Ja dat vind ik ook heel apart.. In de enveloppe van de Vk zat nog een echo van 9 weken en de VK zei al, jullie kleintje groeit echt mooi hoor!! Ik heb echos liggen van 6, 9 ,12 en 20 weken.. Over 2 weken hebben we weer een echo maar ik weet niet of ik dan een uitdraai krijg.. Ik eb de baby ook bij 8 weken 14 weken en 16 weken gezien maar geen fototjes meegekregen... Ik blijf het een mooi gezicht vinden als het kleintje lekker ligt te slapen of te spelen.. Maja jij hebt Chanell al in je armen.. Ik moet nog even wachten op onze ukkepuk
@juffie Ja dan zie je het als het ware gewoon groeien..erg wonderbaarlijk vind ik dat.. Voor je het weet heb jij je kleintje ook in je armen..de tijd kan snel gaan.. Ja ik vond dat in het begin erg raar ja.. Nou mis ik het beweeg en geschop in me buik super erg.. en ik mis mijn mooie ronde buik ook.. Als ik al die andere mooie buikjes van jullie zie ben ik eigenlijks best wel jaloers
@ Chamaro, Kan het me best voorstellen dat je dat gevoel mist.. Je hebt dan echt heel intiem contact met je kindje. Maar aan de andere kant je kan ook niet je hele leven zwanger zijn toch?? Lol
@juffie Ja heel intiem ja! Maar ook als ik soms boos of verdrietig was..en ik voelde haar bewegen of schoppen werd ik ook meteen weer vrolijk..Ik genoot echt zo van haar inm ijn buik.. Ik geniet nog steeds elke dag van haar hoor Maar in je buik is weer anders vind ik.. Nee dat kan gelukkig niet..Dat zou niet best wezen gr marisss
@Mum, buik is idd gezakt! leuk kado trouwens een camcorder. Doe rode besjes groeien hier in de tuin @Desiree, tegen maagzuur, savonds niet meer teveel eten, geen frisdrank enzo. en gaviscon.. @Bos, fijn dat alles weer goed was Hoe was het op kraamvisite? @gewicht, hier ook nog net geen 60 kilo, maar ja ik ben klein he, 163 @Frituurpan, hebben we ook niet, we halen wel patat af en toe @Kristel, doe je rustig aan? Beterschpa hoop dat je snel opknapt Wat gaat het snel he, Yentle is ook alweer bijna 2,5 week.. @Agneta, gelukkig ligt de kleine nu goed! @kim, echt super mooi mannetje hebben jullie! Vervelend die angstaanvallen, het is ook een hele verantwoordelijkheid ineens, dat zal ook wel moeten wennen denk ik. @Lynn, super mooi mannetje heb je @Mariss, o heerlijk even lekker uit eten, veel plezier! @all, we zijn vanmiddag naar mn schoonouders geweest die staan hier vlakbij op de camping met de boot mee. Mark en zn vader zijn gaan varen en ik en zn moeder hebben buiten gezeten, lekker rustig dus. We hebben daar ook gegeten, was gezellig, vriendin vond het niet erg dat ik niet naar haar feestje ging, ze snapte het gelukkig wel.
hoi hoi mariss en juffie ik denk dat ik ook echt mijn buik ga missen als ze geboren is. ik vind het zo fijn dat ik haar altijd bij me heb en voel. zo we zijn klaar met verven we hebben 11 deuren geverfd vandaag en straks kan leon de deurklinken erop zetten en is dat weer netjes.
dan kan het toch nog wel even duren of heb ik dat mis? Oefenweeen worden niet erger ofzo. Wel vervelend hoor die onzekerheid steeds. Ik ga ervandoor, slapen. Fijne avond nog allemaal!! truste
Als je bloed verliest moet je wel even bellen hoor Emma! Het kan nog wel even duren ja, maar als je met dik 38 weken je slijmprop in 1x verliest zal het doorgaans niet lang meer duren. Ik denk dat je morgen wel aan de bak kan! Dus rust maar goed uit meis. En niet in paniek raken, je kan het!
@emma dank je! Oeeep spanend meid dan duurt het niet lang meer.. Succes als het vannacht begint.. Rust nou nog maar goed uit!! @agneta Beter dat jullie klaar zijn met het verven!! Ik ga afsluiten..ga tv kijken met Chanell op de arm..want die kan maar niet in slaap komen en huilt steeds.. Daaag allemaal!!
@sammie,ik hoop dat je ook snel in verwachting raakt..mijn man belde net,voelt zich grieperig...ohjee!!!ik denk meteen aan mexicaanse griep...en aan als ik ziek word met de baby... Voel me net een dramaqueen...
emma rust lekker uit dat kan van pas komen als het vanacht of morgen gaat beginnen! in ieder geval heel veel succes. je kan het!!
@emma: je zal al wel op bed liggen maar de vk had tegen mij gezegd dat als je bloed verliest je het moet proberen op te vangen of een maandverbandje moet bewaren en ze moet bellen. hoop dat je dat gedaan hebt?? slijmprop zegt niks over de bevalling. dan kan het nog wel ff duren maar dat bloed.... mocht het doorzetten vandaag of vannacht wens ik je heel veel succes.... @sammie: hoop dat alle niet zwangeren snel mogen genieten van het zwanger zijn.... is best confronterend zo he al die kindjes voorbij zien komen en iedereen die nu gaat bevallen. heb echt bewondering voor jullie. denk dat ik al lang weg was geweest als ik niet zwanger was.... @agneta: zo 11 deuren. jullie zijn kei goed bezig zeg vandaag. moet er nu nog veel gebeuren in huis?? @kim: je mag borstvoeding maximaal vijf dagen bewaren in de koelkast, in de vriezer zes maanden en als je het uit de vriezer haalt mag het maximaal negen uur in de koelkast staan. was gezellig op kraamvisite...echt een lekker jochie....had alleen last van krampjes was wel sneu. zat vriendlief met een krijsend kind op schoot haha. maar hij was trots want hij werd er niet zenuwachtig van haha... ga zo slapen....