Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    net een sms gehad van bos...........

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ennnnnnn ?
    Vertelllllllll!

3. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    en er is niets. ze zei dat het internet eruit lag en dat ze vanmiddag bij haar ouders was haha.
    er is geen knulletje geboren............

jee bos je liet ons wel in spanning

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    tjeeee bos... :p wat een spanning kan jij veroorzaken zeg... haha

@ Dreamer: Fijn dat jullie tussendoor nog iets hebben waar jullie (welliswaar op een andere, minder leuke manier) naartoe kunnen leven... dat geeft weer even een tussenstop in de wachttijd naar maart...

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Pfff jeetje Bos!
    Voortaan maar even sms-en als je geen internet hebt hoor :p
    We zitten hier allemaal in spanning!

Tnx for the update Agneta!
    Ik dacht dat je al langer thuis was?
    Maar je bent nu dus met zw verlof?
    Weet je al of je weer gaat werken na je verlof?

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ohh ik dacht dat Bos echt wel bevallen was joh! Nou zeg... de babys blijven lang binnen boord ;)

Ik heb trouwens bij de kruidvat nog meer gevonden van Bambino.. Een knuffeltje en een maxi cosi speeltje :D Heel leuk.. Ze hadden erg veel, vond het alleen een beetje te duur worden als ik alles nam.

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja ik was al vrij. ik had vakantie van 9 juli tot 3 aug. en ik zou toen eigenlijk moeten werken van 3 aug tot 20 aug. maar mijn baas zei blijf maar lekker thuis en dan meld ik je wel ziek. dus had ik gelijk het uwv aan de lijn.
    ik ben nu vrij tot 7 januari dus dat ik wel lekker lang.

8. juffie2008

@ Agneta

Jij hebt een lieve baas ;) Wel lekker dat je nu al heerlijk vrij bent!!!

Wij eten vanavond gekookte aardappels, spinazie, hamburger voor mn man en ik lekker 2 hardgekookte eitjes..
    Mn man is alleen erg laat vandaag, hij is nog niet eens vertrokken uit Lelystad :S
    Ik ben ook meteen worteltjes aan het koken met zelfgemaakte aardappelpuree dat krijgt mn man morgen mee naar zn werk.
    Ik heb liever dat ik wat meer werk eraan heb dan dat hij naar de Mac gaat..

Ohja ik heb een swiffer gekocht, ben benieuwd of het werkt..

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ben niet aan het bevallen sorry dat ik me niet gemeld hebt maar mijn internet lag eruit vanochtend en was vanmiddag bij mijn ouders

@suus: gelukt met schoonmaken.

@hillie: en wat kwam er uit de pendel bij jou??

@emma: jemig meid dat je nog zin hebt in sex....maar ja het kan er voor zorgen dat het doorzet zeggen ze wel eens (vriendlief probeert het ook door dat steeds te zeggen maar hij heeft ff pech hoor haha)

@Mecha: zo buikkie begint te groeien mooi hoor....

@hilli: mmm...lekker heb je nog een ijsje over of heb je alles opgegeten...

@kim: die borstvoeding van jouw die wil wel....haha...je kan het gaan verkopen joh.. stond vandaag in de krant dat het helpt tegen de mexicaanse griep voor kinderen onder de zeven en dat ze adviezeren om kinderen een slokje te geven...nou jij hebt zat haha...

de rest reageer ik zo op...vriendlief heeft bami gehaald dus ga ff eten.

10. juffie2008

@ Bos

Het is je vergeven hoor... fijn dat je er weer bent ;)

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    pffff bos. jij laat ons echt in spanning zitten haha.
    ik dacht straks is er iets erg ofzo en ben je in het ziekenhuis! haha (sorry soms ben ik een drama queen) :)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Wooowww wat een superbaas heb jij zeg :D echt tof van hem...

@ Bos: Eindelijk :p hahaha eet smakelijk...

pfff k wordt niet goed van de situatie met onze kat... hij heeft vandaag gelukkig wel een aantal keer op de bak geplast maar het gaat niet van harte... hij zit daar gerust een kwartier a 20 min. dus het kost hem heel veel moeite...
    nu wilde ik vanmiddag even kijken hoe hij erop zou reageren als ik aan zijn buik zou komen (mocht ik zondagavond niet) en ineens laat meneer alles lopen :( wel druppelsgewijs maar had echt zoiets van uhm... ja... en nu?
    en nu net samen met mijn vriend gekeken en ja hoor hij laat het weer lopen... onze eigen dierenarts is er vandaag niet en aangezien poeslief wel plast (dat moet ie van de da) denk ik niet dat het nodig is om vanavond nog te gaan (en weet zeker dat ik dan helemaal een vermogen kwijt ben bij die vervanger) dus bel morgen wel weer naar de da, maar wordt er zo onzeker van...

13. Hier lag het internet er ook uit de hele ochtend.. wij allemaal in spanning hier :p voor bos.. ligt gewoon d'r internet eruit..

Hier net sla gehaald.. en mijn man had een opwarmmaaltijd van AH had ie de verkeerde meegenomen, is ie nu aan het omruilen ;)

Wat ik gisterochtend trouwens had.. ruzie in de trein! Ik zat in zo'n intercity dubbeldekker en boven waren constant kinderen aan het rennen. Iedereen werd er gek van beneden. Dus ik naar boven, om te vragen of ze ermee konden stoppen (kan je beter buiten doen toch!) Kijken die ouders me aan alsof ze het in keulen zien donderen.. ja het zijn kinderen, we kunnen ze toch niet vastbinden! (wel opvoeden maar ja dat komt kennelijk niet voor in hun woordenboek) Ga dan in de 1e klas zitten (okay en de rest van de mensen ook?!? En wat als de 1e klas onder de 2e klas is?) Ik stond daar te koken van woede.. want ik zit natuurlijk lang in de trein! En er was een storing dus de trein stond ook nog eens lang stil :) Maar ligt dat nou aan mij dat ik vind dat kinderen tegenwoordig amper opgevoed worden?!?

Vanmorgen ging ik weg zonder mobiel.. dacht ik in het paadje hierachter oeps me telefoon. Ik weer terug.. ;) Ik heb ook me kaart van de verloskundige op me werk laten liggen, en moet er morgen heen ;) Wat voel ik mij slim op het moment..

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum heeft jouw kat geen blaasontsteking?? is het een kater of een poes?

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Het is een gecastreerde kater en heeft blaasgruis...
    zit al aan de AB maar t wil nog niet echt vlotten helaas...

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Bos: Jah, kheb nog ijsjes over :D Voor morgen hé. Dan zullen ze wel op zijn :) Kheb nog niets gehoord van de pendel :( kHeb net een smsje gestuurd, want kben toch wel benieuwd.

@Desiree: Nee, kvind het ook niet kunnen. Ik ben vrijdag nog met het werk met de trein naar de zoo geweest met 30 kleine kindjes. Die moesten het niet proberen om rond te lopen in de trein. En mijn eigen kinderen ook niet.

@Mum: Wat raar hé, dat je kat er nog zoveel last van heeft. Hopelijk komt het snel goed!

@Dreamer: Idd, dat is waar. Ik vond de tijd dat ik nog moest wachten om te stoppen met de pil echt verschrikkelijk lang. En nu, ja nu vliegt het hé. Behalve deze laatste paar dagen, maar dat is gewoon omdat we zo graag die 20weken echo willen.

Aahja @mum: Ik heb er echt geen idee van waarom ik op 28 weken een echo krijg. De vrouw van mijn neef gaat naar dezelfde gyn en is een maand verder. Zij zei dat ze op 28 weken terug moest komen. Dus ik veronderstel ik ook. Ja we zullen wel zien.

17. Mum hij heeft toch nog maar een paar tabletjes gehad? Het kan wel even duren voordat het volledig is aangeslagen natuurlijk. Zou morgen voor de zekerheid idd ff de dierenarts bellen. Wel balen zeg :(

18. @ Hilli heb je nog de kleine wellicht gevoeld?

@ Juffie lekker spinazie!

@ Agneta zo dat is een lekker vooruitzicht tot januari vrij! :$ Gek dat het uwv gelijk belde, maar je verlof gaat met 34 weken in zeker? Bij mij heeft de uwv nog niet gebeld, en ik ben nu al 4 maanden ziekgemeld.. misschien bellen ze de 1 wel en de ander niet..

@ Dreamer nou het gaat zeker snel zo'n zwangerschap. Gek om er over na te denken dat ik het nu al 19 weken weet.. ik dacht eerst het maakt niet uit als de tijd langzaam gaat, als ik zwanger ben vind ik het best maar het vliegt echt!
    Is dat trouwens het laatste zaadonderzoek? En krijgen jullie tussendoor ook nog updates over de wachtlijst?

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sorry lees dat jullie echt een beetje in de veronderstellin waren dat ik aan het bevallen was maar dan had ik wel gesmst hoor...sorry dat ik jullie nu moet teleurstellen (zwager is ook jarig vandaag dus was ook niet zo'n goede timing als hij vandaag kwam...)

@dees: hebben jullie ook upc? wij hebben de laatste tijd echt vaak problemen met internet. vanochtend lag zelfs de telefoon en tv er ook uit....word je toch gek van. ben maar naar mijn ouders gegaan want was zo saai thuis....(ouders hebben ook geen internet dus daar kon ik me ook niet melden)

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ hilli: ja ik hoop het ook...
    wel even navragen of je ook echt een echo krijgt met 28 weken, wie
    weet is er voor haar een speciale reden...

@ Dees: Ja idd kijk het nog even aan hoor, hij plast in ieder geval en dat moest ie
    gaan doen, maar vind het zo vreemd dat hij het ineens laat lopen :(
    bel morgen idd even naar mijn eigen DA

@ Bos: t was wel ff paniek hier ja :p maja kan gebeuren toch... niet schuldig
    voelen hoor! :D

pfff ik wil weer even klagen... mijn humeur WAS weer een beetje opgevijzeld...
    vriendlief is net thuis en die vraagt of wij donderdagavond plannen hebben omdat hij
    anders met een collega de vaatwasser weg gaat brengen... dus ik zeg dat ik verder
    geen plannen heb maar dat hij wel weet wat er die dag is (ik ben dan jarig) en ik
    dus al de hele dag alleen zit en niet wil dat hij dan ook nog de hele avond aan dat kleine
    klusje gaat besteden...
    waarom vraagt ie zoiets? dat snapt ie toch zelf ook wel??
    daarbij komt ook nog dat ik zeker weet dat hij uit zichzelf geen cadeautje heeft :(
    nu gaat het mij niet om een cadeautje maar gewoon de blijk dat hij eraan gedacht
    heeft en er moeite voor heeft gedaan...
    in het begin van onze relatie kwam hij bij elk meningsverschil met een bosje bloemen
    aanzetten (ook een beetje overdreven, maar beter als helemaal niet meer) maar ik denk dat het nu al ruim 3 jaar geleden is
    dat ik zoiets spontaan van hem heb gekregen...
    voorgaande jaren kwam hij steeds vragen wat ik voor mijn verjaardag wilde hebben...
    en dan zei ik iets en moest ik uiteindelijk nog zelf aandringen dat we naar de winkel moesten
    om dat wat ik zelf verzonnen had te gaan halen... hij wilde dan nog wel afrekenen aan de kassa :(
    ook daar heeft hij nu niet naar gevraagd... ik hou ook echt stijf mijn mond dicht tot na mijn verjaardag
    bah kan wel janken... waarom is hij niet meer een klein beetje zo attent en romantisch als in het begin :(

Deel Deze Pagina