddy by the way?
@Mum,pff geen idee.. heb sterretje ook al even niet gezien hier. gelukkig verveel je je nog niet Ik lees nu wel veel, dan gaat de tijd ook wel lekker snel.
Zo heb even een buddylijstje op de hyves gezet, staan alleen de namen op van de meiden die bijna zijn uitgerekend want de rest heeft nog geen buddy, Sterretje staat er wel bij maar heb ik nog geen buddy bij gezet, weet zo echt niet wie haar buddy is...
Over hydrofiele luiers... Bedenk je wel als je allemaal gekleurde hebt je ook met was zit. Ik heb er een paar blauwe tussen zitten maar draai vooral witte was dus die zijn gewoon ideaal @ mum nou lekker blijven zitten, grote zak chips erbij en een filmpje want geloof me straks kan het niet meer. Ga jij trouwens bv geven?
@ Emma Waar heb je de boxspiraal gekocht? Ik wist neit dat die er ook was.. Die gekleurde hydrofiele luiers zien er wel iets leuker uit als de witte, maar inderdaad wel handig om even rekening mee te houden.. Zo eens even bij de wasmachine spieken
@Juffie, bij de trekpleister. maar volgens mij is die serie eruit. Ik had hem afgeprijsd gekocht namelijk. @Kim, idd ik heb ook gewoon witte, 3 gekleurde van de ikea maar verder niet. @Mum, handig die lijst! ik ben ervandoor, zal even buiten kijken.. Ik kom straks wel even kijken of er nieuws van bos is
@ Kim: Ja heerlijk, ik geniet er nog even van ben lekker baby te huur aan het kijken op internet, echt lachwekkend af en toe Nope ik ga geen BV geven, tenminste dat zit nog niet in mijn planning, wie weet denk ik daar net na de geboorte anders over (dat lees ik nu vaak dat dat ook vaak gebeurd) maar vooralsnog kies ik voor de fles... Hier ook allemaal witte hydro-luiers, nu kunnen wij natuurlijk nog niet heel veel met kleurtjes omdat we het geslacht niet weten, maar idd die witte zijn het handigst omdat je veel witte was hebt... zo heb ik ook de meeste witte rompers, zodat die gewoon overal onder kunnen... dus de witte was is het grootst denk ik...
@ Emma Hmmm dat word hard zoeken hier in de omgeving.. Ik zag net ook knuffeldoekjes ervan maar die vind ik niet heel erg mooi eerlijk gezegd..