@emma: je moet het wel bezuren zo voor een pleziertje...zou het voorlopig maar ff niet meer doen denk of wel...hopenlijk is het snel over...ben je inmiddels al verrimpeld van al dat badderen haha..
@ Mum nou als je het vooraf zegt kan je nog een beetje een teleurstelling op je verjaardag voorkomen, is anders ook weer zo zonde! Gewoon heel makkelijk en direct "ik hoop dat je donderdagavond mijn verjaardag niet vergeet, dat zou ik heel jammer vinden" Da's nog helemaal niet desperate maar voorkomt misschien een akelig gevoel op je verjaardag! Jij wordt ook alweer 22, wat worden we allemaal oud En ja wie weet bevalt de een veel vroeger dan is het niet nodig.. daarom zien we dan wel @ Emma ik hoop toch dat het snel eens gaat doorzetten! @ Sammie toen ik me bericht plaatste zag ik de foto nog niet maar zie hem nu, wat lief toch zo'n kleintje. Is het een beetje een ondeugd of nog wat schuw? @ de beebs hoe gaat het met alle kindjes?
Dees, Hij probeert nu al baas te spelen, hij slaat iedereen en is behoorlijk ondeugend. Alleen nu is de grote kat al de hele dag boos, en heeft zelfs vannacht zijn behoefte gedaan in de plantenbak. Hopelijk komt hij er snel overheen..
@ Dees: maar dan herrinner ik 'm er weer aan, en dat wil ik juist nu niet doen heb nog steeds de edele hoop dat t wel goedkomt ik ben ff naar de paardjes... tot straks...
@Bos, vorige keren kreeg ik het niet na de sex maar lag ik gewoon een boekje te lezen. Het kan wel iets opwekken zeggen ze, dus misschien net het laatste zetje haha. Ben net een omatje ja van het badderen Voel jij je nog helemaal goed? @Mum, hoop voor je dat ie het toch niet vergeet @sammie, hopelijk vechten ze het snel uit. Hoe oud is je andere kat?
@Desiree: Ja elke kan voel ik het nu Nog niet heel vaak en alleen als ik rustig zit of lig. Als ik met iets bezig ben, dan voel ik het niet. Komt nog wel @Mum: Ze heeft best veel overgewicht. Mss daarom? Want tijdens de 20weken echo zag alles er goed uit. Mannen. Ik ben 7,5 jaar samen met mijn vriend. Ik kan het aantal bloemen dat ik van hem heb gekregen, op één vinger tellen Ik geef hem wel hints, maar tzit er echt niet in. @Sammie: Oooooh, wat een snoepje!! Ik krijg weer een katje als we in een huis wonen. Dat is wss best nog lang Als Mickey is zoals de kat van mijn schoonouders, dan blijft hij nog wel effe boos. Ze hebben hun puppy nu bijna 4 weken, maar de kat komt nog steeds niet in de woonkamer zitten, wil helemaal geen knuffels meer. Hij komt eigenlijk alleen maar binnen om te eten en dat is het. Ik kreeg net een berichtje dat ze aan het pendelen is Ze moet mijn lievelingskleur weten. Spannend
@emma; ben benieuwd of het laatste zetje was..weet eigenlijk niet hoe lang het maximaal duurt dan als het daardoor echt op gang komt. @hilli: spannend meid. nog ff geduld hebben. ik kruip weer voor de tv
@Bos, het zal wel niet, ach jaa we wachten rustig af haha. @Hilli, spannend! ik ben baby te huur aan het kijken
ik ben ook weer weg.. niet ongerust worden he want moet morgen eerst naar de vk en daarna krijg ik visite dus weet niet of ik er vroeg ben morgen.... geen bericht is goed bericht.. groetjes
@Dees: geen idee of het het laatste zaadonderzoek is. We gaan het via de dokter aanvragen, want we zijn alweer een jaar verder en er is veel veranderd. Dus wil weten of er nu misschien wel iets gevonden wordt. We krijgen geen updates. We krijgen nu een telefoontje wanneer ze een donor hebben gevonden en vanaf dan gaat het heel snel als het goed is. @Sam: ahh lief poesje! Hoop dat ze snel gewend is en de andere kat ook. @Emma: dat het maar is snel mag doorzetten! @Hilli: wat schattig dat je de kleine elke dag voelt, lijkt me echt geweldig! @Mum: altijd als wij een man met een bossie bloemen zien lopen, dan kijken we elkaar aan van, zo die heeft wat goed te maken Ik krijg dus ook nooit bloemen haha. Heb alleen mn bruidsboeket gehad (alleen had ik die zelf al vantevoren betaald ) Mannen denken gewoon niet aan zulke dingen. Moet zeggen dat ik om mn verjaardag niet maal, maar alsie de trouwdag ooit gaat vergeten ... dan issie nog niet jarig Dus kan me wel voorstellen hoe je je voelt. Hoop dat ie stiekem iets leuks voor je gehaald heeft!
@Dreamer, ik ga heel hard voor jullie duimen! het zou toch zo mooi zijn! En anders is het misschien een afsluiting idd.. en kun je je echt op het hele traject richten.. Ik hoop ook dat het doorzet maar ook weer niet want ben als de dood hahah lekker tegenstrijdig he. @bos succes morgen! @Mum, hoe was het bij de paardjes? Ik ben er ook vandoor, de pijn word weer erger namelijk. Dus maar snel slapen. Fijne avond nog allemaal!!