@ Red Leuk dat je het liedje van Babylief op je babysite hebt.. Ik heb het dagboekje hiervan en de twee cd's... Dit is wel een iets modernere versie.. Dit liedje luister ik vaak wil dat de baby het straks na de bevalling ook vaak hoort.. Zelf word ik erg rustig van die cd's lol... Beebje reageert er nog niet op.. Ken je het dagboekje? Staan ook hele mooie gebedjes in..
@juffie, nee die ken ik niet maar lijkt me wel wat! Denk dat een vreemde t nog niet ziet. Volgens mij staat m'n buik een beetje stil. Als t ter sprake komt vertel ik t wel. Maarre 'k zal s van bed en onder de douche.
@ Red Echt een aanrader hoor Ik zou zeggen bestellen maar... Ik ben echt nog een beetje lui.. Lig op bed met de laptop hi hi
@Juffie, is je man erg ziek dan? @Bos, haha leuk zon krijsend kind op schoot maar gelukkig werd ie niet zenuwachtig. Rommelt het al bij jou? @Kristel, het was idd maar heel weinig bloed, dus zal wel gewoon de slpijmprop zijn..Doe jij Yentle elke dag in bad trouwens? @Mum, je mag van mij komen plukken hoor. tis wel maar 1 struikje Goed diee van dat kado! Wel leuk om even weg te kunnen samen toch Ideaal gratis tv haha enne ja jij mag eerst hoor @matta, leuk dagje heb jij gehad! Ik ken geen Kira, alleen eentje uit heerenveen. @Mecha, klinkt idd als je baby! @Kim, zal wel fijn zijn om nu wat langer door te kunnen slapen! Hoe is de kraamzorg bevallen? @Red, jeetje dat is echt een klein kindje! maar gelukkig gaat alles goed.. @Sammie, auwww pijnlijk die nageltjes haha. Nope nog niet aan het bevallen hoor @all, ik wou vroeg op bed maar sliep om 3 uur pas. De buren hadden een feestje.. echt heeeeel irritant Ik heb niet gebeld, het was maar een beetje bloed en ik moet morgen toch naar de gyn.. Vandaag maar even bijslapen denk ik. Jullie plannen?
@ red krijg je daar dan wat van toegezonden?? Omdat ze toch ook je bankrekeningnummer enzo moeten weten.. @ sammie au dat klinkt pijnlijk. Heb je het meteen afgestraft? Handig zo'n iPhone, ben de borst aan het geven en dan is het wel fijn om ondertussen ff trg te lezen of te reageren.
@ Emma doe dat maar want ik kan je zeggen als het begint heb je al je energie nodig. Ik had maar 2 uur geslapen. Nou dat voel je echt wel tijdens de weeën. Viel elke keer bijna in slaap kraamzorg is super goed bevallen, het was een jonge meid van 20 en is ook heel gezellig. Vandaag nog tot 2 uur en dan zit het erop. Straks Frank nog maar ff wat leuks laten halen. Bloemen vind ik niks om te geven
@emma: alles rustig bij jou vandaag?? hier wel. rommelt nog helemaal niet...denk dat als het begint bij mij dat het ineens doorzet ofzo (hoop ik dan maar) heb nu nog nergens last van alleen nieuwschierigheid haha.. hier nog geen plannen vandaag. @sammie: auw....leuk zo'n jong speels katje haha @matta: haha jij zet steeds mik ipv kim.... @kim: oke 24 uur...las op internet 9 maar als hun zeggen 24 zal dat wel kloppen. hun hebben er verstand van tenslotte.. @mum: van harte met je verjaardag @kristel: voel je je al wat fitter @juffie: leuk huizenjacht..vandaag weer schuren?? @mecha: wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld...leuk is dat he.. @red: jee wat een kleintje...wel fijn dat het goed gaat..
Oh ja *schaam schaam* bijna vergeten @ mum gefeliciteerd meid. Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag of moet Danny werken? fijne dag in ieder geval, hopelijk begint het niet op je verjaardag ik ken iemand die was de hele dg bezig en iets over 12e beviel ze dus gelukkig niet op de dag zelf.
@Kim, fijn dat het zo goed bevallen is! Is wel leuk om even wat te halen ja. Ja daar ben ik ook bang voor , dat ik heel moe ben en dat het dan begint ofzo. Dus maar even proberen te slapen. leuke fotos heb je op je hyves/babysite! @Bos, ja oefenweeen nog steeds maar dat is een beetje standaard nu haha. Nu is het even wat minder gelukkig. Ik denk ook dat het bij jou gewoon meteen doorzet, echt heerlijk lijkt me dat Doe jij ook maar rustig aan de 14e dacht je toch? dat is morgen al haha
@Mum, gefeliciteerd!!! @Kim, volgens mij krijg je een brief via de post met info en 't bedrag dat je krijgt. @Emma, benieuwd wat de gyn zegt! Ik ga zo ff wat eten en beetje opruimen. Zal om 20 over 11 weg dan moet 't wel lukken om er om 12u te zijn.
@ Matta: Ik heb luiers van Pampers, van huggies en van het kruidvat... ook voor luiers geldt ze groeien er zo uit, dus zou ze niet teveel inslaan of vragen Haha als ik wacht tot mijn vriend dat onkruid eruit gaat halen dat weet ik dat mijn schoonmoeder er zaterdag weer over gaat zeuren, dus dan doe ik het zelf wel hihi... @ Kim Het was dus goed gegaan bij je ouders en vandaag lekker naar t winkelcentrum even eruit met de kleine vent... heerlijk hoor, geniet ervan ik ben ook wel benieuwd hoe het zit met de kinderbijslag... @ Red: balen meid van de laptop... geldt dat alleen voor BV dat het opwarmen in de magnetron niet goed is? of ook voor flesvoeding, want opwarmen in de fleswarmer duurt een eeuwigheid en gewoon water koken dan duurt het ook een eeuwigheid voordat het de juiste temperatuur heeft bereikt... Fijn dat het zo goed gaat op je werk... @ Sammie: Ook goedemorgen... pfff dat is lekker wakker worden @ Bos: Goeiemorgen Nog steeds een BIB dus... Dankje voor de felicitatie @ Emma: Haha heb hier ook 1 struikje geplant van t voorjaar maar daar groeit nog niks aan idd lijkt me heerlijk een weekje weg met z'n 3tjes straks... gratos tv is afgelopen nu helaas fijn dat ik toch eerst mag maar vandaag sla ik ff over hoor hihi... balen zeg dat je zo beroerd geslapen hebt... Bedankt voor de felicitatie @ Kim: haha geeft niet hoor, Thanx vandaag niks leuks doen, vriendlief moet idd gewoon werken dus niks leuks op het programma staan... 1 voordeel als het nu begint dan kan ik vriendlief naar huis halen hahaha... Je hebt trouwens echt superschattige foto's van Ayden op je babysite kan ook niet anders want het is echt een lekker ventje!! @ Sammie: Thanx
Eigenlijk moet ik vandaag weer ff schuren ja, maar heb nog niet erg veel zin.. Denk ook niet dat de buurtjes blij zijn als ik nu ga schuren... Maar eerst maar eens even dat heerlijke bed zien uit te komen.... Erg problematisch... Daarna ontbijten en maar wat gaan doen.. Ik wilde vandaag eigenlijk ook boodschappen gaan doen zodat mn man dit weekend echt even tot rust kan komen. Merk dat dingen hem even teveel worden.. Misschein gaan we zaterdag maar even lekker zwemmen ofzo, dat vind hij altijd fijn...